AMOUAGE - The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-70162
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-70162
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 350
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    20
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 96
توضیحات

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو که همچون یکی از لذت‌های برآمده از دانش و زیبایی‌شناسی نمایان می‌شود، سفری معطر را در امتداد مدار رأس السرطان (از عمان تا کوبا) آغاز می‌کند تا بتواند صمغ کندر سلطنتی را به تنباکوی پادشاهی پیوند بزند.

تفسیرهای ویژه در آمیزه این عطر توسط سسیل زاروکیان (عطرساز مشهور) انجام شده‌اند تا آکوردی منحصربه‌فرد از صمغ کندر و تنباکو با حالتی سرزنده و انفجاری شکوفا شود و تجربه حسی غنی و تازه‌ای را رقم بزند.

آمواج با افتخار اعلام می‌کند که جوایز زیر را به‌خاطر عطر آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو برنده شده است:

The Fragrance Foundation (آمریکا): جایزه سال برای بهترین عطر مستقل

EXIPA (مکزیک): جایزه عالی بهترین عطر سال 2022

ScentXplore (آمریکا): جایزه عطر سال

Belgian Beauty Awards (بلژیک): بهترین عطر نیش

Icon Awards (اسپانیا): جایزه ویژه برای عطرهای یونی، فراتر از محدوده‌های جنسیتی و موفق در باز‌آفرینی.

برند آمواج
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان
نمره کاربران
The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco-آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو
رایحه
8.3
44 رای
ماندگاری
9.3
44 رای
پخش بو
9.1
44 رای
طراحی شیشه
9.3
44 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطر بسیار خاصیه
ازون عطرا نیست که تو نگاه و برخورد اول بشه عاشقش شد
ولی با شناخت بیشتر و با گذشت زمان مجنونش میشی
یجوریه که انگار وسط جنگل با یه کنده آتیش روشن کردی و بارون اون رو خاموش کرده و داری اون کنده رو بو میکنی،بوی آتیش میده بنظرم
طراح مریضی داشته کلا که مارو گرفتار کرده😅

[EDITED] 1403/05/30 11:03
29 مرداد 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Alireza.kh علی

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
برگ تنباکو(کمی تلخ که حالت گیاهی داره),صمغ کندر،در بستری از روایح شیرین که طبق نت های ذکر شده فکر میکنم از دانه تونکا شیرین بیان و وانیل باشه،تمام این عطره.اون رایحه تلخی که برگ تنباکو و صمغ و کندر می‌رسونه به شدت تو فضای کلی عطر جذابه.تنها موردی که هست برای من بستر شیرین این عطر زیاده،تو درای دون این فضای شیرین تمومی نداره،خیلی دوست می داشتم که کمی روایح اینسنسی دودی اضافه میشد فکر میکنم عجیب غریب جذاب میشد و هم کمی از فضای شیرین کاسته میکرد.در کل این عطر با وجود موردی که عرض کردم شاهکاره.همینطور تو پخش و ماندگاری.
25 مرداد 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Alireza.kh

2
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطرو سال پیش در فروشگاهی واقع در ایران مال تست کردم و واقعا روزمو خراب کرد،چطور ممکنه عطاری که سیلور عود، عطری که بی نهایت عاشقشم رو ساخته باشه و همزمان این عطرو که هیچ ارتباطی باهاش برقرار نمیکنم رو هم ساخته باشه تا جایی که کمتر میتونم بگم از عطری متنفرم اما این تو همون دسته قرار میگرفت. بعد از یک سال تصمیم گرفتم دکانتشو بخرم شاید با تست بیشتر نظرم عوض بشه ولی به محض اسپری خاطرات گذشته تکرار شد.
ساختار این عطر خیلی عجیبه، هنگام اسپری روایح بخوری چوبی و کمی دودی حاصل از فرنک اینسنس ، روایح شیرین و وانیل مانند( تونکا و وانیل ماداگاسکار به همراه وجهه امبری لابدانوم و مشک مصنوعی) و روایح ادویه ای مثل شیرین بیان( چوبش رایحه شیرین داره و چوب پودر شدش یه رایحه تند و خاکی و کمی تلخ خاص داره)، بادیان ستاره ای ( که بوی تند و کمی معطر داره) ،المی رزین ( تند و بالزامیک و ترش مانند) و سایر صمغ های آشنای این برند که وجهه شیرین، دودی، کمی بالزامیک دارند حس میشه . این ترکیب همیجا خلاصه نمیشه چون بیس این عطر از قیر درخت قان(سوخته و دودی)، روایح چرمی و تاریک( که به گمانم از لابدانوم( کمی شیرین، امبری با ته بوی دودی و چرمی) و نوت عود که هیچ شباهتی با عود استفاده شده در سیلور عود نداره و حس مصنوعی و دیزاینری داره) و پرو بالزام ساخته شده که ترکیب صمغ ها و نوت های ترش و بالزامیک و ادویه ای هارمونی جالب( ولی ناخوشایند غذا مانندی رو برای من) میسازه و از اون طرف هم روایح شیرین مانند وانیلی و وجهه امبری لابدانوم و مشک مصنوعی و سایر ترکیبات دودی و تاریک، اون حس کمی تاریک و دودی اما شیرین و کنترل شده ای رو رو به رایحه میبخشند اما نکته ای که وجود داره اینه که هر چقدر این عطر روی پوستم میمونه از اون حس شیرینیش کمتر میشه و تاریک تر و دودی تر میشه اما هیچوت از اون وجهه اصلی بالزامیک و بخوری و ادویه ای خودش خارج نمیشه حد اقل روی پوست من که منتهی نشدن این عطر به روایح شیرین در ساعات آخر یاد آور عطر سیلور عود از همین عطاره که در اون عطر هم هم بعد از ۲۰ ساعت اثری از وانیل حس نمیشد در حالی که در ۱۰ ساعت اولیه وانیل با قدرت حس میشد و حتی در ساعات اولیه قوی تر هم میشد) . در این عطر روایح گلی هم در لیست نوت ها ذکر شدند که حدس میزنم نقش سمباده کشیدن نوت های تاریک تر و بالزامیک و تقویت کردن نوت های شیرین و امبری رو دارن.
اون وجهه ادویه ای و گرم و بخوری و تند عطر شاید منو یاد قلیون در حال سوختن بدون طعمی میندازه که دوران کودکی در شهرستان بو کرده بودم. اون دود و مه کمی بخوری، دودی و تلخ و قیر مانند با وجهه ادویه ای و گرم و متفاوت ترکیب تنباکو و ذغال در حال سوختن که بنظرم این عطر سعی در باز سازیش داره.
موندگاری این عطر نسبت به سیلور عود کمتره ، دو اسپری حدود ۱۰ ساعت موندگاری داشت با پخش بوی حدود یک متر در چهار ساعت اول و در پایان عمر عطر از قدرت پراکندگی عطر کم میشه در حالی که سیلور عود با یک اسپری ۶-۱۰ ساعت تمام پخش بوی انفجاری داره و تا شعاع ۳ متری همه عطرتونو متوجه میشن و تا یک روز روی پوست میمونه. اصلا مثل سیلور عود حیوانی و دودی و چوبی نیست و اینجا تمرکز اصلی روی ادویه و بالزام ها با روایح شیرین و گرمه به همراه نوت های ساپورت تاریک و بخوری و دودی. سیلور عود منو میبره به طبیعت با نوت های حیوانی و سیپریول و درصد بالای عود طبیعی و فوق العاده زیباش( که جدای از دو عطر عود منارک و عود مکسیموس از برند آرتیسنان بورتنیکوف به صورت انگشت شمار در عطر های نیش در دوز بالا تجربش کردم)، اما رویال توباکو منو میبره به یه رستوران وسط بمبئی که شاید قلیون بدون عطر هم داخلش سرو بشه مثل عطر اورچر از همین برند.
عدم علاقه من نسبت این عطر باعث نمیشه که نتیجه بگیرم این عطر بی کیفیت یا بد باشه چون در آخر خوب و بد نسبیه و روایح سلیقه ای، این عطر هم در دسته روایح نیش و هنری و خاص قرار میگیره و از اون حس همه پسند و تکراری که صرفا جنبه پولزایی داره( و برای مخاطبانی مثل من جذابیت نداره) دور میشه و مخاطب خاص خودش رو داره و صد در صد به دوست داران روایح به شدت ادویه ای(غذا مانند)، ترش و بالزامیک، شیرین ،گرم و بخوری پیشنهاد میدم این عطرو تست کنن.

[EDITED] 1403/05/01 10:04
31 تیر 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Alireza.kh سیدسپهر موسوی
سلام دوستان لازم دونستم یک اشتباه در بررسیمو درست کنم که یه وقت کسی رو گمراه نکم، بعد از سه بار پوشیدن این عطر در بار سوم علاوه بر اون نوت چوب گایاک که در برسی بالا مشابه روایح چوبی و دیزاینری خطابش کردم رایحه خفیف عود آسام که خانم زاروکیان در سیلور عود و تانگو عود استفاده کرده رو در این عطر هم استشمام کردم که در ساعت اول در پس زمینه خیلی خفیف و کمرنگ قابل حسه و بسیار زیبا با لابدانوم بیس ترکیب شده و یه پس زمینه بسیار خیف گرم و حیوانی رو میسازه(که با وجود نوت های غالب بالزامیک و دودی و ادویه ای کمی حس کردنشون با یک یا دوبار پوشیدن سخت بود) والبته دوز استفاده شده عودی بسیار پایین تر از تانگو عود و سیلور عوده و بهتره بگم عطری عود محور نیست. در کل این عطر فوق العاده پر از جزيیات ریز و جذاب و هیجان انگیز برای عاشقان روایحه و بازم با وجود عدم علاقم به رایحش بعد از تلاش های بسیار حتما حتما حتما پیشنهاد میدم تستش کنید و اصلا از دستش ندید که ترکیب رایحه و ساختار پیچیده و خیلی جالبی رو از دست میدید.
15 مرداد 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Alireza.kh بابک

دوستان عزیزم سلام ها خدمت همه شما
مهربد عزیز چند شب پیش پیام داد که رویال توباکو را تست نکرده اید هنوز ؟
گفتم خیر ! دما مناسب نیست .
گفت کاش تست میکردید زودتر تا نظر شما را بشنویم در خصوص این عطر .
گفتم منت دارم و چشم :)
امشب یخ زده ام ، پوست ام یخ زده از باد کولر ، پتو را بر سر و دور خودم پیچیده ام و آن زیر مشغول رویال توباکو ام ، خانم ام با خنده میگوید همچون معتادها شده ای :)
درست هم میگوید ، عطر اعتیاد دارد :)
سه شب متوالی ست که قصد مقاله - ریویو این عطر را دارم !
شب اول مقدمه ای بر آن نوشتم اما پاک شد :)
هیچ هم یادم نیست که چه نوشته بودم :)
باورش سخت است ، میدانم ، اما به این نتیجه رسیده ام که در مورد عطرها ، این من نیستم که مینویسم بر شما !
آنچنان که برخی زمانها که بصورت اتفاق به نظرات خودم بر میخورم و میخوانم ، حتی برای خودم تازگی دارند !!
گویی من ننوشته بوده ام آنها را و در حین نوشتن اینجا نبوده ام :))
چه گویم ، که باور اش بر خودم هم سخت است !
عین نوازنده ای که حین نواختن از خود بیخود میشود ، گویی جسم ام چند سانت از زمین جدا و رها میشود حین بوییدن عطرها !
نثر و روان هم مینویسم که جوانان عزیز و خوشبوی این خانه بر غلظت جملات غرق نشوند و روان و رها ، بر موج خوشبویی ی عطر سوار باشند :)

عمان - آمواج - اوپوس ۱۴
رویال توباکو ( چه نام با مصمایی ! ) - ۲۰۲۲
شرقی رزینی صمغی تنباکویی
ملکه ی عطاران : سیسیل زاروکیان
تست بر پوست
تاپ نت : آقایان
قلب : بانوان
درای داون : مشترک
به سلیقه و دید من از عطرها ، بانوان سهم اندکی ازین عطر دارند بر پوشش ، مگر زنان بالای ۴۰ سال لیک علاقمند اند این رایحه را بر تن مردان ببویند .
مثل همیشه ابتدا افشانه را بوییدم چون افشانه قبلا عطر را افشانده بوده ست . نتیجه :
رایحه ای گلی ، صمغی ، رزینی و دودی
شکوفه پرتقال ، آسمانتوس ، قیر قان ، کندر ، مر ، لامی و لابدانوم
عطر شلوغی ست ، فکر کنم ریویوی طولانی شود امیدوارم خسته کننده نشود و آموزنده باشد !
مجبورم راجع به چند نت از جمیع نت های بسیار این عطر توضیحاتی بدهم جهت شناخت شما دوستان عزیزم .
این را هم بگویم که گرچه نت های این عطر بسیار است لیک همه ی آنها در سطح ( ظاهر ) نیستند و اتفاقا عمده ی آنها در عمق ( باطن ) اند
سعی میکنم توضیح نت ها را به ترتیب پله بنویسم تا دوستانی که میخواهند همزمان تست و مطالعه کنند راحت تر بیابند و جلو روند .

● بادیان رومی : یا انیسون ، شبیه رازیانه در ظاهر ، با بادیان ختایی اشتباه نشود ، بهمراه رازیانه در ساخت ویسکی و آب جو نقش دارند
بویی شبیه شیرین بیان دارد ایضا رازیانه و ترخون . در ایران طعم دهنده ی نان بود .
رایحه : شیرین ، ادویه ای ، تند ، معطر .

● لامی : یا اِلمی "صمغ" درخت کاناریوم .
رایحه : چند وجهی ، بالزامیک ، مرکباتی ، رزینی ، تند
لامی در پله های بالا : یادآور لیموست ، گرم و صمغی میشود ، طول عمر مرکبات را در پله و عطر زیاد میکند
لامی در پایه : عمق و گرما میدهد ، با کندر و سدر و صندل و وتیور خوب هماهنگ میشود .

● کندر : "صمغی" بسیار مهم است در عطرها زیرا در هر پله ای که استفاده شود آن پله را ماندگار میکند . معمولا در قلب عطرها استفاده میشود ، چرا ؟ چون دو کار مهم میکند :
- قلب را که باید حتی الامکان ماندگارترین باشد ماندگار میکند
- نقش پل را بین دو پله ی اول و سوم ایفا میکند
نکته مهم : با کندر هندی ( لوبان یا الیبانوم ) فرق دارد
رایحه : پیچیده ، چند وجهی ، صمغی ، بالزامیک ، کمی مرکباتی ، ادویه ای ، چوبی و گرم .

● شیرین بیان : ریشه یک گیاه گلدار که چنان شیرین است که ۴۰ برابر شکر شیرینی دارد ، شیرینی زیادی را به رایحه اضافه نمیکند اما عطر را زیر و رو میکند ! نتی ظریف و کاراملی ست .
۱۲ آوریل را بنام این گل نامگذاری کرده اند جهت تمجید شیرین بیان !
در ترکیب با روایح چوبی و خاکی زیبا میشود .
رایحه : گرم ، شیرین ، آب نباتی کلاسیک .

● گل آسمانتوس : چه رایحه ی نازی :)
آسمانتوس یعنی گل معطر !
عثمان طوس درختچه ایست کوچک و گلدار زرد .
رایحه : گلدار سفید ، هلویی ، شیری ، شیرین ، بنفشه مانند : پودری ی ظریف .

● شنبلیله : عشاق خورش سبزی ( مثل خودم ! ) این رایحه را خیلی خوب میشناسند :)
جای همه ی شما سبز ، امشب سومین شبی بود که خورش سبزی خوردیم ، فردا هم داریم :)
خورش سبزی را به میزانی درست میکنیم که سه شب پیاپی استفاده کنیم :)
خورش سبزی از معدود خورش هایی ست که هرچه بماند جاافتاده تر و بهتر میشود !
من سیرایی ندارم ازین غذا ، حتی صبحانه هم میخورم ، یا هر نیمساعت یک بار :))
آونتوس من است در غذاها :)
دوباره گرسنه ام شد :))
خب ، رایحه ی شنبلیله :
سبز ، تلخ ، گیاهی ، عمیق ، شبیه یونجه .

● لوبان : یا الیبانوم یا همان : کندر هندی
رایحه : بخوری ، رزینی ، چوبی ، چرمی ، شیرین و عمیق .

● مُر : صمغی تلخ است و خاصیت خنک کنندگی دارد بعکس اغلب صمغ ها
رایحه : چوبی ، گرم ( ! ) ، خوشبو ، تند ، شیرین .
خنک و گرم : یکی از تضادهای زیبای برخی روایح یا برخی عطرها !

● لابدانوم : "صمغی" قهوه ای رنگ و چسبناک
معمولا در چایپرها هست .
از بوته ی گیاه لابدانیوم از تیره آفتابیان و شبه رز است ، گلهای سفید با مرکز زرد رنگ .
صمغ : جوشاندن برگ ها و جوانه ها
ابسولوت : استخراج با حلال
اسانس : تقطیر
رایحه : شبیه عنبر سائل :
کهربایی ، حیوانی ، شیرین ، چوبی ، مُشکی ، چرمی ، خشک .

● چوب گایاک : رایحه : نرم و لطیف شبیه رز
در عطرهایی که رز دارند معمولا حتما می آید تا رز را هم تقویت کند هم تلطیف که این "تلطیف" خصوص برای برخی از ایرانیان که رز غلیظ را دوست ندارند مهم است . شخصا عاشق رز ام :)
روغن چوب گایاک : گرچه کمی چربی به رایحه می افزاید اما وجهه ی رزگون ملطوف را تشدید میکند .

● بلسان پرویی : بلسان خود درختی کوچک و خاردار شبیه درخت حناست که در مصر میروید .
بلسان پرویی در آمریکای مرکزی میروید و ۲۰ متر ارتفاع میگیرد . دستگاهی ترشحی دارد مرکب از کیسه های ترشحی و مایعی بنام بم دوپرو به غلظت شربت و رنگ قهوه ای تیره که در آب حل نمیشود اما در الکل چرا .
رایحه : معطر قوی ، وانیلی .
بکارگیری این همه نت های صمغی رزینی دودی در کنار هم ، همه در یک عطر واقعا یک کار بسیار سخت ، دشوار و پرریسک است زیرا هماهنگ کردن آنها ایضا غلظت هر یک نسبت به دیگری دانش و تجربه بسیاری میطلبد !

☆ مورد مهم :
تفاوت صمغ و رزین :
- صمغ ها رایحه ای خشک دارند با دودی گرم و خشک
- رزین ها رایحه ای تر و بخوری دارند با دودی گرم اما بخوری و تر
هر دو دودی ( اینسنس ) اند لیک رزین ها دودی قویتر دارند . چرا ؟ زمانی که دود مرطوب شود بهتر احساس میشود در گیرنده های بویایی ما .

■ پله اول ، تاپ نت
عجب خشونتی ! این زن چه در سر دارد ؟؟
به حق قابل به ستایش است این زن حتی از سوی بزرگترین عطاران مرد ، لایق به تکریم است !
به محض اسپری ، انفجاری خشن ( نرم ) و غلیظ از رزین و صمغ و دود ِهر دو فضا را پر میکند !
رایحه ای صمغی رزینی اینسنسی !
☆ فرق خشن نرم و خشن زبر در روایح :
خشونت دو نوع است در عطور ، خشن نرم چون کویر است و خشن زبر همچون رشته کوه !
طولانی میشود ، خود فرق هر دو را حدس بزنید :)
بادیان رومی ، لامی و کندر در سطح اند و در نهایت خشونت ، پس این پله ، پله ای بشدت صمغی ادویه ای و کمی مرکباتی خواهد بود
و ترنج ، هل و ریحان به ترتیب حضور و قدرت از کم به زیاد جلوه میکنند . یعنی ابتدا ترنج حس میشود با ضعف سپس هل با قدرتی بیشتر و در انتها ریحان سبز و فلفلی میرسد تقریبا در انتهای پله و عمق رایحه را تغییر میدهد .
این سه نت در پشت صحنه و در عمق رایحه اند .
این پله کندر دارد پس پله ای ماندگار خواهد بود به نسبت دیگر تاپ نت های عطور !
هیاهوی نت ها شنیدنی ست در این پله !

■ پله دوم ، قلب
بنظر میرسد قدرت رایحه بشدت افت میکند لیک این تقصیر این پله و نت هایش نیست بلکه مقصر پله ی نخست است که بیش از آنچه که باید قدرت داشت ! به حد انفجار !
زیبایی در این پله هویدا شود بواسطه ی نت هایی گلی که بخوبی در سطح پله نمودار اند :
شکوفه پرتقال ، گل آسمانتوس و رز که به ترتیب قدرت از زیاد به کم جلوه دارند .
یعنی شکوفه پرتغال قبل از همه می آید و از همه قویتر است . سپس آسمانتوس و در انتها رز .
ابتدا و در اوائل پله : تنباکو ، شیرین بیان ، لاوندر و شنبلیله در عمق اند و در پشت صحنه .
اما از اواسط پله :
شنبلیله گاهی به صحنه می آید .
شیرین بیان در انتها ، قدرت را در پله به دست گیرد در کنار آثاری از صمغ و رزین های پله های اول و سوم .
تنباکو ابتدا و در این پله در بک گراند است لیک ازین پله به پله ی بعد میرود و از پشت صحنه به روی سن می آید !
رزین لوبان آرام آرام هویدا میشود و رایحه ی این عطر را که مدام همچون الاکلنگ در نوسان صمغی و رزینی بوده به سمت رزینی سوق میدهد
اینسنس نیز بسمت بخوری میرود .
☆ بخور = دود + بخار ( هر دو گرم )

■ پله سوم ، درای داون
رایحه آرام میگیرد اما به زیباترین حد خود میرسد !
اکنون شیرین بیان و تونکا از سویی و مشک و وانیل از سویی دیگر شیرینی ای عمیق و زیبا را به رایحه بخشیده اند .
صمغ مر وظیفه ی تلخ کردن رایحه را در توازن و تعادل این شیرینی به عهده میگیرد .
بلسان پرویی نیز به وانیل کمک میکند .
اینسنس ماهیت خود را تغییر داده به شیره ی قان .
لابدانوم رایحه ای کهربایی و چوبی چرمی تزریق میکند و لوبان این چوب و چرم را عمیق و بخوری میکند . هر دو نیز در شیرینی نقش دارند لیک شیرینی در عطرها انواع گوناگون دارد که توضیحشان در این مجال نمیگنجد !
کندر نیز دوباره هست تا نت ها ماندگارتر شوند
وتیور در اواخر پله رایحه را زیباتر و متوازن تر میکند .
اما چیزی که در این پله در زیبایی ی بسیار است عود است که چوب گایاک زیبایی او را به کمال رسانده است ! و :
تنباکویی که به حق نام رویال بر او برازنده است !
زیبایی ی این دو رایحه در میان شلوغی و هیاهوی اینهمه نت قدرتمند که هر کدامشان برای یک عطر بس است جلوه گر است !

الحق عطر سختی بود ! ذی قیمت است همچون دیگر عطور این زن بی نظیر !
ریویو اش از خودش سخت تر ، مرا از کار و زندگی انداخت :))
● نکته : رایحه ی این عطر بر پوشاک نخی کاملا متفاوت میشود !
خیسی ی عطر افشانده شده بر پوست ام را با زیرپوش ام پاک کردم . اجالتا و پیش از تست دقیق بر پوشاک همین مقدار بگویم که روایح ریحان و شنبلیله نمود و قدرت بیشتری نسبت به تست بر پوست دارند !
میدانم خواندن این ریویو مقاله ی طولانی بر شما سخت شد ! هم عذر مرا پذیرا باشید و هم حدس بزنید کشف ، اندیشه ، به یادآوری ، گردآوری و نوشتن اش چقدر سخت بود :)
اما پای عشق ( عطور و شما ) که در میان باشد هر سختی ای آسان شود !
این تازه نتیجه ی سعی من در خلاصه نویسی بود ورنه اگر یک به یک میخواستم توضیح کامل و "شایسته" دهم خود حدس بزنید چه میشد !
همه ی عطرهای پر نت توضیح کامل و بسیار نیاز ندارند اما گروهی از آنان الحق هم شایسته ی توضیح اند و هم نیازمند آن !
این عطر در زمستان کولاک کند !
□ پوشش : تنها یک چیز در پوشش مهم است بر این رایحه و آن رنگ است !
طیف قهوه ای و تکه هایی از سبز بسیار با رایحه هماهنگی و هارمونی دارد !
رنگ بطری با سلیقه و اندیشه انتخاب شده است نسبت به رنگ رایحه !
این عطر در بخش رزینی صمغی دودی از معدود شاهکارهاست !
سیسیل با این عطر غیبت چانگ و افول آمواژ را احیاء کرد به حق !
دوستان عزیزم ، امید که مفید باشد .
ارادت ها تقدیم به شما 🌹
14 تیر 1403 پاسخ تشکر
57 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Alireza.kh
درود بر شما استاد سخی عزیز
سپاسگزارم بابت این ریویوی کامل و وقتی که برای این کار میذارید
نکته مهمی که برا من و خیلی از دوستان تو این دیدگاه آموزنده اس، تشریح نت ها با ذکر مثال و موارد مشابه اش که زیاد باهاش برخورد داشتیم و تو حافظه بویایی ما ثبت شده هست. مثلا من تجربه ای از رایحه اوسمانتوس نداشتم اما الان بهتر میتونم درکش کنم
14 تیر 1403 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Alireza.kh مهریار

توی چند سالی که علاقه مند به عطر شدم خیلی از عطرها بودن که با تست اول اصلا خوشم نیومده مثل memoir-oud wood-ani .... اما بعد از چند ماه یا چند سال که برگشتم دوباره تست کردم در کمال تعجب یا خوشم اومده یا عاشقش شدم، حالا یا انتظار زیادی از اون عطر داشتم یا شرایط تست بد بوده یا سلیقه ام عوض شده.

اما تعدادی عطر بودن که با پاف اول یه چَک زدن تو صورتم و غافل گیرم کردن البته از نوع خوبش،برای مثال چندتاشون رو بخوام اسم ببرم

Min newyork dahab
Jovoy psychodelique
و آخرینش royal tobacco از amouage

البته amouage ها عادت دارن به چَک زدن و رابطه رو خیلی سمی شروع میکنن.
بعد از یک سال دور بودن از فضای عطر و دستریز، لذت بخش بود تست این کار.
در مورد رایحه بقیه دوستان کامل توضیح دادن،اما به طور کلی اولش بسیار دودی شروع میشه و بعد از مدتی مقداری شیرینی به
بک گراند عطر اضافه میشه اما اصلا شبیه به کارای تنباکویی شیرین مثل اسپایس بامب، هرود و ناکسوس نیست.
برخلاف تصورم اطرافیان اکثرا دوستش داشتن وقتی تست کردم و بازخورد ها خوب بود.

جدای از قیمت، اصلا عطری نیست که بشه هر روز استفاده کرد،یعنی شما میلیاردر هم که باشی و قیمتش برات ناچیز باشه نمیتونی هر روز ازش استفاده کنی چون این دسته از عطر ها شامه آدم رو خسته میکنن.
مثل کت شلوار تاکسیدو که هرجا نمیشه پوشید.
مناسب مواقع و مراسم های خاصی که بخوای متوجه عطرت بشن،
برای همین ارزش خریدش با توجه به قیمتش مقداری پایین میاد.

اگه عطر زیاد دارین و موقعیت پوشیدنش برای شما زیاد پیش میاد پیشنهاد میکنم حتما تستش کنین که برای شما ارزش خرید بالایی داره چون احتمالا یک شیشه اش تا چند سال برای شما کافیه.


08 خرداد 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Alireza.kh مرتضی توکلیان

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
تنباکوی خیس و حتی ادویه ایی که مقداری نم داره.صمغ و دود هم کنار همدیگه.تلخ،کمی ترش و یه حس شیرینی خیلی خیلی بجا و جذاب.یک کار قوی و قلدر.پخش و ماندگاری تا صبح.امواج همینه.
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Alireza.kh معین هاشمی
تشبیه که انجام دادین رو دوست دارم. رایحه بسیار هنرمندانه و حرفه ای هستش. ولی لازم بذکر هستش که با توجه به پخش و ماندگاری خوبی که داره ولی در حد کارهای خیلی غول امواج نیست.
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Alireza.kh علی احمد
عرض ادب دانیال عزیز.خیلی دوست دارم بدونم کدوم یک از عطر های دیگه امواج رو از لحاظ به اصطلاح غول و قدر بودن مد نظر داری که رویال توباکو رو پشت سر میذارن؟! البته من رفلکشن ۴۵ رو بخاطر غلظت ۴۵ درصد هم بلحاظ پخش و ماندگاری عالی دیدم،گزینه های شما رو مشتاقم بدونم که تست داشته باشم
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : فرهاد علی احمد
مثلا انکلیو کمی بیشتر پخش داره... حتی بیچ هات... بلک ایریس و اکثر ورژن های تغلیظ شده.
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی احمد 🄼🄾🄽🄰
اقا دانیال عزیز
درود
در مورد Enclave پخش بوش قابل مقایسه با Royal Tobacco نیست و Royal Tobacco یه سر و گردن بالاتره.
همچنین از Beach Hut هم پخش بوی قوی تری داره...
عطر هایی که به نظرم میتونن به لحاظ پخش بو از Royal Tobacco قوی تر باشن، Interlude 53 و Black Iris هستن.
حتی در مورد Reflection 45 با وجود غلظت بالاتر متاسفانه پخش بوی متوسطی داره و حداقل برای من انتظارم رو برآورده نکرد.
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی احمد Perfumex
حقیقتا من این ها رو دارم و عطرهای مورد علاقم هستند و در چند مرحله پوشیدم و طبق اون نظرم رو گفتم... نظر شما هم محترم برادر عزیزم.
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سام عبدی پور علی احمد

رویال توباکو از آن دسته عطرهاییست که سنگینی نام خود را با زنجیری مستحکم به خوبی پشت سرش می‌کشد. اشرافی و تاریک. عطر خوشبویی که بوی آن بیش از حد زیاد است و این بوی زیاد را بسیار تا بسیار دوست دارم! زاروکیان ترسی از شلیک نداشته و ندارد.
دود،دود،دود،دود،ادویه،ادویه،چوب،چوب. (به ضریب دو رساندن به دلیل لگد شدید زاروکیان است! آمواژ مثل همیشه لگد می‌زند، از ابتدا تا انتها) در واقع از دید من، چوب و یک شیرینی قشنگ و دلچسب ادویه‌ای، بر روی بستری ژرف و پهناور از تنباکو که فضایی سنگین و صمغی-رزینی را به همراه خواهد آورد.
یه مانند اکثر مواقع، حداقل برای من جراحی یک به یک روایح به کار رفته ممکن نیست. آمواژ استاد پنهانکاریست! نه این و نه جوبیلیشن. هیچ کدام قابلیت بررسی تک به تکی را حداقل برای من نداشتند و فقط دلبری کردند و بس!
پرفورمانس؟ یک ۱۰ کامل. بدون ذره‌ای نقص.
چند نکته:
بعد از اسپری ۵ دقیقه به رویال توباکو وقت بدهید تا روایح یکدیگر را پیدا کنند. عطر در شروع کمی سردرگم است.
بلایند بای نکنید که البته قطعا چنین قابلیتی دیگر برای هیچ کس از هیچ قشری فکر نمی‌کنم امکان‌پذیر باشد.
یونیسکس نیست؛ از دید من. به هیچ عنوان.
تا حدی آماده نظرات منفی از سایر اطرافیان از قبیل «چقدر بوی قهوه خونه می‌دی» باشید. کاش همه قهوه‌خونه ها همین بو رو می‌دادن!
آمواژ، ممنونم!
10 فروردین 1403 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Alireza.kh سعید بجنوردی
سلام و احترام. دقیقا همینطوره. بوی قلیون میده اما اینقدر حرفه ای طراحی شده که دارم لذت میبرم. تنباکو، هل، اسطوخودوس زیاد، کمی ته تلخی ریحان، ته تلخی پوست ترنج، عود... اینا چیزایی بود که در ده دقیقه اول به مشامم رسید. اگه بوی قلیون و قهوه خانه سنتی دوس داشته باشی و گهگداری این بو رو میشه رو تخته های نرد حرفه ای آغشته به تنباکو استشمام کرد و در عین حال بخوای خاص و مدرن و پیچیدگی هم اضافه کنی و کلاس کار رو ببری بالا و احترام آمواژ به مشتری به خاطر غلظت و پخش بو و موندگاری هم داشته باشی این کار فوق العادست. بلایندبای ممنوع! اما تست این شاهکار لذتبخش خواهد بود.
20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : arexo سالمی
بوی کدوم قلیون رو میده؟
دو‌سیب آلبالو؟ سیب یخ؟ پرتقال خامه کدوم؟
20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری قوی و پیچیده هست که رایحه کاملاً عمق داره و با یکبار و دو بار اول استفاده کردن، به خوبی نمیشه به ظرافتهای زیباش پی برد. همونطور که از اسمش پیداست، با یک عطر کاملاً تنباکویی و سلطنتی طرف هستیم که ترکیب وانیل، عود و کندر خیلی به جذابیتش اضافه کرده.
23 اسفند 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Alireza.kh مجتبی برزه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
عجیب غریبه، من از آمواژ خوشم نمیومد
ولی این خوبه،
آمواژ بالای همه ی بو هاست،
چه دوست داشته باشی چه نه
05 اسفند 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Alireza.kh مجتبی برزه

یاد آور سال ها پیش و هوای برفی و زیر کرسی کنار بخاری هیزمی و بوی خاکستر دود شعله اتش عطر آمواج واقعا منحصر بفرده

[EDITED] 1402/11/16 01:43
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی حسن شجاعی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟