ROJA DOVE - Aoud Absolue Precieux

روژا داو عود ابسول پرسیو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43599
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-43599
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Aoud Absolue Precieux - روژا داو عود ابسول پرسیو

محصولی شیک و جذاب که در سال 2010 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام روژا داو به بازار عرضه شد عطار آن راجه داوو می باشد و در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، به لیمو، رز ، شمعدانی ، یاس، گل یلانگ ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، دارچین ، جوز ، چوب کشمیر ، عنبر، ریواس ، عود، زعفران اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، به لیمو
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، یاس، گل یلانگ
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، دارچین ، جوز ، چوب کشمیر ، عنبر، ریواس ، عود، زعفران
نمره کاربران
Aoud Absolue Precieux-روژا داو عود ابسول پرسیو
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
شب بود و از کنار فروشگاهی رد شدم که یک سالی میشد بهش سر نزده بودم. مثل همیشه خواستم بعد سال ها جست و جو عطر سیلون زرجوفو تست کنم و متاسفانه باز هم مثل جا های دیگه موجود نداشتن و موقع برگشتن و با نامیدی این عطرو در قسمت روژا مغازه دیدم و تعجب کردم، بار قبل این عطرو برای تست نداشتند اما اینبار تو قفسه روژا موجود بود. روی پوستم تستش کردم که این کار کاملا روزمو تغییر داد، در ضمن باید خدمتتون عرض کنم این عطرو 60 میلیون تومان قیمت دادند برای سی میل( هر اسپری حدود 200 هزار تومان)، این که ارزان تر هم میشه پیدا کرد موضوع دیگه ایه اما اگه بخواید در فروشگاه های فیزیکی معتبر و به سرعت همچین عطری رو تهیه کنید هر اسپری 200 هزار تومان براتون آب میخوره. ازونجایی که رایحه این عطر فوق العاده زیبا و دلنشین بود و حیف بود که همچین موقعیتی رو از دست بدم کل شب نخوابیدم تا رایحه رو تحلیل کنم و ازش لذت ببرم چون این عطر از معدود عطر هایی هست که ارزششو داره. در مقایسه با سایر عطر های رزی و عودی که تا الان تست داشتم این عطر در مقابل عود مکسیموس از زیبا ترین کار هایی هست که با تم رز و عود تبلیغ شده و کمی هم با اون عطر مقایسش خواهم کرد.
اول اینکه بطری عطر خیلی خیلی کوچک تر از اونیکه فکرشو بکنید، تقریبا اندازه قوطی کبریته. کریستال های سواروفسکی هم به زیبایی هر چه تمام روی بطری نشستند و با نور بازی میکنند.
عطر بسیار سیاه بود و روی پوستمو کاملا جگری کرد پس حتما باید روی پوست استفاده بشه و از اسپری روی لباس پرهیز کنید. عطری هست تقریبا بدور از شیرینی و بسیار خشک، کاملا بالغ و گلی-امبری(امبر گریس)-ادویه ای.
رایحه این عطر تقریبا خطی با تغییرات کم اما چند بعدی هست، جوری که وقتی این عطرو استشمام میکردم یه هاله پر رنگ رزی(در دو ساعت اول قوی تر از مید و درای دون) و تازه و گیاهی و رو حس کردم به همراه کمی یلانگ یلانگ که روی بیسی فوق العاده زیبا نشسته بود که در ادامه توضیح میدم. رز این عطر با جرانیوم ترکیب شده که جرانیوم (بسیار شبیه به رز)با اون ته بوی تیز تر و لیمویی خودش اون حس شیرین و شربت گونه "رز د مای" استفاده شده در این عطر رو کاهش میده و رز این عطر بر خلاف عطری مثل عود مکسیموس بورتنیکوف حس کمی تازه تر و نقش کمرنگ تری داره و در مقابل رز های عطر بوتنیکوف حس شربت گونه تر و ضخیم تر و عسلی تر دارن.
این روایح رزی و کمی تازه روی بیسی بسیار پیچیده از روایح مختلف نشسته مثل:
-امبر گریس که به عطر حس مشکی و کمی دریایی میده، ترکیب امبر گریس که به گفته روژا "واقعی و گرانبها "هست با سایر نوت های ادویه ای و عودی و کمی ترش جالب شده و باعث میشه عطر به صورت چند بعدی از پوست ساطع بشه و هاله ای زیبا اطرافتون بسازه.
-ترکیب زیبای ادویه ای زعفران، جوز هندی و دارچین که گرما، تاریکی ،کمی حس تند، تلخ، شیرین و ترش مانند دارن و در کل به رایحه عمق دل نشینی میبخشن .
-ریواس، که قبل از تست این عطر من همیشه با دیدن این نوت تعجب میکردم که ادم چطور بین این همه نوت ریواس رو بتونه حس کنه و اینکه چرا اصلا ریواس در بیس استفاده بشه که فهمیدم ترکیب ریواس کمی ترش و تازه با روایح چوبی و ادویه ای و امبری و تاریک یه حس فوق العاده زیبا و خاصی رو به رایحه بخشیده و به لطف کیفیت و نحوه ترکیب فوق العاده روایح به خوبی قابل حسه.
-روایح تاریک تر چرمی و نعناع هندی که در کل عمر عطر خودنمایی میکنند و در ساعات پایانی نمایان تر میشند که با کمک نوت های ادویه ای و عودی به عطر عمق و غنا میبخشند.
-روایح عودی و چوبی که کاملا در پس زمینه قایم شدند و به مشام من عود بسسسسیار بسسسیار کمتر از نوتهای عودی عطر عود مکسیموس حس میشه و ای کاش اسم عطر "اععود" خالی نبود چون روایح دیگر در معرض خودنمایی هستند و نه "اععود". عود این عطر به قدری کمرنگه که در ساعات اولیه خیلی اوقات با نوت چرمی یا نعناع هندی اشتباه گرفتمش و بعد از هفت هشت ساعت واضح تر قابل حس بود که این نکته بسیار منفی برای این قیمته. نوت عود این عطر کمی تخمیری، حیوانی، بالزامیک و داروییه و به دلیل مقدار استفاده شده به هیچ وجه از جنبه همه پسند بودن رایحه کم نمیکنه اما از ابتدا روی رایحه تاثیر داره و در ساعات پایانی متوجه این موضوع خواهید شد.
ترکیب نوت های گلی و تازه، امبر گریس، ادویه، تاریک و چرمی، ریواس و کمی عود یه رایحه فوق العاده زیبا رو خلق کرده که فقط باید تستش کنید تا به زیباییش پی ببرید و کلمات به راحتی زیبایی این عطرو ادا نمیکنند. دو ساعت اول رز با روایح بیس که بالا ذکر کردم حس میشه و بعد از دو ساعت از اون حس رزی کمتر میشه و سایر نوت ها خودنمایی میکنن اما تا ساعت پنجم رز همچنان حس میشه. بعد از ساعت پنجم اون حس تازه عطر کمرنگ تر میشه ( مثل باقی مانده نوت های سبز و رزی یا نوت ریواس که کمرنگ تر میشن) و سایر نوت ها گرم تر و ادویه ای بیشتر خودنمایی میکنن در ساعت ششم رایحه وانیل(که به هیچ وجه شیرین نیست) در کنار نوت های ادویه ای و چرمی و تاریک حس میشه که خفیفه و کم کم اینجاست که اون نوت "چوبی عودی" که در پس زمیه حس میشد واضح تر میشه اما بهر حال اونطور که مورد انتظار من بود قوی ظاهر نمیشه اما رایحه به هیچ وجه شیرین نمیشه که این فوق العادست. از ساعت هفتم تا دوازدهم رایحه کلی عطر وقعا کمجون و کمرنگ و بی روحه که با توجه به اسم ابسولو پرسیو و قیمت فضایی ناامید کنندست و با این قیمت و غلظت انتظار دارم حداقل تا تا 12 ساعت عطر به زیبایی روی پوستم متحول بشه و قدرتشو از دست نده که این اتقاق رخ نداد و در ساعات پایانی هم کمی حس عودی و ادویه ای خفیف روی پوستم باقی مونده بود(هفت تا حدودای دوازده ساعت)
البته مشکل دیگه یا بهتره بگم مشکل اصلی این عطر بر خلاف کمرنگ بودن نوت های عودی، قیمت بسیار غیر قابل قبولشه. هر چقدر هم که عطر زیبا و دلنشین باشه و کیفیت فوق العاده بالایی داشته باشه باز هم هزار و دویست دلار برای یک قاشق غذا خوری "روغن معطر" که با الکل قاطی شده برای من واقعا غیر قابل هضمه، میخواد روژا باشه یا هر برند دیگه ای.
از عطر هایی هست که به نظر من به هیچ وجه اجازه از دست دادنشو ندارید، شاید بطری(بطری؟) قوطی کاملشو نتونید بخرید یا منطقی ندونید خریدشو یا نتونید دکانتشو تهیه کنید چون میلی دو-سه میلیون به بالا شبیه به لطیفه میمونه و کسی نمیفروشه ولی مثل من میتوند حضوری تستش کنید و تا ساعت ها با رایحه زیباش لذت ببرید. تستش به تمام دوست داران روایح پیشنهاد میشه .
01 شهریور 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Alireza.kh الف ش
سلام و درود به شما اقای الهی عزیز شرمنده یه سوال ذهن منو مشغول کرده چندبار میخاستم بپرسم از اعضا ی سایت یادم رفته بود بارها شده دوستان دراین سایت فروشگاه هایی معرفی کردن که امکان تست حضوری عطر رو داره ممکنه ده ها نفر برا تست در یک روز به فروشگاه مراجعه کنن بااین قیمتها اگرمشتری ها تست کنن و در نهایت پسند نشدبه گفته خودتون هراسپری دویست هزارتومان بعد کلی متحمل ضررمیشن اون فروشنده ها ما که شهرستانیم امکانش نیست ولی اگرمن باشم چندتا عطر تست کنم پسندم هم نباشه خجالت میکشم مجبورم یکی انتخاب کنم درنهایت حالا نه همون عطرنیش و گرون ولی یه مارک ارزون قیمت میگرم ازش جبران بشه سربلند خوشحال باشید
01 شهریور 1403 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مونس سميرا_ال
سلام دوست عزیزم معمولا فروشگاه های کوچیک امکان تست رو فراهم نمیکنن و برای تست باید به فروشگاه های زنجیره ای برید، و اگه قیمت اینجور فروشگاه هارو با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید میفهمید قیمت تستر از قبل روی محصول کشیده شده و از بابت ضرر اینجور فروشگاه های زنجیره ای هیچ نگرانی نداشته باشید چون سود فروش مجموع یک روزشون برابر با ده سال کار یه کارمند معمولیه.
02 شهریور 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : الف ش فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟