نظرات | ATR
ترتیب نمایش
نت اول این رایحه، دقیقا منو یاد نت اول هرود میندازه، شاید جنس تنباکویی که داخل جفتشون بکار بردن یکی باشه، یه کار شیرین ادویه‌ای-تنباکویی باکلاس!
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش رضا
اولین بار سال ۹۶ به صورت دستریز این عطر رو گرفتم. اولین چیزی که نظرمو جلب کرد یه رایحه شبیه آلو زرد یا آلو سیاه بود. یکم ملس، یکم ترش. اون زمان عناصر تشکیل دهنده‌ش رو نمیدونستم. ولی الان که نگاه میکنم، میبینم اون بوی زردآلو بوده که خودنمایی میکرده. در کل عطر شاد و میوه‌ای و جذابی هست به نظر من.
7 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور
یکی از ماندگار ترین عطرهای دنیاست، یعنی اینطوری بگم که لقب عطر مشهدی رو باید به جوپ داد. تا عضو قطع نشه، بوش ماندگار هست. پیشنهاد نمیکنم بلایند بای (خرید کور) کنید، حتما اول رایحه رو تست کنید. کسی که عاشق این بو بشه تا 20-30 سال تضمینی فقط از همین کار استفاده میکنه. بوی جالبی داره، به هیچ وجه نمیشه صابونی طبقه بندیش کرد ولی احساس شادابی و تازگی به آدم میده. با بوی سیگار ترکیب فوق العاده ای ایجاد میکنه. ماندگاریش طوری هستش که اگر به دستتون بخوره و شما با اون دست یه خودکار به کسی بدید، اون خودکار تا 4 روز بوی عطر میده. اگر تو یه تاکسی بشینید و بوی عطر جوپ رو حس کنید، شاید بوی مسافری بوده که 2 ساعت پیش سوار تاکسی شده. نکته جالبی که در موردش وجود داره اینه که نت اول و نت میانی و نت پایه برای جوپ معنی خاصی نداره، با قدرت نزدیک مثلا 2 روز روی نت اولش هست، بعد برای 7 روز آینده میره رو نت پایه. یعنی شما مثلا اگر از خونه بیاید بیرون و یهو یادتون بیفته که دیروز این عطر رو زدید و فراموش کردید امروز عطر بزنید، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد، چون با قدرت داره همون نت اولش رو میتازونه.
حتما قبل خرید تست کنید. با این تفاسیر اگر احساس میکنید دور و بریاتون رو ممکنه اذیت کنه ولی خودتون عاشق بوش هستید، پیشنهاد میکنم هر سری فقط 1 پاف به خودتون اسپری کنید، اون هم پشت یقه، اینطوری نه بوش براتون خسته کننده میشه و نه کسی رو اذیت میکنه.
24 تشکر شده توسط : Erfan محسن
22 اسفند 1394 سرباز بودم و بعد از 9 ماه از شروع خدمتم بالاخره وقتی از مرز انتقالی گرفتم به شهرم، اولین روزی که رفتم خودمو به پادگان معرفی کنم این ادکلن رو زدم، دم دمای عید بود و هوا ابری و نیمه سرد. هنوز که هنوزه یه حس نفرت و دوست داشتن همزمان بهش دارم، وقتی بوش میکنم یاد خلاص شدن از مرز میفتم ولی از طرفی یادم میاد که هنوز سرباز بودم و به بدبختیاش فکر میکنم.
18 تشکر شده توسط : محمدصادق رزمجو سعیده دهرویه
Black Afgano
لینک به نظر 1 مهر 1401 تشکر پاسخ به Therezvani
شما تعیین میکنی زیر چه عطری نظر بدم یا نه یا چه عطری منو کفایت میکنه؟ بابا درود بر دموکراسی =)))))) عجب! خدا رو شکر مدیریت سایت دست همه رو توی نظر باز گذاشته.
موفق و خاص و متخصص باشید ان شا الله.
5 تشکر شده توسط : حمید Dragon
Black Afgano
لینک به نظر 26 شهریور 1401 تشکر پاسخ به Therezvani
با سلام خدمت شما
یکی از بدی های جو کامنت ها تا جایی که بنده دارم مشاهده میکنم، اینه که هر کسی غیر از تمجید از عطر، هر نوع انتقاد یا سلیقه‌ی شخصی رو کامنت کنه مورد نکوهش قرار میگیره، جوری که انسان جرأت نمیکنه کامنتی غیر از ستایش و به به و چه چه عطر بده. نکته بعدی، بنده‌ی حقیر آماتور، عطر رو میزنم که توی کوچه خیابون و جمع دوستان آماتور تر از خودم راه برم و باز خورد بگیرم، به عنوان یک انسان آماتور، به خودم حق صد در صدی میدم که با رعایت ادب، هر طور که از رایحه برداشت کردم در موردش بنویسم، و نکته‌ی بعدی مگر من نمایشگاه آثار فاخر برگزار کردم که بخوام برداشت فوق حرفه ای از عطر بگیرم که بخوام بگم سازنده منظورش از ساختن این عطر فلان و بهمان بوده؟ بوی شاهدانه چیزی نیست که من بخوام تو خیابون مخاطب رو قانع کنم که این یک اثر فاخر هست و سازنده منظورش از ساختن عطر به نمایش گذاشتن فلان بوده و مثلا شش الی هشت سال براش وقت گذاشته. با قاطعیت میگم که بوی این عطر رو نمیپسندم و تا جایی که بنده‌ی آماتور و دور و بری های آماتورم (که فکر کنم بالای ۸۰ درصد مردم اینطورن) بیان میکنن بوی خوشایندی نیست. خود شخص گوالتری هم بیاد با من صحبت کنه من میگم از این بو خوشم نمیاد. تشبیه بنده هم از دید آماتوری خودم بود، شاید همه‌ی بازدیدکنندگان این سایت فوق حرفه ای هستن و من خبر ندارم. به نظر من که همه حق دارن با همون لحن و دانش خودشون کامنت بذارن، چون بازدیدکنندگان ابن سایت هم از افراد معمولی و نیمه حرفه ای و فوق حرفه ای تشکیل شدن.
22 تشکر شده توسط : BITA عباس روح‌الامین
بوی بسیار دلنشین و گرم و شیرینی داره. بوی چوب و هل بسیار مشهوده به محض استفاده. دست مریزاد جناب دماشی.
6 تشکر شده توسط : مهدی Shaghayegh
این عطر مثل خوردن اشکنه کشک با شکلات صبحانه ست. انفجار بوهای عجیب و غریب. یکم مربایی یکم مداد شمعی ای یکم گلی. به نظر من نباید این عطر رو مردونه طبقه بندی کرد. 99 درصد اطرافیانم رو سردرد میکرد + خودم.
1 تشکر شده توسط : پدرام محمدی
این عطر مثل کله پاچه در غذا ها میمونه. عده ای متنفرن ازش و عده ای عاشقشن. البته بنده یه نظریه ای دارم که اگر اسم این عطر بلک افغان نبود، و یه اسم خیلی ساده داشت مثل جیمی آیا انقدر معروف میشد در بین ایرانیان یا نه.
8 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده حامد نوری
برای من این رایحه تداعی کننده ترکیب همزمان ناسوماتو بلک افغانو و د مارلی هرود بود و من چون اصلا طرفدار بلک افغانو نیستم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
3 تشکر شده توسط : مشتی سعید بجنوردی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir