Bortnikoff - Oud Monarch

بورتنیکوف عود مونارچ

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45088
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بورتنیکوف
کشور مبدأ : تایلند
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-45088
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Bortnikoff Oud Monarch - بورتنیکوف عود مونارچ

به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به مگنولیا ، پلومریا، رز ، دارچین ، تنباکو ، وانیل ، مشک زباد ، لابدانیوم، عود، کاکائو ، فیبر بیدستران اشاره کرد.

برند بورتنیکوف
عطار دیمیتری بورتنیکوو
کشور مبدأ تایلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مگنولیا ، پلومریا
اسانس میانی رز ، دارچین ، تنباکو
اسانس پایه وانیل ، مشک زباد ، لابدانیوم، عود، کاکائو ، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Oud Monarch-بورتنیکوف عود مونارچ
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
3
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
همه چیز در این عطر پیرامون روایح گلی و کاکائو وگرم و ادویه ای خلاصه شدند، شما روایح رو بررسی کنید به این نکته پی میبرید:
-در این عطر ۳ نوت گلی استفاده شده، گل مگنولیا که رایحه شیرین و کمی ترش مانند مرکباتی و میوه ای داره. گل فرنجپانی که از گل های شیرین و پودری و استوایی هست ، به همراه 2 نوع رز طبیعی رز د مای و رز هیمالیایی که رایحه شیرین و شربتی و گلی خاصی دارند و به رایحه حس ضخیم تر و جالبی میده که واقعا توصیفش با کلمات سخته. روایح این گل ها به شدت با کیفیت و واقعی هستند و تا ساعت ها روی پوست حس میشند.
-۲ مدل عود استفاده شده در این عطر هم به نوعی شیرین و گلی محسوب میشند و به هیچ وجه رایحه تخمیر شده و سولفوری حیوانی ندارند. عود کو چنگ که خود دمیتری بورتنیکوف و راشن آدام تقطیر کردند که طبق تحقیقاتم رایحه چوبی، شیرین، گلی و کمی میوه ای داره و عود مراوک که رایحه چوبی، کمی تاریک تر اما همچان شیرین و کمی گلی داره و ترکیب این دو عود شیرین و گلی با سایر روایح گلی هماهنگی بینهایت زیبا با هارمونی شگفت انگیزی رو پدید میاره.
همچنین این عطر روایح کمی گرم تر و ادویه ای تر هم دارند مثل:
-کاکائو. اگه شکلات های صد درصد یا دانه های شکلات رو بو کرده باشید یه رایحه بالزامیک و زمینی داره با کمی شیرینی بسیار جالب و جذاب که به خوبی با روایح گلی این عطر ترکیب شده و حس میشه.
-دارچین و تنباکو که به این عطر گرما و کمی حس ادویه ای میبخشند. (من روی پوستم نوت دارچین رو حس میکنم اما نت تنباکو رو خیلی خیلی ناچیز و برخی اوقات اصلا حس نمیکنم)
-۲ مشک حیوانی سگ آبی و سیوت که با ترکیبشون با سایر روایح، گرما و اون حس گلی و شیرینی عطرو وارد یه مرحله دیگه میکنه.
-رزین لابدانوم که حس گرم، شیرین و امبری رو داره با پس زمینه های حیوانی و کمی تاریک که به همراه نوت های بالا بر شیرینی و گرمای این عطر اضافه میکنه.
-وانیل که کمی شیرین و بسیار جذابه و در ساعات پایانی (۱۲ ساعت به بعد) به همراه کمی نوت های ادویه ای و گرم حسش میکنم.
شاید فکر کنید بعد از ذکر این همه نوت شیرین، شیرینی این عطر بسیار زننده باشه اما به هیچ وجه این قضیه صحت نداره چون شیرینی به خوبی با سایر نوت های شکلاتی و ادویه ای و کمی چوبی عود بالانس میشه و ترکیب جالبی رو میسازه و اینکه اکثر روایح طبیعی هستند و مولکول های شیرین مصنوعی در این عطر استفاده نشده که شاید برای برخی از افراد زننده باشه( مثل نوت امبروود مصنوعی که اکثر عطر ها استفاده میکنند یا اتیل مالتول که رایحه پودر قند یا پشمک مانند شدیدی رو به بعضی از عطرا مثل باکارات رژ یا مارلی هالتین یا عود فور گریتنس میبخشه).
ماندگاری این عطر روی پوست من حدود ۱۶ ساعت هست با ۲ اسپری با پخش بو نزدیک در ۴ ساعت اولیه که انتظار داشتم پخش بوی بهتری داشته باشه.
قیمت این کار برای ۵۰ میل بسیار بالاست، حدود ۳۶۰ دلار اما با توجه به کیفیت بالای روایح و ترکیب فوق العاده جالب این نوت ها و طبیعی بودن مواد اولیه میتونم صددر صد پیشنهاد بدمش به دوست داران روایح مخصوصا روایح گلی، عودی، ادویه ای، گرم و شیرین.
18 تیر 1403 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : saeidrostami118 nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟