برند افنان ،سوپرمایسی نات اونلی اینتنس

این عطر رو برای بهار امسال تهیه کردم.

و طبع معتدل داره و تو هوای بشدت گرم اذیتتون می‌کنه

میشه گفت نتیجه ازدواج اینترلود و اونتوسه. البته به نظر من

نمی‌دونم حرف رو قبول دارید یا نه

خیلی از کارهای برند های اماراتی رو تست داشتم ولی هرچقدر هم کیفیتشونم بالا باشه باز هم به برند های مرجع نمی‌رسه

بشخصه هنوز دکانت هایی که از برند های کار درست دارم مثل مفیستو ،وای ایوسن لورن،و خیلی های دیگه بو میکنم واقعا یچیز دیگه

روی حافظه ثبت میشن حتی ضعیف ترینشون هم ،مثل انکیر نویر

و دارم میرم به سمت اینکه جای اماراتی ها به همون ده میل پونزده میل اورجینال بسنده کنم

متین متین
1404/02/09

درود 

اون مورد اول رو قبول ندارم ، به نظرم اگه دکانت تهیه کردید از جایی مشکل داشته یا بو ها قاطی شده ، چون اون عطر مشابه نیشانه هاجیواته و اصلا اینجور رایحه نداره...

ولی با مورد آخر موافقم ، هیچ عطری جای اورجینال رو نمیگیره و نخواهد گرفت ، به نظرم خیلی راه دارن اماراتی ها تا به اون حد کیفیت برسن که البته با این قیمت پایین تر که ارائه میدن منطقیه ، شاید عطری با قیمت ۳۰ میلیون و کیفیت متریال اورجینال ها برای عرب ها کار سختی نباشه :) با توجه به قیمت کم کارها اوکیه...

Amirreza Amirreza
1404/02/09

من هم با فرمایشاتتون موافق هستم. کلا عطر اورجینال برای عطرباز ها جدا از تفاوت ظرافت فنی توی نوت ها و رایحه (هرچقدر هم کم) از چند جهت اثر روان شناختی داره و وقتی یه عطری از مثلا تام فورد یا دیور میخریم و استفاده میکنیم اثر روانی اون برند یه حس خودباوری، پاداش و خاص بودن و لذت خاصی القا میکنه،  و یجورایی به قسمتی از هویت شخصی بدل میشه. حتی اگه یک کار شرکتی بالای ۹۰ درصد هم مشابه باشه بازم اون ذهنیت خاص بودن رو ایجاد نمیکنه. غیر عطرباز ها این مشکل رو ندارن، و یه عطر خیلی معمولی شرکتی هم شاید لذت بخش باشه براشون.

با این حال کلا من مخالف کار اماراتی نیستم. برندهای خیلی خوبی  هست توشون و خودمم هم ۳-۴ تا دارم و برای استفاده روزانه تو شرایط اقتصادی الان بسیار مناسب هستن، ولی قطعا جایگزین عطر اورجینال توی موقعیت های مهم نمیشن

 

سلام خدمت دوستان

بعد از چهل سال گشتن و غوطه ور شدن و جمع آوری انواع عطرها از وان من شو دهه شصت گرفته تا تاکسیدم و الکسیرهای جدید....

تجربه من بهم میگه فرق داره دید یه شخص عطرباز با یه شخصی که از عطر و ادوکلن فقط جهت خوشبو بودن و حس خوب استفاده میکنه...

مکانهای مختلف ، اشخاص مختلف، روزها و مجالس مختلف...

سالن ورزش...

کتابخانه...

مراسم مختلف

اینها همه با روایح و عطرهای مختلف مچ و ست میشن...

هرکدوم محصول خاص خودش رو میطلبه.‌‌

مطمئنا شما لویی ویتون اورژینال رو توی ساک ورزشی خودتون نمی‌برید باشگاه که بعد از تمرین استفاده کنید...

یا وقتی در یک قرار رسمی یا حتی یک مجلس هستید از یه عطر معمولی استفاده نمیکنید...

بنابراین هر کاری واسه یه روز خاص خریداری میشه....

کارهای اورژینال علاوه بر حس روحی روانی که بوجود میاره از بالانس و کیفیت بسیار استانداردی پیروی میکنه...

هیچ شکی در اون نیست...

اما...

مطلبی که مهمه اینه چند درصد مصرف کننده های عطر رو عطربازهای حرفه ای در این مملکت تشکیل میدن؟؟

چند درصد هموطنانمون میتونن کارهای اورژینال بالای بیست ملیون تهیه کنن.؟

دنیای مارکتینگ این روزها باید طیف وسیعی از مصرف کننده هارو در بر بگیره...

بنابراین ورود برندهای اماراتی ترکی و... برای فروش به درصد عظیمی از مصرف کننده ها اجتناب ناپذیره...

البته باید بپذیریم و باور کنیم کارهای جدید برندهایی مثل افنان، الحمبرا، آرماف،و... دیگه مثل سابق آبکی و باری به هرجهت نیستند...

و هر برند دستکم چندتا کار بسیار خوب و با کیفیت تولید میکنه که قابل قبول هستن..

مصرف کننده امروز علاوه بر رایحه، قیمت کالا هم باید براش به صرفه باشه...

عذر تقصیر بابت اینکه کلامم طولانی شد...

شاد و سلامت و خوش تیپ و خوشبو باشید دوستان 💐

 

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟