XERJOFF - Italica (2021)

زرجف - زرجوف ایتالیکا 2021

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44129
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44129
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    20
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    8
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    4
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 82
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

زرجوف کاساموراتی ایتالیکا عطر «ایتالیکا» که جاذبه‌های سحرآمیز و سرمست‌کننده‌ای دارد، یکی از محصولات کالکشن کاساموراتی است. این عطر رمانتیک و زیبا که به‌طور اختصاصی برای روز ولنتاین بازطراحی شده، دقیقا برای کسانی ساخته شده که از عشق ورزیدن و عاشقی کردن بی‌نهایت لذت می‌برند. ایتالیکا که سرشتی گرم و قدرتمند دارد، با بافتی کرمی در نت‌های آغازین شروع می‌شود که از رایحه‌های بادام و شیر شکل می‌گیرد. رگه‌هایی ادویه‌ای از جنس زعفران هم در نت‌های میانی گرمای دلچسبی را می‌آفرینند تا با آکورد شیرین شکل‌گرفته از بوربن، وانیل و تافی آمیخته شوند. نت‌های پایانی هم عمیق، غلیظ و کلاسیک هستند و از چوب صندل و مشک سفید شکل گرفته‌اند. بسته‌بندی کلاسیک «زرجوف کاساموراتی» با تمرکز بر بن‌مایه‌های استواری و استحکام برای این عطر جدید بازطراحی شده، درحالی که همچنان به سبک آزادی‌محور در طراحی عطرهای زرجوف پایبند می‌ماند؛ سبکی که میراث قدیمی این کمپانی را از دیگران متمایز می‌کند.

در محصولات برند زرجف خیسی دور والف و محل اسپری در هنگام باز کردن ادکلن رایج است که در برخی موارد باعث خوردگی شیشه می شود و برند زرجف هنوز راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ نکرده است . 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بادام ، زعفران ، شیر
اسانس میانی وانیل ، تافی
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Italica (2021)-زرجف - زرجوف ایتالیکا 2021
رایحه
7.8
24 رای
ماندگاری
9
24 رای
پخش بو
8.7
24 رای
طراحی شیشه
9
24 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام خدمت همه دوستان عزیز گرامی من دیروز این عطر تست کردم اصلا خوشم نیومد بوی سوخته به مشامم میخورد راضی نشدم تهیه کنم
28 شهریور 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فرهاد علی

تصور کنید می‌خواهیم یکی از جنبه های مهم بهشت را توصیف کنیم و آن رایحه بهشت است. در توصیف باید بگویم بسیاری از قسمت‌های بهشت بوسیله کازاموراتی و زرجوف خریداری شده است. صاحبان آن پرنسس های نازنازی کازاموراتی و غول ها و کارتل های زرجوف هستند با روایح کااملا زنونه بهشتی:
ایتالیکا و لیرا دو هوو هستند که دو غرفه شیرینی فروشی و قنادی بهشت رو خریده اند .وانیل و وانیل و وانیل و بادام، شیر، تافی، وانیل ، کارامل، مرکبات، چوب صندل سفید و مشک در ایتالیکا و لیرا باعث تجلی بخش قنادی بهشت در دو باتل زیبا شده اند. برای من این دو ، دو هوو هستن که هر روز یکی از دیگری پیشی می‌گیرد و روز دیگر باز رقابت. ایتالیکا و لیرا دو غرفه قنادی بهشت را در تملک دارند و می توانم بگویم عصاره بهشت در این دو خلاصه شده است. شاید بتوان گفت اگر اچنتو( اکسنتو) پادشاه بهشت باشد قطعا لیرا ملکه بهشت است و ایتالیکا سوگولی پادشاه و هووی لیرا !!
کازاموراتی دامابیانکا با وقاری بی حد و حصر غرفه خامه وانیلی بهشت را در تملک دارد. حس خامه و وانیل...وانیل. وانیل و چه چیز بهتر از وانیل!
وظیفه گل آرایی و غرفه اصلی گلفروشی بهشت در تملک کازاموراتی لاتوسکا است. این غرفه قدرت انفجار کل بهشت رو با یک باتل لاتوسکا دارد در حد انفجار هسته ای. اگر لاتوسکا به میدان بیاید بقیه غرفه ها در رایحه آن محو می‌شوند. بمب گلی بهشت با چاشنی مشک و اوکالیپتوس! چه شود!
اما کافه قنادی بهشت غرفه لوکس کازاموراتی گرن بالو هست. در این کافه قنادی رایحه کارمل و وانیل و شیرینی و عسل در کنار روایح گلهای سفید و در بستر مشک و چوب صندل و وانیل...یکی از بهترین غرفه های بهشت برای حس وانیلی کاراملی
و اما غرفه عطاری و ادویه های بهشتی می‌رسد به کازاموراتی بوکه ایدیال ! ترکیبی از چوب و ادویه و دارچین و وانیل و باز هم شیرینی....بسسسیار شیک و جذاب و حس زندگی

اینها پرنسس های کازاموراتی بودند!

در مورد پادشاه بهشت با نام زرجوف اچنتو (اکسنتو) که یک پست جداگانه قصیده وار می طلبد و یکی از قلل مرتفع بهشتی زرجوف است در آینده خواهم نوشت. این پادشاه هم متعلق به آقایان هست هم بانوان.
و اما شاهزادگانی چون مفیستو، رجیو و غول های مرحله آخر بهشت همچون ناکسوس و الکساندریا ۲ بماند برای بعد که واقعا غول مرحله آخر هستند و اونقدر وزین هستن که باید جداگانه تفسیر شوند.
15 شهریور 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : mєhrnσosh لیلی

ایتالیکا بنظرم اسم مناسبی برای این عطر نبود
بیخیال دوست ندارم بوی کره تفت داده بدم
برام بازخورد آورد ولی در طولانی مدت رو تنم خسته کننده شد
28 مرداد 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سولماز صفارو هاشم پور

درسته عطر رو یونی معرفی کردن ولی...
به نظر من بیشتر مناسب خانم هاست
من خودم این کارو توی پاییز و زمستون پوشیدم
خودت دچار سردرد میشی ولی اطرافیانت خوششون میاد
بوی شیر این کار واقعا منو از این عطر دور کرد
به نظرم برای خانمها مناسبتره
بانویی که این کارو استفاده میکنه جسور و خاصه
پخش و ماندگاری 8/10
10 مرداد 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سولماز صفارو لی لی ادیب
پاسخ مدیر : سلام نظرات پشت سر هم باعث یکنواختی می شود
خدا خیرتون بده که واقع گرا هستید، آفففرین. درسته الان در موقعیتی از زمان زندگی می‌کنیم که همهههه چی قاطی پاتی شده( کاری به بد و خوبش ندارم و ارزش گذاری نمیکنم فقط گزارش میکنم) دونده و بوکسور مرد تغییر جنسیت داده میاد در بخش زنان تو المپیک طلا میگیره، یکی مرده اما زنه ، یوی زنه اما مرده، یکی مثل سم اسمیت میگه نه مرد نه زن و هیچکدومم، یکی مرده اما با پاشنه بلند میره سر کار و تاکید داره که مرده و ..... و ...... من کاری ندارم اینا درسته یا نه، اما واقعا مدتهاست در سی سال اخیر لااقل اونهایی که مرد هستن و میخوان تاکید کنن که مرد هستن و اونهایی که زن هستن و میخوان تاکید کنن که زن هستن علاوه بر پوشش و پاشنه کفش و آرایش، به مقوله عطر هم توجه دارند و این باعث برخی روایح بسیاز زنونه معرفی شن و برخی بسیار مردونه!
واقعا ایتالیکا که در نظر مخصوص به خودش خواهم نوشت که چی هست( بوی بهشت) یک عطر کاملا زنونه هست و یرای بانوان و آقایون که قائل به روایح مردونه زنونه هستن اگه آقایون بپوشن حس پوشیدن کفش پاشنه دار توسط آقایون رو داره. بد نیست اما این جوریه. البته از نظر زنان و مردان قاطی پاتی که معتقدن اشکالی ندارا آقایون با پاشنه ۱۰ سانتی باریک برن سر کار ، قطعا این حالت نیست. آزادی حق همه هست اما قضاوت بیشتر و اکثریت مردم تفکیک هست که البته دلیل نمیشه حق اقلیت ضایع شه و هر کس حق داره هر چی بپوشه و پا کنه و بزنه.
ایتالیکا پرنسس شیک و ناااز و جذاب کازاموراتی
15 شهریور 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مرضیه نجفی آیدا

‏@hil..dbeauty

‎ایتالیکا از برند زرجف-کالکشن کازاموراتی
بشه پاييز بياد …من خونه تكوني مونده از عيده تلخ و شيرين كنم كام بيني شنيدي؟
بشه پاييز بياد تلخيو تا كنم تو چمدون قرمز؟!
بشه پاييز بياد مامان بزرگ برا عصر شير كاراملي گرم دعوتمون كنه
از عشق و عاشقي با پدر جون خاطره ببافه بندازه دور وجودمون تا سرشار بشيم ؟!…
از چي …صداي قرآن مياد
بوي غذاي نذري پر زعفرون…اخ پاييزه
نذر هر سال مامان بزرگ 🪽
براي من تعريف زرجف ه نت اول همراه با بغض دلم اين رايحه رو مقدس ميدونه مغزم ازش فرار ميكنه
23 خرداد 1403 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : آیدا inas

10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
خیلی ساده و‌مختصر بگم، بوی عطر باید دل آمو ببره.منی که عاشق عطرهای خنک و‌شیرین مثل اکلت بودم ولی با بو کردن این عطر یه حس خیلی خاصی داشتم و بوش بشدت برام جذاب بود و‌درکل به دلم نشست.اگر از بوی تنباکو خوشتون میاد این عطر رو بشدت بهتون پیشنهاد میکنم و‌در کنار تنباکو بوی شیر و وانیل هم میده که از نظرمن بوش جذابه💜
19 خرداد 1403 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : inas معین هاشمی

سلام. نظر شخصیمو میگم، شاید موافق یا مخالف باشید دوستان عزیزم.
شیر داغ شیرین شده / زعفران / ابنبات ! مثل کرم های مرطوب کننده حاوی شیر هست/.
نوشته مردانه و زنانه اما اصلا نمیتونم به عنوان یه مرد این کار رو بپوشم و حس میکنم ۸۰ تا ۹۰ درصد زنانست. خیلی شیرینه اما کیفیت رایحه نیش بودن و بالا بودن رو کاملا نمایش میده اما من چون شیرینی کار اذیت میکنه نمیپسندم اما کسی که عطر شیرین بپسنده، چشم بسته هم بخره پشیمون نمیشه. ماندگاری و پخش بو قابل قبول و رضایتبخش. بو رایحه خوبه اما کاش گرن بالو رو با پخش و ماندگاری عالی تولید میکرد که هم رایحه لذتبخش تر بشه هم کیفیت پخش و موندگاری. همیشه یجای کار میلنگه! در کل چشم بسته خریدن ممنوع دوست عزیزم اما از تست این کار غافل نشید.
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : inas هاشم پور

سلام
من دکانت این عطر رو به همراه چندین دکانت دیگه از سایت ..مین خریداری کردم، بقیه عطر ها با توجه به نت ها به نظرم اصل بودند، اما این عطر کاملااا با توصیفاتی که شنیدم متفاوت بود‌‌. ایتالیکا به عنوان عطری شیرین و گورماند معرفی شده که بوی غالب شیر و بيسکوئيت و تافی و بادام شیرین دارد اما متاسفانه تجربه ای که من از این عطر داشتم سرتاسر بادام تلخ و سردرد آور بود و بعد از ساعت ها زعفران از دور سری می‌کشید و دوباره در غبار بادام تلخ گم می شد. با این اوصاف گمان می برم دکانت من فیک بوده، در هر حال تجربه دل نشینی با دوست عزیزمان ایتالیکا نداشتم.
02 دی 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : inas عباس

با احترام به سلیقه همه، این عطر از سلیقه شخصی من خیلی خیلی دور بود، ازون بوهایی که همیشه ازش فراریم.
تو اسپری اولیه فقط تا چند دقیقه تلخی بادوم حس میکردم یه تلخی شدید که انگار قرار نیست از بین بره، مثل زمانیکه اشتباهی یه بادوم تلخ خوردین و بعد هرچی تلاش میکنین و چیزای مختلف میخورین بازم اون تلخی از بین نمیره. بعد از چند دقیقه بوی تلخی زعفرون، بادوم و حتی یه تندی ملایم شبیه بوی هل(فکر میکنم از چوب صندل میاد) که همراه هم دارن میپزن شدیدا تو صورت میزنه.
این عطر برای من گرم بود ولی شیرین نه زیاد، چون تلخی بادوم انگار مثل یه حفاظ از اول تا اخر اون شیرینی عطر رو میپوشونه. این تلخی در نظر من عطر رو تا حدودی مردونه‌ نشون میده،فکر میکنم آقایونی که عطر شیرین و گرم دوست دارن امکان داره از ایتالیکا خوششون بیاد
*(یعنی به عنوان عطر مردونه شیرین و برای زنانه بودن کمی تلخه)
.
توی درای داون تا حدود کمی به وجه فمنین عطر اضافه میشه و یه نت شیرین کمی سعی میکنه خودش رو نشون بده ولی اون تلخی چوب صندل و بادوم تا لحظه اخر همراه این عطره.
برای بویایی من این عطر هیچ شباهتی با لیرا نداشت، فکر نکنین وانیل قراره همونقدر بولد باشه(روی لباس که اصلا ولی روی پوست بعد از یه ساعت یکمی وانیلی میشه).متاسفانه این عطر با سلیقه و طبع پوستی من کاملا ناسازگار بود و تا اینجا تنها عطری از کالکشن کازاموراتی بود که اصلا باهاش ارتباط نگرفتم ولی میتونم بگم خیلیا امکان داره فقط به خاطر این حالت اسپایسی بودنش عاشقش بشن.ولی من به همه، چه خانم چه اقا توصیه میکنم به هیچ وجه این عطر رو بلایند‌بای نکنین چون خیلی ریسکیه، همونقدر که امکان داره عاشقش بشین همون قدرم ممکنه از اون رایحه تندش متنفر باشین
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : inas سالمی
یه توصیه میکنم این عطر رو با یه عطر میوه ای ، خوراکی مثل بیترپیچ و یا تیزیانا ترنزی بزنید و میکس کنید بعد نظرتون رو اینجا برام کامنت کنید 😃
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی کامیار فخر
ممنونم،البته خودمم در نظر داشتم کنار یه عطر شیرینتر امتحانش کنم که اون تلخی رو تا حدودی کمتر کنه. اگرامتحان کردم حتما دوباره کامنت میذارم
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی سارینا
مرسی
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام.
کاساموراتی ایتالیکا،یه کار بسیار فاخر و ارزشمند از زرجوف.
همون طوری که با اومدن پاییز،پوشش لباس ما دستخوش تغییر میشه،پوشش ادکلن ما هم تغییر میکنه.پاییز فصلیه که به شما اجازه میده با روایح متعدد و بسیار جذابی همسفر بشید و عطرهای گرم مورد علاقتون رو کم کم از کمد در بیارید.چی بهتر از این که میشه از روایح شیرین،گرم و گورماندی مثل ایتالیکا استفاده کرد؟ راستی کی گفته عطرا مزه ندارن؟در ادامه با من همراه باشید تا یکی از خوشمزه ترین کارهای دنیارو بررسی کنیم
شروع کاملا لاکتونیک با همراهی زعفران و بادام و بسیار منحصر به فرد که در ادامه با اضافه شدن کارامل گورماندتر و صد البته جذابتر میشه و یکی از اون کارهای گورماندی رو میسازه که بسیار دلنشین و خاصه و نظیرشو جایی ندیدید.حضور چوب صندل در بیس نت هم به شدت به جذابیت کار اضافه میکنه.در کل عاشق روایحی هستم که از چوب صندل داخلشون استفاده شده و چه زیباست که همراهی صندل با روایج گورماند میتونه چنین رایحه ای رو بسازه. کارهای گورماند رو بیشتر از هر کار دیگه ای برای تن پوش بانوان میپسندم.به شرطی که از روایح تکراری،خسته کننده و یا به زبان عامیانه خز استفاده نشه و این کار قطعا یه کار تکراری نیست و خوشبختانه مثل لیرا شناخته شده هم نیست و اون حالت بیسکوییتی،کاراملی و خامه ای که وجود داره نظیر سایر کارهای سطح پایین نیست و قطعا بازخوردهای فراوانی رو براتون به ارمغان میاره.این کار دی ان ای تقریبا مشابهی‌رو با لیرا داره و منو کمی یاد لیرا میندازه ولی قطعا کیفیت رایحه و پرفورمنس ایتالیکا یک سر و گردن از لیرا بالاتره.از اونجایی که این کار رایحه بسیار یونیکی داره و تا به حال رایحه ای شبیه به این کار ندیدم ارزش خرید رو برای طرفداران روایح گورماند از جمله خودم بسیار بالا میبینم و این کار رو هم بین ۳ رایحه گورماند زنانه مورد علاقم میدم ولی با این وجود،رایحه حیاتی از برند عطار کالکشن رو با وجود پرفورمنس پایینتر،جذابتر از این کار میبینم.ممکنه این نقد به مذاق طرفداران لیرا خوش نیاد ولی منظور من بد بودن کیفیت لیرا نیست و با وجود علاقه ای که بهش دارم،دسترسی زیاد به این عطر اون رو از چشمم انداخته و به همین جمله بسنده میکنم
علاقم به تو رو از دست میدم وقتی میبینم همه بهت دسترسی دارن
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم

[EDITED] 1402/08/15 11:01
14 آبان 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : ROSA حسن حسن زاده

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟