8 ادکلن مخصوص عروسی

8 ادکلن مخصوص عروسی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :1. آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)2. میس دیور بلومینگ بوکت3. کلوهه لاو استوری4. دیور جادور ادو پرفیوم5. گوچی بلوم6. ایو سن لورن لیبر زنانه7. شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم8. دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017

 

یکی از مواردی که می‌تواند درخشش و جلوه‌گری شما را در جشن عروسی دوچندان کند، انتخاب یک ادکلن مناسب است. یک عطر مناسب با ویژگی‌های شخصیتی و استایل شما همیشه نقش پررنگی در افزایش جذابیت شما خواهد داشت. معمولا توصیه می‌شود که عروس‌ها یا دامادها از عطرهای وسوسه‌انگیز و جذاب استفاده کنند. این درحالی است که معمولا به مهمان‌های عروسی توصیه می‌شود که عطر خود را از میان عطرهای با روایح لطیف و ملایم انتخاب کنند تا تراکم عطرهای سنگین را در فضای جشن به سطح افراطی نرسانند. اگر شما هم می‌خواهید که یک ادکلن عروسی مناسب را بشناسید، خواندن ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1. آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)

اگر می‌خواهید که جشن ازدواج خود را در فصل‌های بهار، پاییز یا اواخر تابستان برگزار کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که عطر عمانی آمواج هانر را در لیست عطرهای مورد استفاده برای مراسمتان قرار بدهید. این عطر خنک و لطیف با آمیزه‌ای از روایح شرقی و گل‌فام در سال 2011 به بازار معرفی شد و بسیار مورد توجه خانم‌های جوان و با روحیه لطیف و زنانه قرار گرفت. آمواژ آنر می‌تواند نمادی از عشق بی‌پایان شما به معشوقتان باشد. بطری سفید و طلایی‌رنگ این عطر لوکس عمانی، آن را به عطری شگفت‌انگیز برای تازه‌عروسان تبدیل کرده است. از نت آغازین این عطر دل‌انگیز، رایحه گشنیز، فلفل و جیر به مشام می‌رسد. نت میانی با ترکیبی از روایح میخک صدپر، یاس، گل برف و گل مریم شکل می‌گیرد. در نت پایانی هم به روایحی مانند کهربا، خس‌خس، چرم، اپوپوناکس و روایح دودی می‌رسیم.

آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)

2. میس دیور بلومینگ بوکت

بلومینگ بوکت که بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن، آن را با نام بلومینگ بوکه می‌شناسند، عطری خنک و فرانسوی است که در سال 2014 با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام به بازار آمد. این عطر روایحی کاملا تمیز، شیک، خنک، شیرین و گل‌فام دارد و به‌دلیل ترکیب روایح لطیف و بطری کاملا ظریفش به عطر مناسبی برای تازه‌عروسان تبدیل شده است. اگر به‌دنبال یک ادکلن مخصوص جشن عروسی هستید و می‌خواهید که مراسم خود را در روزهای گرم بهاری یا تابستانی برگزار کنید، بلومینگ بوکه می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای شما باشد. روایح لطیف و اغواگری همچون نارنگی ماندارین، رز، گل صدتومانی، هلو، زردآلو و مشک در این عطر خنک زنانه جای گرفته‌اند.

میس دیور بلومینگ بوکت

بیشتر بخوانید : با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید

 

3. کلوهه لاو استوری

لاو استوری یکی از رویایی‌ترین انواع عطر و ادکلن زنانه برای تمامی خانم‌های جوان و مخصوصا تازه‌عروسان است. این عطر خنک فرانسوی که در سال 2014 به بازار عرضه شد، آمیزه‌ای از روایح گل‌فام را در خود جای داده است و بطری بسیار شیک و زیبایی دارد. اگر می‌خواهید که در مراسم عروسی به‌خوبی بدرخشید و یک ادکلن مخصوص عروسی و خاص داشته باشید، در انتخاب لاو استوری تردید نکنید. لاو استوری همان عطری است که می‌تواند شدیدا دیگران را مجذوب شما کند. نت آغازین این ادکلن زنانه با روایح ترنج، لیموترش، بهارنارنج، گریپ‌فروت و گلابی شکل می‌گیرد. در نت میانی هم به رایحه رز در کنار شکوفه پرتقال، انگور فرنگی سیاه، هلو و گل استفانوتیس می‌رسیم. از نت پایانی هم روایح ماندگاری همچون مشک، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر به مشام می‌رسد.

کلوهه لاو استوری

بیشتر بخوانید : 10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید! 10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید!

4. دیور جادور ادو پرفیوم

اگر به‌عنوان عروس یا مهمان به‌دنبال یک ادکلن مخصوص عروسی می‌گردید و می‌خواهید که عطر شما نمایانگر استایل کلاسیک و باوقارتان باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیور جادور را تست کنید. این عطر معتدل فرانسوی با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام و میوه‌ای در سال 1999 به بازار معرفی شد و شدیدا هم مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش و با روحیه حساس و البته مرموز قرار گرفت. روایح جادویی و راز‌آلود این عطر، یادآور داستان‌های عاشقانه کلاسیک است. در این ادکلن زنانه فرانسوی، ترکیب دل‌انگیزی از این روایح در کنار همدیگر شکل گرفته است: ترنج، نارنگی ماندارین، مگنولیا، هلو، خربزه، گلابی، رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برف، گل مریم، ارکیده، آلو، مشک، وانیل، سدر و توت سیاه.

دیور جادور ادو پرفیوم

5. گوچی بلوم

گوچی بلوم یک عطر شیک ایتالیایی و یک ادکلن مخصوص عروسی برای خانم‌ها است که در سال 2017 با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام به بازار معرفی شد. این عطر خنک و گل‌فام یادآور حضور در باغی پر از گل و باران‌زده است و پس از تماس اولین افشانه‌های آن با پوست یا لباس، شما را درگیر خیالات رویایی می‌کند. بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن، رایحه و بطری گوچی بلوم را نمادی از ظرافت، لطافت و زیبایی می‌دانند و بر این باورند که دنیای زنانه گوچی بلوم یادآور زندگی رویایی سیندرلا است. گوچی بلوم به‌عنوان یک ادکلن مخصوص عروسی می‌تواند به‌زیبایی هرچه تمام‌تر حُسن سلیقه شما در انتخاب عطر را به دیگران ثابت کند. اگر قصد خرید عطر زنانه برای عروسی دارید، بهتر است بدانید که این عطر بهاری روایحی همچون ریشه زنبق، یاس، گل مریم، پیچ امین‌الدوله و نیلوفر رنگون را در خود جای داده است.

گوچی بلوم

6. ایو سن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر یکی از شیک‌ترین، لاکچری‌ترین و پرطرفدارترین انواع عطر و ادکلن زنانه برای عروسی است. این عطر فرانسوی در سال 2019 و با آمیزه‌ای از روایح شرقی فوژه به بازار معرفی شد و سریعا هم به عطرامضای تعداد زیادی از خانم‌های جوان برای مناسبت‌های کاملا رسمی تبدیل شد. زنان جوان، جسور و با روحیه مدیریتی از این عطر شدیدا استقبال کردند. آمیزه دلنشین، ماندگار و قدرتمند ایو سن لورن لیبر در کنار بطری بسیار زیبا و شیک آن باعث شده است که بسیاری از کارشناسان عطر و ادکلن، آن را به‌عنوان یک ادکلن مخصوص عروسی معرفی کنند. در این عطر فرانسوی، روایح دلفریبی همچون اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، یاس، نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر و عنبر شامه‌نوازی می‌کنند.

ایو سن لورن لیبر زنانه

بیشتر بخوانید : 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا! 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا!

7. شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

شنل کوکو مادمازل یکی از پرطرفدارترین انواع عطر و ادکلن زنانه فرانسوی در سراسر جهان است که می‌تواند انتخاب بسیار برازنده‌ای برای مراسم عروسی باشد. این عطر شگفت‌انگیز با رایحه معتدل، شرقی و گل‌فامش در سال 2001 روانه بازار شد. شنل کوکو مادمازل نمادی از زنان باوقار، با روحیه‌ای کاملا لطیف و زنانه است. این عطر اغواگر می‌تواند سریعا نظر اطرافیان را به‌سوی شما جلب کند و باعث درخشش شما در هر جمعی بشود. در ترکیبات این عطر جذاب و هوس‌انگیز، روایحی همچون ترنج، پرتقال، گریپ‌فروت، سرخالو، رز، یاس، مشک، وانیل، نعناع هندی و خس‌خس جلوه‌گری می‌کنند.

شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

8. دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017

اگر مراسم ازدواجتان در شب‌های سرد پاییزی یا زمستانی برگزار می‌شود، یا این‌که می‌خواهید در شب‌های سرد سال در جشن عروسی حضور داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که عطر زنانه میس دیور را نادیده نگیرید. این عطر گرم، چایپر و گل‌فام در سال 2017 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار آمد و تقریبا مورد توجه تمامی خانم‌ها در همه گروه‌های سنی قرار گرفت. بسیاری از افراد معتقدند که این عطر نمادی از عاشقی است و ترکیبات موجود در آن هم بسیار اغواکننده و دلفریب هستند. درحال حاضر بسیاری از سلبریتی‌های مشهور جهان هم از این عطر شگفت‌انگیز استفاده می‌کنند. در این عطر فرانسوی، ماندگار و با پخش بوی مناسب، از ترکیب روایحی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیموترش، فلفل صورتی، پرتقال خونی، رز، یاس، نعناع هندی و اقاقیا استفاده شده است. لطافت و ظرافت این عطر در کنار بطری بسیار زنانه و زیبایش باعث شده‌ است که بسیاری از تازه‌عروسان به استفاده از میس دیور علاقه زیادی نشان بدهند.

دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان انواع ادکلن های مخصوص عروسی، پیشنهاد جذاب‌تری برای خرید محسوب می‌شوند؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده می‌توانند یک عطر مناسب برای جشن عروسی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

یک ادکلن مخصوص عروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهتر است ادکلنی که برای جشن عروسی انتخاب می‌کنید، رایحه ماندگار و پخش بوی بالایی داشته باشد زیرا معمولا مراسم عروسی در فضاهای باز یا محیط‌های بزرگ برگزار می‌شود. معمولا انواعی از عطر و ادکلن که روایحی همچون مشک، عنبر، سدر، وانیل، روایح دودی یا روایح گل‌فام را درون خود جای داده‌اند، می‌توانند یک ادکلن مناسب برای جشن عروسی باشند. سعی کنید که برای جشن عروسی از عطرهای شدیدا تند استفاده نکنید.

بهترین ادکلن مخصوص عروسی برای آقایان کدام است؟

هرچند که خرید عطر مردانه برای عروسی کاملا به سلیقه و استایل هر فرد بستگی دارد، اما در میان عطر و ادکلن های مختلف می‌توان این چند نمونه از ادکلن مردانه را برای استفاده در مراسم عروسی مناسب  دانست: کرید اونتوس، کرید سیلور مانتین واتر، دیور ساوج، جورجیو آرمانی آکوا دی جیو، آزارو پروم، ورساچه پور هوم، بلو شنل، پاکورابان وان میلیون، بولگاری پور هوم و رالف لورن پلو بلک.

در انتخاب یک ادکلن مخصوص عروسی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید که خرید عطر مردانه یا خرید ادکلن زنانه برای مراسم عروسی را داشته باشید، باید به فصل مراسم عروسی دقت کنید. بهتر است که در فصل‌های سرد سال از ادکلن های گرم و چوبی و در فصل‌های گرم از ادکلن های خنک، گل‌فام، مرکباتی یا میوه‌ای استفاده کنید. البته اگر قرار است که مراسم عروسی در فصل‌های گرم سال و در فضاهای آزاد برگزار شود، می‌توانید خرید عطر گرم و معتدل را هم در نظر بگیرید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟