معرفی 11 عطر با بوی کاج

معرفی 11 عطر با بوی کاج

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 20 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر با بوی کاج1. آزارو کروم ادو پرفیوم2. کنزو هوم ادوتویلت3. رالف لورن پولو سبز4. پینو سیلوستره اورجینال5. کرید رویال می‌فر6. آنتونیو پیگ کوروم7. آنتونیو پویگ اگوا براوا8. بوتگا ونتا پور هوم9. جکس بوگارت وان من شو10. ون کلیف اند آرپلس تزار (تسار)11. تیزیانا ترنزی اکستسی (اکستاسی)

نت کاج در گروه نت‌های چوبی و نت‌های خزه‌ای قرار می‌گیرد، درحالی که سویه‌های صمغ‌آلود هم دارد. آرومای خاص کاج معمولا خاطرات شروع زمستان و تعطیلات سال نوی میلادی را برای بسیاری از افراد تداعی می‌کند. برجسته‌ترین گونه‌های کاج که در عطرسازی کاربرد دارند، عبارتند از کاج تیرولی، کاج سیبری، کاج دریایی و کاج اسکاتلندی. عطرسازان برای به‌دست آوردن این نت باید شاخه‌ها و برگ‌های سوزنی کاج را با کمک بخار آب تقطیر کنند تا به یک عصاره بسیار معطر و ناب برسند. گاهی اوقات هم نت درخت کاج با کمک حلّال‌های فرّار به‌دست می‌آید.

نت کاج معمولا در ساخت عطرهای مردانه کاربرد دارد اما می‌توان این نت را در ساختار آمیزه‌ای عطرهای یونی (مشترک برای مردان و زنان) هم مشاهده کرد. نت کاج ذاتا آرامش‌بخش است و به همین دلیل هم به کاهش استرس کمک می‌کند. جلوه‌های چوبی و صمغ‌آلود کاج هم معمولا حال‌وهوای فضاهای آزاد و طبیعت را به یاد می‌آورند، درحالی که همین ویژگی است که این نت را به گزینه‌ای محبوب برای آفرینش عطرهای ماجراجویانه و متفاوت تبدیل می‌کند. اگر نت درخت کاج به دیگر نت‌های چوبی، خاکی‌ـ‌زمینی یا ادویه‌ای اضافه شود، می‌تواند غلظت و پیچیدگی عطر مورد نظر را افزایش بدهد.

یک ادکلن با بوی کاج می‌تواند از روح باطراوت و نشاط‌آور درختان کاج الهام بگیرد و فضاهایی مثل پیاده‌روی در جنگل و طبیعت را در ذهن تداعی کند. ادکلن درخت کاج معمولا سویه‌های پاکیزه، چوبی و کمی هم ادویه‌ای دارد، درحالی که بسته به نحوه ترکیب شدن نت درخت کاج با دیگر نت‌ها می‌تواند جلوه‌های ظریف، خاکی‌ـ‌زمینی یا نشاط‌آور داشته باشد. البته بعضی از نت‌های کاج دارای جلوه‌های گیاهی و بالزامیک هم هستند، درحالی که سویه‌های آرامش‌بخش و آروماتیک ویژه‌ای را به عطرها اضافه می‌کنند. در ادامه این مقاله با تعدادی از بهترین ادکلن‌ها با بوی کاج آشنا خواهیم شد.

عطر با بوی کاج

1. آزارو کروم ادو پرفیوم

آزارو کروم ادو پرفیوم

آزارو کروم ادو پرفیوم به‌عنوان یک ادکلن مردانه در گروه عطرهای آروماتیک ادویه‌ای قرار می‌گیرد و به‌خاطر طبع خنکی که دارد، گزینه مناسبی برای فصل‌های بهار و تابستان است. البته در فصل پاییز هم می‌توان از آزارو کروم ادو پرفیوم استفاده کرد، درحالی که عملکرد این ادکلن کاج مردانه ذاتا با ساعات روز همخوانی دارد. بنابراین می‌توانید آزارو کروم ادو پرفیوم را به یک عطر روزانه تبدیل کنید.

آمیزه کلاسیک آزارو کروم ادو پرفیوم از 3 عنصر اصلی شکل می‌گیرد که به ترتیب درواقع نت آغازین، نت میانی و نت پایه عطر را می‌سازند: نارنگی ماندارین، اسطوخودوس و درخت کاج. آکوردهای چوبی و آروماتیک هم برجستگی جذابی در این ادکلن دارند. شاید بعضی افراد از این مساله ناراحت شوند که پخش و بو ماندگاری آزارو کروم ادو پرفیوم در رده متوسط قرار می‌گیرد، اما این ادکلن به‌عنوان یک محصول بهاری و تابستانی روزانه که قیمت اقتصادی هم دارد، می‌تواند به‌راحتی در فضاهای بسته و گرم کاربرد داشته باشد. پس اگر به ادکلن بوی کاج در فصل بهار و تابستان علاقه دارید، حتما آزارو کروم ادو پرفیوم را امتحان کنید.

2. کنزو هوم ادوتویلت

کنزو هوم ادوتویلت

اگر شما هم یکی از آقایان علاقه‌مند به عطرهای چوبی و آبزی هستید، حتما کنزو هوم ادوتویلت را امتحان کنید. این ادکلن مردانه که سرشت خنکی دارد، ترکیبا خاصی مانند روایح دریایی، کالیپسون و جوز را در نت آغازین قرار می‌دهد، درحالی که نت میانی آن از کاج و نعناع هندی سرشته می‌شود. در نت پایه نیز به چوب صندل و چوب سدر می‌رسیم. آکوردهای کنزو هوم ادوتویلت هم به 5 گروه اصلی تقسیم می‌شوند و به ترتیب خودشان را نشان می‌دهند: چوبی، آروماتیک، دریایی، آبزی و کاج. ماندگاری و پخش بوی کنزو هوم ادوتویلت هم در رده بالاتر از متوسط قرار می‌گیرد که برای یک عطر بهاری و تابستانی واقعا خوب است.

کنزو هوم ادوتویلت می‌تواند در فصل پاییز هم عملکرد جذابی داشته باشد، اما به‌راحتی می‌تواند به یک عطر روزانه و همیشگی در فصل‌های بهار و تابستانی تبدیل شود. کنزو هوم ادوتویلت را می‌توان عطری کلاسیک توصیف کرد که همزمان از جلوه‌های مدرن هم استفاده می‌کند. پس اگر به ترکیب نت‌های دریایی و نت‌های درخت کاج علاقه‌مند هستید، این ادکلن مردانه به احتمال زیاد می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

3. رالف لورن پولو سبز

رالف لورن پولو سبز

اگر دوست دارید که نت کاج درون یک عطر با سرشت چوبی و چایپر قرار گرفته باشد، رالف لورن پولو سبز حتما توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. این ادکلن مردانه قدیمی که در سال 1978 ساخته شده، انبوه بسیار گوناگونی از نت‌ها را درون خودش جای می‌دهد تا شما را شگفت‌زده کند. نت‌های آغازین عبارتند از ترنج، ریحان، گیاه درمنه، گشنیز، زیره و دانه سرو کوهی. نت‌های میانی هم از رز، شمعدانی، چرم، میخک صدپر، یاس، درخت کاج، فلفل و بابونه شکل می‌گیرند. در نت پایه نیز به مشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر و تنباکو می‌رسیم.

همین ترکیب خاص و استثنایی به ما می‌گوید که رالف لورن پولو سبز در گروه عطرهای گرم قرار می‌گیرد و برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است. به‌خاطر تنوع ویژه‌ای که در آمیزه رالف لورن پولو سبز می‌بینیم، این ادکلن مردانه هم می‌تواند به یک عطر روزانه و همیشگی تبدیل شود، درحالی که برای ساعات شب و در موقعیت‌های خاص هم عملکرد جذابی خواهد داشت.

رالف لورن پولو سبز به‌عنوان یک عطر کلاسیک و فراموش‌نشدنی شهرت دارد، درحالی که قدرت ماندگاری و کیفیت هاله‌سازی آن هم واقعا قابل توجه است. طرفداران آن دسته از عطرهای بسیار متفاوت و خاص که چارچوب‌های همیشگی عطرسازی را زیر پا می‌گذارند، با استفاده از رالف لورن پولو سبز حتما شگفت‌زده خواهند شد.

4. پینو سیلوستره اورجینال

پینو سیلوستره اورجینال

پینو سیلوستره اورجینال از عطرهای آروماتیک و فوژه است که برای آقایان طراحی شده و تاریخ ساخت آن به سال 1955 می‌رسد. این عطر کلاسیک و مردانه کاملا با بوی طراوت‌بخش جنگل همخوانی دارد و به‌عنوان یک ادکلن مردانه کلاسیک با قیمت اقتصادی عرضه می‌شود. آمیزه جاودانه و کلاسیک پینو سیلوستره اورجینال به شیوه‌ای طراحی شده است که این ادکلن بتواند عملکرد خوبی در همه فصل‌ها داشته باشد، اما معمولا در فصل‌های بهار و پاییز به عملکرد جذاب‌تری می‌رسد.

پینو سیلوستره اورجینال به‌عنوان یک گزینه جایگزین باکیفیت و عالی برای عطرهای گران‌قیمت شهرت دارد، درحالی که می‌تواند خاطرات بسیار شیرین و شاد را به یاد شما بیاورد. پخش بو و ماندگاری پینو سیلوستره اورجینال هم در رده متوسط روبه‌بالا قرار می‌گیرد. آکوردهای آروماتیک، چوبی، ادویه‌ای باطراوت، سبز، مرکباتی و کاجی به ترتیب در این عطر خودنمایی می‌کنند. تنوع نت‌ها نیز در آمیزه پینو سیلوستره اورجینال بسیار زیاد است و می‌بینیم که نت‌های آغازین آن از ترنج، لیموترش، اسطوخودوس، ریحان و دانه سرو کوهی سرشته شده‌اند. نت‌های میانی از شمعدانی، میخک صدپر، درخت کاج، زیره و سالویا اسکلاریا پدید می‌آیند و نت‌های پایه هم از دانه تونکا، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر شکل می‌گیرند.

5. کرید رویال می‌فر

کرید رویال می‌فر

حالا به یک عطر یونی (مشترک میان مردان و زنان) می‌رسیم که از نت کاج استفاده می‌کند و خانم‌های علاقه‌مند به نت درخت کاج هم می‌توانند از آن استفاده کند. کرید رویال می‌فر که در گروه بویایی گل‌فام، میوه‌ای و گورماند قرار می‌گیرد، طبع خنکی دارد و یکی از گزینه‌های جذاب برای فصل‌های بهار و تابستان است. شروع آمیزه کرید رویال می‌فر با نت‌های درخت کاج، نوشیدنی جین و لیموترش سبز شکل می‌گیرد، درحالی که گل رز به‌تنهایی نت میانی را می‌سازد. در نت پایه هم به اوکالیپتوس، سدر و پرتقال می‌رسیم.

پخش بو و ماندگاری کرید رویال می‌فر در رده بالاتر از متوسط قرار می‌گیرد که برای یک عطر خنک و بهاری‌ـ‌تابستانی قابل قبول است. این ادکلن یونی که در فصل پاییز هم عملکرد خوبی دارد، می‌تواند به یک ادکلن روزانه و همه‌کاره تبدیل شود. پس اگر دنبال یک عطر یونی می‌گردید که در همه‌جا برای شما مناسب باشد، احتمالا کرید رویال می‌فر بتواند رضایت شما را جلب کند. ویژگی برجسته کرید رویال می‌فر این است که تعادل نابی را میان نت‌های گل‌فام، چوبی و روایح سبک می‌آفریند، درحالی که جلوه‌های طبیعی و زیبایی هم دارد. کرید رویال می‌فر می‌تواند گزینه خوبی برای موقعیت‌های رسمی باشد، زیرا سویه‌های باکلاس و رسمی خاصی هم از خودش نشان می‌دهد.

6. آنتونیو پیگ کوروم

آنتونیو پیگ کوروم

آنتونیو پیگ کوروم از ادکلن‌های مردانه قدیمی است که اولین بار در سال 1981 معرفی شد و نت درخت کاج را در لایه میانی خودش جای می‌دهد. این ادکلن گرم که در گروه بویایی چوبی و آروماتیک قرار می‌گیرد، ساختار کلاسیکی دارد که برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است. آمیزه آنتونیو پیگ کوروم به شیوه‌ای طراحی شده است که هم می‌تواند گزینه جذابی به‌عنوان یک عطر روزانه باشد و هم می‌تواند عملکرد جذابی را در ساعات شب به نمایش بگذارد. وقتی به آمیزه آنتونیو پیگ کوروم نگاه می‌کنیم، با انبوه متنوعی از نت‌های جذاب و خاص مواجه می‌شویم. روایح ترنج، لیموترش، گریپ‌فروت، گیاه درمنه و زیره در نت آغازین جای می‌گیرند، درحالی که نت میانی از نعناع هندی، چوب صندل سفید، میخک صدپر، یاس، درخت کاج و گل پنجه‌مریم سرشته می‌شود. در نت پایه نیز به کهربا، خزه درخت بلوط، چرم و تنباکو می‌رسیم.

سویه‌های سبز، چوبی‌ـ‌جنگلی، صابونی و ظریف در آنتونیو پیگ کوروم برجسته هستند و روح کاملا مردانه‌ای به این ادکلن می‌بخشند. آنتونیو پیگ کوروم درواقع به دورانی تعلق دارد که ادکلن‌های مردانه با ساختار سنگین و غلیظی تولید می‌شدند. البته ادیشن امروزی این ادکلن می‌تواند برای همه موقعیت‌ها و استایل‌ها مناسب باشد، از استایل کژوال و وقت‌گذرانی روزانه تا استایل رسمی و استفاده در محل کار.

7. آنتونیو پویگ اگوا براوا

آنتونیو پویگ اگوا براوا

باز هم به یک عطر مردانه گرم و کلاسیک می‌رسیم که نت درخت کاج را در لایه میانی خودش جای می‌دهد. آنتونیو پویگ اگوا براوا که طبع گرمی دارد و در گروه بویایی چوبی و چایپر قرار می‌گیرد، برای اولین بار در سال 1968 معرفی شد و به ترتیب این آکوردها را برجسته می‌کند: آروماتیک، چوبی، ادویه‌ای باطراوت، مرکباتی، ادویه‌ای گرم و خاکی‌‌ـ‌زمینی. آنتونیو پویگ اگوا براوا بیشتر از همه با فصل‌های پاییز و بهار سازگاری دارد و معمولا هم بهتر است که در ساعات روز از آن استفاده کنید.

آمیزه آنتونیو پویگ اگوا براوا با انبوه متنوع و شگفت‌انگیزی از نت‌ها شکل می‌گیرد. نت آغازین این عطر از ترنج، لیموترش، اسطوخودوس، سالویا و سرو کوهی ساخته می‌شود، درحالی که نت میانی از میخک صدپر، آویشن، درخت کاج، گل میخک و برگ بو سرشته می‌شود. در نت پایه نیز روایح خاصی مثل مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، چوب صندل سفید و چرم حضور دارند. ادیشن‌های امروزی این عطر از نظر پخش بو و ماندگاری در رده متوسط قرار می‌گیرند، اما ادیشن‌های قدیمی‌تر آن دارای ماندگاری بیشتری هستند. با این‌حال، آنتونیو پویگ اگوا براوا با قیمت اقتصادی ارائه می‌شود و یکی از گزینه‌های جذاب برای طرفداران عطرهای مدیترانه‌ای خواهد بود. این ادکلن سرشار از احساس و نوستالژی، آمیزه خاصی را با استفاده از درخت کاج، اسطوخودوس و چوب صندل به‌وجود می‌آورد و کالکتورها حتما باید یک بطری از آن را در ویترین عطرهای خودشان داشته باشند.

8. بوتگا ونتا پور هوم

بوتگا ونتا پور هوم

بوتگا ونتا پور هوم رایحه درخت کاج را در نت آغازین خودش قرار می‌دهد و شروع متفاوتی را رقم می‌زند. این عطر مردانه ایتالیایی اساسا طبع گرمی دارد و در گروه عطرهای چرمی دسته‌بندی می‌شود، اما آکوردهایی که در آن خلق می‌شوند، ویژگی‌های خاصی دارند. این آکوردها به ترتیب عبارتند از چوبی، آروماتیک، ادویه‌ای باطراوت، کاجی، چرمی، بالزامیک و باطراوت.

بوتگا ونتا پور هوم بیشتر از همه با فصل پاییز سازگاری دارد، اما می‌توان از آن در فصل زمستان و روزهای خنک بهاری هم استفاده کرد. نت آغازین بوتگا ونتا پور هوم از ترنج کالابریایی، درخت کاج سیبریایی و سرو کوهی شکل می‌گیرد، درحالی که درخت نراد کانادایی، سالویا اسکلاریا و فلفل قرمز شیرین در نت میانی حضور دارند. نعناع هندی، چرم و لابدانیوم هم نت پایه را می‌سازند. بوتگا ونتا پور هوم را می‌توان یک عطر کاملا مردانه و کلاسیک توصیف کرد که برای همه موقعیت‌ها و استایل‌ها مناسب خواهد بود. البته جلوه‌های مدرن بوتگا ونتا پور هوم باعث شده‌اند که این عطر روح منحصربه‌فرد و کمیابی پیدا کند. پخش بو و ماندگاری این ادکلن مردانه هم در رده متوسط روبه‌بالا قرار می‌گیرد که با قیمت اقتصادی آن تناسب دارد. اگر به یک عطر چرمی متفاوت علاقه دارید که جلوه‌های خاصی به نت چرم می‌بخشد، بوتگا ونتا پور هوم احتمالا گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

9. جکس بوگارت وان من شو

جکس بوگارت وان من شو

جکس بوگارت وان من شو هم از عطرهای مردانه قدیمی است که اولین بار در سال 1980 معرفی شد و طبع گرمی دارد. آمیزه این عطر که در گروه بویایی چایپر قرار می‌گیرد، با استفاده از انبوه متنوع و گسترده‌ای از نت‌ها شکل می‌گیرد و رایحه درخت کاج را در نت میانی جای می‌دهد. پس اگر به عطرهای چایپر مردانه علاقه‌مند هستید، جکس بوگارت وان من شو با قیمت اقتصادی‌اش حتما می‌تواند گزینه جذابی برای امتحان کردن باشد.

ساختار جکس بوگارت وان من شو به شیوه‌ای طراحی شده است که برای فصل‌های پاییز، زمستان و بهار مناسب باشد. این عطر هم در ساعات روز به عملکرد جذابی می‌رسد و هم در ساعات شب می‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. به همین دلیل هم عملکرد کلی جکس بوگارت وان من شو را بسیار خوب توصیف کرده‌اند و می‌گویند که این عطر واقعا ارزش خرید بالایی دارد. اگر به این نکته توجه کنیم که قدرت ماندگاری و پخش بوی جکس بوگارت وان من شو در رده بالایی قرار می‌گیرد، بیشتر به ارزش خرید آن پی می‌بریم. از ویژگی‌های خاص جکس بوگارت وان من شو می‌توانیم به شروع باطراوت و لذت‌بخش آن شروع کنیم که در ادامه به ساختاری مردانه و هوس‌انگیز تبدیل می‌شود. این ادکلن نوستالژیک به‌خوبی می‌تواند رضایت طرفداران عطرهای قدیمی و ساختارهای پیچیده را جلب کند.

نت آغازین جکس بوگارت وان من شو از ترنج، اقاقیای برزیلی، ریحان، گیاه درمنه، زیره و صمغ گیاهی شکل می‌گیرد تا در نت میانی به انبوهی از روایح مثل رز، نعناع هندی، خس‌خس، شمعدانی، میخک صدپر، یاس، لابدانیومع درخت کاجع جوز و ادویه‌های معطر برسیم. در نت پایه نیز دانه تونکا، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط، سدر، چوب صندل سفید، چرم، نارگیل، بوته وحشی جاوی و فیبر بیدستران حضور دارند.

10. ون کلیف اند آرپلس تزار (تسار)

ون کلیف اند آرپلس تزار (تسار)

به یک عطر مردانه دیگر می‌رسیم که تنوع نت‌های آن واقعا گسترده و شگفت‌انگیز هستند و نت درخت کاج را در لایه میانی قرار می‌دهد. ون کلیف اند آرپلس تزار به‌عنوان یک عطر مردانه گرم که در گروه بویایی چوبی و آروماتیک قرار می‌گیرد، برای اولین بار در سال 1989 عرضه شد. ساختار این عطر ذاتا با فصل‌های پاییز و زمستان سازگاری دارد، درحالی که می‌توان در روزهای خنک بهاری هم از آن استفاده کرد. آمیزه ون کلیف اند آرپلس تزار به شیوه‌ای طراحی شده است که هم برای روز و هم برای شب مناسب باشد. نت آغازین ون کلیف اند آرپلس تزار از ترنج، بهارنارنج، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، رزماری، گیاه درمنه، گشنیز و دارچین شکل می‌گیرد، درحالی که رز، شمعدانی، ریشه زنبق، میخک صدپر، یاس، گل برف، درخت کاج، زیره، ترخون و دانه سرو کوهی در نت میانی حضور دارند. در نت پایه نیز انبوه متنوعی از نت‌ها مثل دانه تونکا، مشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، چرم و نارگیل حضور دارند.

ون کلیف اند آرپلس تزار یکی از گزینه‌های جذاب برای آقایان شیک‌پوش است که جلوه‌های باکلاس و پیچیده‌ای دارد. شروع باطراوت و درخشان آن نیز با نت‌های درجه‌یک میانی کامل می‌شود. با این‌که ون کلیف اند آرپلس تزار در طی سال‌های اخیر بازفرمول‌بندی شده، اما همچنان پیچیدگی خودش را حفظ کرده است. پخش بو و قدرت ماندگاری ون کلیف اند آرپلس تزار هم در رده بالا قرار می‌گیرد که احتمالا برای علاقه‌مندان به عطرهای آروماتیک می‌تواند ویژگی جذابی باشد.

11. تیزیانا ترنزی اکستسی (اکستاسی)

تیزیانا ترنزی اکستسی (اکستاسی)

در پایان یک عطر یونی (مشترک میان مردان و زنان) را معرفی می‌کنیم که رایحه درخت کاج را در نت آغازین قرار می‌دهد و خانم‌های علاقه‌مند به این نت می‌توانند همراه با آقایان از آن استفاده کنند. تیزیانا ترنزی اکستسی که طبع گرمی دارد، در گروه بویایی شرقی و چوبی قرار می‌گیرد و برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است. با این‌که می‌توان روزهای سرد پاییزی و زمستانی را با کمک این عطر به لحظات گرم و دلپذیری تبدیل کرد، اما عملکرد بهتر تیزیانا ترنزی اکستسی پس از ساعات غروب آفتاب و همزمان با تاریکی هوا نمایان می‌شود. پخش بو و ماندگاری این عطر در رده بالایی قرار می‌گیرد و از این نظر می‌تواند رضایت طرفداران عطرهای پاییزی و زمستانی را جلب کند.

نت آغازین تیزیانا ترنزی اکستسی از درخت کاج، سنگ‌ریزه و کاج نوتل شکل می‌گیرد تا در نت میانی به رز، نعناع هندی، بنفشه و روایح دودی برسیم. نت پایه نیز ساختار متنوع و پیچیده‌ای دارد و از روایح گوناگونی مثل دانه تونکا، کهربا، چوب صندل سفید، لابدانیوم، روایح چوبی، خاک زمین و خاک خیس جنگلی پدید می‌آید. ترکیب خاصی که میان گل رز، روایح دودی و کاج شکل می‌گیرد، جلوه منحصربه‌فردی به تیزیانا ترنزی اکستسی می‌بخشد، درحالی که سویه‌های درخشان و جذاب آن را کامل می‌کند. ترکیبات طبیعی استفاده‌شده در تیزیانا ترنزی اکستسی کیفیت بالایی دارند و سویه‌های افسونگرانه جنگلی هم در این عطر احساس می‌شوند. اگر به تعادل ناب میان نت‌های شیرین و نت‌های تیره علاقه دارید یا اگر می‌خواهید که زمستان را با عطر متفاوتی سپری کنید، تیزیانا ترنزی اکستسی حتما به امتحان کردنش می‌ارزد.

بیشتر بخوانید : معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگیمعرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار معرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟