XERJOFF - Alexandria Orientale

زرجف الکساندریا اورینتال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40916
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40916
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

یک عطر اشتهاآور شرقی دلپذیر توسط زرجوف ارائه گردیده است، این عطر یک زیبایی ترکیبی ملایم است که تصویری از یک ضیافت عربی باشکوه در یک چادر در واحه‌ای بیابانی را یادآوری می‌کند. این عطر با نت‌هایی از سیب سبز، عود، ریحان و اندکی چرم آغاز می‌شود. میانه زودگذر آن رز دوست داشتنی، همراه با گشنیز، زنبق و سدر دارد. این عطر روی یک پایه زیبای پودری از محلول عود، کهربا، وانیل و تنباکو با ردی از مشک و چوب صندل آرام می‌گیرید. زنانه-مردانه است، که در پخش بوی زیاد و ماندگاری بسیار عالی متعادل است. رایحه‌ای خوشایند و نشاط‌آور. 

برند زرجوف
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، ریحان ، چرم ، روایح دودی
اسانس میانی رز ، سدر ، گشنیز ، پونه کوهی
نمره کاربران
Alexandria Orientale-زرجف الکساندریا اورینتال
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه ای شبیه به الکساندریا ۲ با تفاوت هایی که باعث میشه این نسخه رو به الکساندریا ۲ (و سه)ترجیح بدم.
شروع این کار فوق العاده زیباست، شروع این کار کمی حس حیوانی تر داره نسبت به الکساندریا ۲، نوت چوب رز حذف شده و اینجا شروع ترکیب صمغی (اینجا حس روغنی و حس استشمام تکه های صمغ داره)، چرمی، عودی با ته بوی سیب و کمی آروماتیک (اسطوخودوس)داره. در واقع حس صمغی و چرمی جایگزین نوت زر وود و دارچین شده و رایحه کمی حس تاریک تری داره نسبت به نسخه ۲ که در شروع رایحه ای شیرین تر، گرم تر، چوبی تر و گلی تر داشت .اینکه آیا عود این نسخه نسبا به نسخه دو کمی حیوانی تره و برای همین نوت چرم ذکر کردن (نوت چرم حاصل از عود) یا ترکیب عود با آکورد چرم همچین حس کمی حیوانی رو داره، واقعا نمیدونم؛ در کل آقای کریس موریس استاد شبیه سازی روایحه و هر کاری ازش بر میاد.
اما در قلب عطر نوت تخم گشنیز( رایحه ای خشک و کمی معطر )، روغن ریشه اوریس( حس کره مانند و کمی گلی) جایگزین نوت لیلی شده و نوت چوبی سدر و رز باقی موندن و در بیس این عطر نوت تنباکو اضافه شده و عود مالاییایی به جای عود لائوسی ذکر شده و نوت های وانیل و امبر و مشک ثابت موندن. این تغییرات باعث شدند عطر در ساعات میانی حس خشک تری داشته باشه تا الکساندریا ۲ که تاکید زیادی روی مشک، اتیل مالتول، رز، سدر و چوب صندل داشت.در اورینتال مقدار رز، مشک، وانیل و روایح شیرین کمتر حس میشه و روایح گشنیز، چرم، چوب صندل، کمی تنباکو جایگزین حجم زیادی از روایح شیرین شدند و ریشه اوریس در پس زمینه به رایحه حس نرم و کمی روغنی جالبی رو میبخشه اما در مقادیر بسیار پایینی استفاده شد.
نتیجه این تغییرات چیه؟ الکساندریا ۲ یه ترکیب چوبی، شیرین، گلی و مشکی داره و تاکید رایحه روی مشک و شیرینی زیاده، در مقابل الکساندریا اورینتال یه ترکیب چوبی، چرمی، گلی و صمغی داره که ته مایه های روایح معطر و خشک درش حس میشه. اورینتال تاکید کمتری روی شیرینی و مشک داره و از طرفی تاکید بیشتر روی روایح خشک تر(مثل گشنیز) و کمی تاریک تر داره(مثل چرم و صمغ عمانی)، اگر الکساندریا ۲ رو داشتید تصور کنید رایحه کمتر چوبی باشه و اکورد عود بیشتر حس بشه و از طرفی هم حس شیرینی و مشکی رایحه کمتر بشه و با رایحه ای خشک تر و کمی صمغی مواجه بشید. البته اون ترکیب مشک+وانیل+اتیل مالتول نسخه دو در اورینتال حذف نشده فقط کمرنگ تر شده که نتیجه برای سلیقه من بسیار جالب تر شده.



14 شهریور 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Perfumex فرهاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟