STEPHANE HUMBERT LUCAS 777 - Crying of Evil

استفان هامبرت لوکاس 777 کرایینگ اف اویل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45967
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-45967
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
تماس بگیرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

STEPHANE HUMBERT LUCAS 777 Crying of Evil - استفان هامبرت لوکاس 777 کرایینگ اف اویل عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است .

استفان هامبرت لوکاس 777 کرایینگ اف اویل در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته استفان هومبرت لوکاس خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر بنفشه ، گل مریم ، دانه‌های قرمز ، ادویه جات معطر، رز ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، صمغ کندر می باشد.

برند استفان هامبرت لوکاس 777
عطار استفان هومبرت لوکاس
سال عرضه 2022
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بنفشه ، گل مریم ، دانه‌های قرمز ، ادویه جات معطر
اسانس میانی رز ، چوب صندل سفید ، چرم
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، صمغ کندر
نمره کاربران
Crying of Evil-استفان هامبرت لوکاس 777 کرایینگ اف اویل
رایحه
9.3
3 رای
ماندگاری
8.3
3 رای
پخش بو
8
3 رای
طراحی شیشه
9.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند استفان هامبرت لوکاس 777
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
دوستان عزیزم سلام
گریه شیطان از برند استفان هامبرت :)

رایحه:
شروع کار با حجم عظیمی از چرم انیمالیک و روایح اسپایسی همراهه که ممکنه این حالت انیمالیک ابتدایی تو ذوقتون بزنه اما کافیه که یه مقدار وقت بدید تا چوب صندل پیداش بشه.با کمرنگ شدن حالت انیمالیک ابتدایی،نت های میوه ای(توت قرمز) و چوب صندل به رایحه اضافه میشن و باعث میشن که چرم از اون حالت انیمالیک ابتدایی خارج بشه و حالتی جیر مانند و مخملی به خودش بگیره
تغییرات ملموس رایحه همینجا تموم میشه و فقط با رسیدن به درای داون،اندکی حس و حال خاکی به خودش میگیره
طراحی رایحه بسیار زیبا و خاص صورت گرفته و کیفیت بسیار بالایی داره

پخش و ماندگاری:
تا ۱۰ ساعت روی پوست و روی لباس های زمستانه حداقل ۳ روز ماندگاری داره.پخش بوی عطر هم در ساعات ابتدایی بسیار خوب و راضی کنندست

ارزش خرید:
اگر از طرفداران روایح خاص پسند چرمی میوه ای هستید و از کارهای مرسوم خسته شدید،کرایینگ اف ایول عطر شماست.ارزش تست بسیار بالا
با ارزوی اوقات خوش و عطرآگین برای تمام عزیزان
23 دی 1403 پاسخ تشکر
41 تشکر شده توسط : Maxxine Fatemeh
سلام و درود عرض اردات مهربد جان،خواستم تشکر کنم ازت برای وقتی که میزاری و به زیبایی هر چه تمام تر توصیف میکنی و آدم مشتاقانه منتظر نظرات شما دوست عزیز هست،خدا شما و بزرگان رو برای ما دوستداران عطر حفظ کند،مانا و سلامت باشی🌹
23 دی 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin

سلام و احترام خدمت همه دوستان عزیزم:
Crying of Evil چرمسانی نیمه اسپایسی - انیمالیک و جیر گون است که با آکوردهای خفیف میوه ایی(ترش و شیرین) نمایان می شود و در انتها با قلبی کهربایی و صمغگون نمایش خود را به پایان خواهد رساند.
شروع کار با حجم قابل توجهی چرم و گزش نت های فروتی رقم می خورد که حسی ملس و همچنین نتی نمدار از بنفشه و
نتی نیمه سبز از مریم آنها را همراهی خواهند کرد.
ترکیب و تلفیق مجموع این نت ها و آرپژ های القاء شده به عطر ، باعث بوجود آمدن فضایی انیمالیک و عمق دار در رایحه این کار شده است.
Crying of Evil رایحه ایی خوش ساخت، آشنا و عمیق دارد و تقریبا تا مرحله درای داون تغییر چندانی نخواهد داشت. درای داون و مرحله پایانی عطر با حفظ آکوردی جیرگون از چرم و حضور توامان کندر و مشک و نیز خراش هایی چوبسان و خاکی از پچولی شکل می گیرد. در این مرحله از عطر حضور چرمی آرام و جیرگون در کنار آرپژهایی رزینی و صمغگون از کندر مشهود و قابل لمس تر خواهند بود.
ماندگاری و پخش قابل قبولی دارد و طراحی و فرمولاسیون عطر از پرفومنس بالایی برخوردار است.
با آرزوی شادی و سلامتی برای همه دوستان.

23 دی 1403 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : کامیار فخر Maxxine
سلام و درود عرض اردات استاد شوشتری عزیز،خواستم تشکر کنم ازت برای وقتی که میزاری و به زیبایی هر چه تمام تر توصیف میکنی و آدم مشتاقانه منتظر نظرات شما دوست عزیز هست،خدا شما و بزرگان رو برای ما دوستداران عطر حفظ کند،مانا و سلامت باشی🌹
23 دی 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
علیرضا جان سلام:
من هم از لطف شما دوست گرامی نسبت به خودم بسیار ممنونم و خوشحالم که توانستم کمکی برای شما عزیزان بوده باشم.
موفق باشید دوست عزیز
23 دی 1403 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : فرهاد nazanin
گرگی مهربان برای لحظاتی فرو رفته در پوستین میش؟
یا شیطانی که می‌گرید؟
دومی!

احاطه‌ای که چرم و دود و ادویه بر کار دارند و توهمی از عود که برای شخص خودم ایجاد می‌کردند ـ و بعید نیست که از مصاحبت متوغل در ابهام این سه شیطان جهان روایح ایجاد شده باشد ـ باعث می‌شود فضای عطر کمی موهوم و نامعین باشد. این شلوغ‌کاری به قدری هست که دماغ بی‌تربیتِ من نتونه از عهده تشخیص اون میوه‌ی نترسی که رفته قاطی این شیاطین شده بربیاد. باید از خود استفان پرسید یا اینکه رضایت داد به این دانه‌های قرمزی که اعلام کرده‌اند: شاه توت، تمشک یا ... هر میوه‌‌ی البته جنگلی... که میوه‌های باغچه‌ای کجا جرئت ترکیب با این روایح‌ سنگین‌رو دارن؟ همون اولش خورده می‌شن و تازه اگه بتونن دووم بیارن، در قالب کمپوت و برای مصرف در زمانیِ که اهریمنِ نابکار ما از گریه‌اش فارغ شده و بایستی به صرف صبحانه مشرف شود. خلاصه که باید جنگلی بود و وحشی تا بتوان لای این شیاطین به ظاهر غمگین بقا داشت و دوام آورد و خود را از انبوه سکوت این عفریته‌ها به دماغ مخاطب رساند.

چه خوب که مفهوم عمق‌رو به چینش و این‌چنین چینش نت‌هایی که در این عطر روایت شده، نسبت دادید؛ و الا که عمقی از این کار درنمی‌آمد اگر ترکیبی که فرمودید اتفاق نمی‌افتاد؛ اگر گل‌ها و چوب صندل در موقع مناسب روی کار نمی‌آمدند و اگر کهربایی آمیخته به تیزی اون میوه‌نترسِ، تصور سطح‌رو برامون ساده نمی‌کردند تا عمقی چنین دیده شود.
سطحی باید که عمق دیده شود
روشنی‌ی باید که ظلمت به نگاه آید
در منطق قدیم می‌گفتند:
تُعرَف الاشیاءُ باضدادِها
می‌تونم با نه چندان محفوف به یقین بگم:
اگر در هر عطری، چینش عناصر به شکلی که در این یکی‌ست اتفاق افتاد، حتما در اون اثر شاهد تضادی غیر دیالکتیکی و همسان از سطح و عمق خواهیم بود. عطر در عین اینکه روایتگر سطح است، منادی عمق نیز.
ــــــــــ
اهریمن قصه ما عاشق زنی شد که دیگری را در تجاوز به او وسوسه کرده بود. خواست جلوش را بگیرد، ولی دیر بود و از اینجا به بعد را شه.وت تصاحب رهبری می‌کرد. دریچه توحش به روح انسان پرتو سنگینی می‌اندازد. خدا هم هیچگاه نتوانست این دریچه را بپوشاند. در هر دوره‌ای هم پوشیده شد، فقط پوشیده شد: همیشه آنجا بود و به موقع بیرون می‌زد.
فقط کافیست دوربین‌ها را خاموش کنیم!
طمع لذت از این دریچه روان است.
باید به شیطان گفت فقط بخشی از علت به دست توست؛ باقی را میل، تحلیل و حادثه‌ست که رقم می‌زند.
حالام بی‌خود گریه نکن!
تو یکی خوب بلدی چجوری گریه نکنی و قوی باشی؛ تنها چیزی که بلد نیستی چطور وسوسه نکردنِ.

گریه ظالم، از مظلومیت اوست. قدر متیقن این است که روزگاری بوده که این ظالم، مظلوم واقع شده؛ و اکنون عقده‌هایی که چرک می‌دهند، چاهی که میزبان نعش است، دملی چند ساله که سر باز می‌کند، انباشت بی‌حد قساوت و... سوز گریه‌ای که ناگهان می‌ترکد و عرصه‌ی کویر را آلوده به خشم شیطانی خویش می‌کند. این، گریه‌ی خشم از چنین‌شدگی‌ست.
اینچنین چرایم؟
از کی آغاز شدم؟
خط ممتد جنایت از کدام نقطه نشات گرفت؟
این همه کژی و زشتی چطور آمد پدید؟
چگونه تو ای شریان شهادت شروع شدی؟
دفاعیه:
من اینچنین نه‌بودم! شدن را ناگاه و ناآگاه آغازیده‌ام...

نه از چرم نه از ادویه‌ها و نه از دود و روایح حیوانی گریزی نیست... حتی اگر می‌خواهی در اوج احساس، گریه‌ی نمناک خباثت‌آلوده‌ای را هم تصویر کنی، تو ناگزیر از در کنار هم چیدن این عناصر حول‌انگیز اسپایسی‌-حیوانی-اسموکی هستی.
در کنار هم بچین و نامش را ناله‌ی شیطان بگذار!
همچنان...؟ آیا رحمی هست؟
آیا مثل داستایفسکی رحم به حال این شیطان خواهیم آورد و دوستش خواهیم داشت؟ یا بسان اسپینوزا گرچه او را اسیر و اجیر سلسله‌‌ی علت‌ها خواهیم دانست، ولی همچنان او را سزاوار ملامت و سردی و محکومیت؟
تکلیف ما با این خبیث چیست؟
جدالی که هنوز هم فیصله نیافته و این مصلحت اجتماع است که حرف آخر را می‌زند:
اعدام!!!

گوش‌های تیزی دارم. از اون طرف شنیدم که یکی گفت:
هوی آبزورد! منبر نرو! بیا پایین بینیم.
اشکال نداره میام پایین. می‌دونم نباس زیادی وراجی کرد:)

جسارت شد جناب شوشتری.
متشکر و عذرخواهم.
24 دی 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin سعید رضایی شوشتری

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی جیر واکس خورده و دودی بهمراه بوی تمشک مانند رد بری که بروی امبر متعادل میشه خشونتش.
عجب عطری ازین لاین مردونه ترین سنگینترین کار استفان هومبرت.
28 آذر 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : یاس @lirez@
اسم دارکی داره. بیشتر میگفتید ازش:)
29 آذر 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد
تستش کنید .خیلی کار جالبیه تغییرنتش زیاده اولش بوش دارکم هست جیر و دود ادویه کمی انیمالیک وه کمی فقط میوهای . ولی تو درای دایون کهربا . چوب صندل نتهای خامه ایش بیشتر میشه و جیر اسموکی در زیر جیر حیر میکنه😉
01 دی 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان

با سلام
رایحه غالب این عطر چرم ِخاکی و تلخ و شیک بهمراه بوی ملایم خامه ای صندل وود و حس میوه ای ملس رِد بری است
کار نو و جدیدی نیست اما کیفیت روایح به شدت بالاست
09 اسفند 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : نیلا ی محمد جواد گلستانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟