DAVIDOFF - Zino

دیویدف زینو

مردانه
کد کالا : ATR-30461
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 1988
کد کالا : ATR-30461
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 40
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,070,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    62
  • نمی پسندم
    37
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    41
  • + 45 سال
    27
  • روزانه
    18
  • رسمی
    48
تعداد رای های ثبت شده : 338
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ادکلنیست کاملا و کاملا مردانه که بصورت لجوجانه بر مردانه بودن آن تأکید میشود زیرا از رایحه ای تلخ و تند گرفته شده که دارای ماندگاری بسیار بالایی است. این ادکلن در سال 1988 ساخته شد.

سرشت گل‌فام و ظریف نت‌های میانی این عطر را ترکیبات مردانه در لایه‌های دیگر احاطه کرده‌‌اند. درواقع عطر «زینو» در نت‌های آغازین با اشتیاق و طراوت خاص برگرفته از اسطوخودوس، پالیساندر، ‌سالویا اسکلاریا و ترنج شروع می‌شود. در نت‌های میانی هم انبوهی از نت‌های گل‌فام جای گرفته‌اند که عبارتند از شمعدانی،‌ رز، گل برف و یاس. نت‌های مردانه و گرم نیز این آمیزه را در نت‌های پایه جذاب‌تر می‌کنند. این نت‌ها عبارتند از نعناع هندی، چوب سدر و چوب صندل در کنار رگه‌هایی لطیف از وانیل. عطر «زینو» براساس نام بنیان‌گذار برند دیویدف نام‌گذاری شده است.

عطرافشان استشمام این رایحه را به همه شما مردان پیشنهاد می کند .

توجه کنید این کالا توسط کمپانی دیویدوف بدون سلفون تولید می شود

نوع عطر ادو تویلت
برند دیویدوف
عطار میشل آلمیراک
طبع گرم
سال عرضه 1988
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اقاقیای برزیلی ، اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، یاس، گل برف
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Zino-دیویدف زینو
رایحه
7.4
117 رای
ماندگاری
6.9
141 رای
پخش بو
6.8
139 رای
طراحی شیشه
6.7
117 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
عطرگرام
نظرات کاربران (192 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پخش و ماندگاری این عطر خیلی ضعیفه؟ یعنی با چند پاف بیشتر جبران نمیشه،؟؟؟ از بوی این شناخت دارم ولی ایقدر گفتن ضعیفه ترسیدم و قصد دارم هات واتر رو بگیرم هدیه بدم ولی نمیدونم اون بوی خوبی مثل این داره یا نه
18 شهریور 1397 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
من همونطور که در کامنت های قبلی م ذکر کردم،اخیراً این عطر رو تهیه کردم
نسخه ۲۰۱۵ هستش، مدتی بعد نسخه ۲۰۰۶ اصطلاحاً فونت کج قدیمی رو هم جایی پیدا کردم و اون رو هم خریدم
بنظرم جفت شون پخش و ماندگاری خیلی مناسبی دارن و حقیقتاً اینطوری که میگن ضعیف نیست
یکی از ارزشمندترین خریدهام محسوب میشه و واقعا ازش لذت میبرم
19 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اشکان بانیانی
دوست عزیزم نمیدونم چه کسی گفته ماندگاری این کار کمه ... زینو از قدیم العیام از نظر ماندگاری زبانزد عام و خاص بوده و هست .... اما در مورد پخش باید بگم پخش متوسط و معقولی دارده ... احتمالاٌ اون دسته از دوستان که فکر میکنن ماندگاری کمی داره زینو به این دلیل هست که مشام آنها پر شده و بو را حس نمیکن ولی اطرافیان کاملاً حس میکنن .... کلاً عطریست قابل احترام که با وجود قیمت کم پرفورمنس بی نظیری دارده .
19 شهریور 1397 پاسخ تشکر

عطر Zino از برند DAVIDOFF عطری است با رایحه ای کلاسیک ، گرم با شیرینی خیلی کم که بعدش تلخ و تند میشه و کاملا مردانه است بوی گل رز ، گل شمعدانی ، ترنج ، وانیل و نعنای هندی توش کاملا مشخصه در کل بوی خوبی داره تنها ایرادی که داره اینه که پخش بو و ماندگاری عطر خیییییلی ضعیفه
03 مرداد 1397 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
به تازگی تهیه ش کردم
خیلی دوستش دارم و بنظرم کار ارزشمندیه
ارزش خرید داره به شرطی که رایحه ش رو بپسندید
اینم بگم که رایحه ش رو بیست دقیقه بعد از اسپری کردن قضاوت کنید
19 اسفند 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شیدا براعتی جواد وزیری

سلام دوستان..میخواستم بدونم آیا ادو پرفیومی وجود داره که دقیقا بوی زینودیویدوف را داشته باشه..یا اسانسی که دقیقا بوی زینو روداشته باشه چون اون یکی از خاطرات خوب زندگی من رو برام یادآوری میکنه..ممنون میشم اگه راهنماییم کنید..
18 دی 1396 پاسخ تشکر

سلام
دوستان از عطرهایی بسیار عالی که درسالهای بسیار قبل بودن و به نوعی نامشان ماندگاراست و احتمال دیسکانت شدن یا ریفرموله شدنشان هست رو اگر میشناسن لطفا معرفی نمایند مثل همین زینو یا اسکادا پورهوم
باسپاس
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
ف ص گرامی،
اگه سوالتون رو درست متوجه شدم منظورتون کارهای کلاسیک مربوط به دهه هفتاد و هشتاد میلادی و حتی قبل از اون هست که ممکنه هنوزم تولید بشن یا توقف تولید شده باشن. این چند تا به ذهن من میرسه:
- knize ten محصول 1920 عطر چرمی انیمالیک
- Chanel Antaeus محصول 1981 چایپر چوبی، انیمالیک
- Aramis for men محصول 1966 چایپر چوبی، چرمی (+ بقیه کارهای این برند از لاین جنتلمن مثل new west, Havana, 900 و...)
- van cleef & arpels pour homme محصول 1978 چرمی (نمیدونم فوژه محسوب میشه یا نه)
- drakkar noir محصول 1982، فوژه
البته عطرهای کلاسیک زیادی هستن که لیست کردنشون خیلی طول میکشه (eau sauvage dior, Kouros YSL, Paco rabanne pour homme, ...) ولی اینها که اشاره کردم کارهایی هستن که من خودم بعضی وقتها ازشون استفاده میکنم.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Ternary Siavash Ahmadi
م.س. عزیز
تشکر و سپاس از راهنماییتون
04 آبان 1396 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان گرامی

من عاشق بوی دیویدف زینو هستم ولی متاسفانه موندگاری اصلا نداره به زور شاید ۲۰ دیقه ، ممنون میشم چندتا عطر مشابه این رایحه بهم معرفی کنین که قیمت زیر ۳۰۰ تومن باشه ولی ماندگاری و نشر بوی قابل قبولی داشته باشه سایکدلیک رو خیلی دوس دارم ولی فعلا خریدش برام مقدور نیس
17 مهر 1396 پاسخ تشکر

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام به دوستان عزیز
زینو دیویداف یکی از شاهکارهای جاودانه دنیای عطر هستش هنوز با وجود نزدیک سی سال که از تولیدش میگذره میبینیم عطر نسبتا به روزی هست و بین جوانترها هم علاقمندان بسیاری داره
متاسفانه این عطر هم با تغییر فرمول به ابدیت پیوسته اما جالبه بگم من یک شیشه این عطر رو سال 2010 از کانادا با خودم آوردم که تولید سال 2004 هست و به کلی با اونچه الان در مارکت میبینیم متفاوته حتی شیشه اون فرق میکنه درب کوچکتری داره و پیچی هستش و از بالا باز میشه مثل افتر شیو
خیلی خوشحالم که بیش از نصف ازون هنوز باقیه و گاهگاه میتونم از بوی بینظیرش استفاده کنم
در نسخه ای که من دارم در شروع نت های ترنج و اسطخودوس رقص بسیار زیبایی دارند و درپایان نعناع و سدر در اطراف میپیچند ومشام رو نوازش میدن جالب اینکه
یکی از بیشترین پخش و خط بوهایی که من تا به حال از یک او د تویلت گرفتم برای این عطر هست که امروزه میبینیم سیاست های کاسبکارانه کمپانی باعث شده که از پخش و موندگاری دراون مطلقا خبری نباشه
جا داره یادی کنم از میشال آلمایرا عطار برجسته و خالق زینو دیویداف که جالبه بدونید سازنده joop قرمز و (scada(magnetism هم هست
با دورد بی پایان
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حمید بابایی رضا قهرمانی
اره دوست عزیز
زینو هم به تاریخ پیوست.اول که میزنی ۵ دقیقه اول کیف میکنی از خریدن .در یک لحظه شوکه میشی .بعدش سریع سقوط میکنه. واقعا تو ذوقم خورد تا جایی که از عصبانیت بخشیدمش .چرا باید عطرای نامدار هر روز به روز بی کیفیت بشن.ونکته اینکه دوستان دست از تیراندازی به هم بردارین.چه کار داری ایکاروس عزیز دکتر بوده یا نه.مطب داره یا نه .هر کی بود دانش و تجربه ذاتی یا اکتسابی نسبت به ۹۰ درصد عطرها داشت که واقعا همه ازش استفاده میکردیم.امیدواریم برگرده.چون شدیدا بهش نیاز هست .زمانی که هر ماه یک برند داره تولید میشه.واقعا گیج شدیم.جاشون واقعا خالیه.
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
و نکته آخر اینکه بگم با این ارزش پایین پول ایران خرید عطر هم شده یک ریسک خطرناک.بابت یه عطر خوب باید بالای ۶۰۰. هزینه کنی انصاف نیست .خوش به حال اونا که عطر باز نیستن و یک عطر ۵۰ تومن میگیرن تمام.۶۰۰ هزینه کنی آخر هم بعد از یک ما یک عطر جدید فکر تو مشغول میکنه.اون هم با قیمت ۱ تومن به بالا خدایی بی انصافی نیست.عطر خریدم ۴۸۰۰۰۰ تومن به اندازه عطر ای قدیمی ۴۵ تومنی کیفیت نداره.
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : sami جواد وزیری
آقای مهدیان عزیز با سلام
برای تهیه عطر به هیچ عنوان قیمت ذهنتون رو مشغول نکنه به چند دلیل
خیلی از قیمت ها در بازار ایران بستگی داره به اینکه این عطری که تهیه میکنید از چه فاصله ای میاد مثلا مببینید عطرهای تولید امریکا معمولا قیمتشون در خود امریکا این نیست و چون ترانسپورت برای عطر یکی از ترانسپورت های گران دنیا هست قیمت توی فاصله های زیاد به مقدار قابل توجهی بالاتر در میاد
یکی اینکه برای بعضی از پروداکت ها ما معمولا پول برند و مارک رو میپرداریم مثلا در فارنهایت اکوا که تولیدش هم قطع شده مببینید پروداکتی که استفاده میکنیم چیز خیلی خاصی هم نیست و هزینه ای که میدید به این دلیل هست که این محصول از خانه عطرسازی دیور بیرون اومده
یکی دیگه از دلایل قطع تولید اون محصوله
مثلا من عطری رو که در انگلیس 40 یورو قیمت رسمی داشت مجبور شدم به چند برابر قیمت تهیه کنم البته من کلکسیون دارم و بعضا برای استفاده هم نیست فقط خواستم نظرتون رو به این مسئله جلب کنم که قیمت ها بعضی اوقات بالا هست چون اون محصول قطع تولید شده
توی مملکت ما هم متاسفانه مرسوم هست که بعضی فروشنده های عزیز چون اصالت محصولشون مورد تائید هست و به قولی معتبر هستن بابت این مسئله به بنده مصرف کننده منت میزارن و پول بیشتری طلب میکنن چرا؟؟ چون ما محصول اوریجینال به شما میدیم
سوال اینجاست که مگه فروشنده وظیفه ای غیر از این داره؟؟؟؟
به هرحال عطر و ادکلن جزو کالاهای لاکچری محسوب میشن و به قول معروف هر که طاوس خواهد جور هندستان کشد...
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ‌آرش Ternary
آقای rezataheri
این فاصله رو بنده اصلا اعتقادی بهش ندارم، یعنی شما فکر میکنید عطر امریکایی از امریکا مستقیم وارد ایران میشه؟ تازه اکثر عطرایی که میخریم روشون نوشته ساخت فرانسه، چه نارسیسو رودریگز امریکایی چه ویکتور اند رالف هلندی.
برند هم به نظر بنده تاثیر زیادی رو قیمت نداره. یه عطر رو تو بازار یه قیمت میدن، تو وزرا یه قیمت و تو پاساژ تیراژه به یه قیمت. یه جورایی بنداز بندازه، اگه فروشنده طمع کنه و فکر کنه شما قیمتا رو نمیدونید حتی 2 برابر بهتون قیمت میده، غیر از عطر فروشیایه زنجیره ای که قیمت مصوب خودشون(هر چند بالا) دارند.
خب کسی که براش مهم نیست یک عطر رو به 200 300 تومن بالاتر بخره ازش چه توقعی دارید؟ شاید پولش زیادی کرده. خب فروشنده هم میبینه مثلا یک وان میلیون رو میتونه 400 تومن بفروشه و خریدار داره، خب چرا نفروشه؟
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری
پویای عزیز با سلام
به فاصله اعتقادی ندارید؟؟
Made in France یعنی عطر در فرانسه طراحی شده دلیل براین نیست که خط تولیدش در فرانسه باشه
فاصله یعنی یک عطر از یک برند و یک اسم وقتی از freeshop در سنگاپور میاد و همون عطر وقتی از freeshop های دوبی میاد به یک قیمت میفته؟؟
البته شرمنده من نظر شخصی نمیدم تجربه شخص من هست از سی و اندی سال که کارم اینه
ببخشید اما نمیدونم چجوری میشه فاصله روی عطر تاثیری نداره همه میدونیم ralph lauren یک برند امریکایی هست اما عطرسازای فرانسوی طراحیش میکنن و روش هم میزنه made in france اما از فرانسه نمیاد صاحب امتیار دوبی هم یک یهودیه که نمیزاره بعضی کارهای خاصش به ایران برسه ما مجبوریم از مالزی و سنگاپور سفارش بدیم و قیمتش یک و نیم تا چند برابر گرونتر در میاد
امیدوارم جواب قانع کننده ای داده باشم
البته نظر و عقیده شما هم محترم و متین

16 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری
گرامی فکر میکنم در مورد عبارت made in اشتباه میکنید. این عبارت برعکس اونچه که شما گفتین به محل تولید عطر اشاره داره وگرنه چطوره که محصولات تام فورد دو نسخه سوئیسی و آمریکایی دارن و آمواج محصولاتش انگلیسی یا عمانی هستن! محل طراحی عطر قاعدتا کشور مبدا برند هست ولی عبارت made in به محل خط تولید عطر اشاره داره. احتمالا دلیل اصلی این موضوع مسائل مالیاتیه. مثلا در مورد آمواج گفته میشه فقط بسته بندی محصولات تو انگلیس انجام میشه ولی بازهم عبارت ساخت انگلیس روی محصولات نقش بسته. البته من اطلاعی از پشت پرده تجارت عطر ندارم و ممکنه سایر دوستان در این مورد بیشتر بدونند.
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پریماورا جواد وزیری
rezataheri عزیز
اکثر عطرها چه مبدا برندشون امریکایی چه اروپایی باشه خط تولیدشون در فرانسه هستش. همون رالف لورن امریکا یا ویکتور اند رالف هلند یا فندی ایتالیا. عطار (Nose یا Perfumer) هم میتونه از هر کشوری باشه و برای هر برندی عطر طراحی کنه اما اکثر طراحای موفق فرانسوی (بیشتر اهل گراس) هستند به جز کارلوس بنایم مراکشی یا آلبرتو موریلاس اسپانیایی. در ضمن اکثر کارای موفق رالف لورن طراحش همین کارلوس بنایم هست که مراکشیه نه فرانسوی.
حالا چرا خط تولید تو فرانسه هستش؟ دیوید پورتر اقتصاد دان امریکایی معتقده که بعضی صنایع در بعضی کشورها موفقتر عمل میکنند که این به چند علته:
1. نیروی کار ماهر و زیرساختها (از قدیم در فرانسه بخصوص تو منطقه گراس عطرسازی رواج داشته)
2. تقاضا در اون کشور (فرانسوی ها عطر زیاد میزنن)
3. صنایع پشتیبان (ساخت اسانسها تو کشور فرانسه)
4. ساختار فرهنگی (فرانسوی ها بسیار عطر دوستن)
و عامل پنجم حمایت دولت.
این چکیده ی مدل الماس پورتر بود.
بگذریم، قیمت محصولات رالف لورن اصلا بالاتر از بقیه برندها نیست در ایران. نمونش بنده پولو گرین رو 160 میخرم، فروشگاه های دیگه هم قیمتش حداکثر 230 هستش.
[...]
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان
بحثی نیست شما درست میگید
وقتی مثلا زیر یک او د تویلت میزنه Paris.London.Milan.Newyork
اونوقت اون محصول کجا تولید میشه؟؟؟
در مورد هر بحثی اطلاع تخصصی لازم هستش
ولی احتمالا شما درست فکر میکنید ممنون
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
اگه به اولین کامنت من مراجعه کنید توی این صفحه که راجع به زینو دیویداف بود راجع به همین عطر چند خط نوشتم
بعدا دوست عزیزی نظر دادن و من برای روشن شدن یک مطلب جواب رو نه از روی سلیقه شخصی بلکه از روی تجربه کاری چندین ساله و با اطمینان کامل در کمال احترام دادم
منتها بعدا باز دوست عزیزی چیزی رو که فکر میکردن نوشتن و باز هم بعد کامنتی از دوست عزیزی اومد که ایشون هم داشتن فکرشون رو مینوشتن
اگه این سایت یک دانشنامه و جایی برای بحث تخصصی راجع به عطر و اودکلن هستش که به همدیگه کمک کنیم کاری رو بهتر پیش ببرن و نتیجه بهتری بگیرن که خیلی خوبه
اما اگه اینجا جایی برای گفتن فکر ها با صدای بلند یا به صورت نوشتاری هست که هرکس بیاد فکرشو بگه و خیلی قاطعانه با دیگران مخالفت کنه که جای تاسفه واقعا
بنده ازینکه در بحث شرکت کردم هم متاسفم و هم عذر میخوام
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش پویا
rezataheri عزیز
به لطف مدیریت و خوبی دوستان عطر افشان جایی هست که میشه توش آزادانه نظر داد و به کسی هیچ گونه بی احترامی نباید بشه. اگر کسی بی احترامی کنه اولین کسی که میره زیر سوال خود فرد هستش.
خیلی خوبه که نظرت رو گفتی و همه هم بهت احترام میزارن.
خیلی ممنون دوست خوبم.
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
دوست گرامی rezataheri،
اولا لطف کنید و کامنتهای بی ارتباط به عطر مورد بحث رو به صورت پاسخ درج کنید تا صفحه زیر عطر با کامنتهای نامرتبط پر نشه و دوستانی که به دنبال توصیفات عطر مورد نظر هستند بتونند به کامنتهای مرتبط دسترسی راحتتری داشته باشن.
دوما، با دیدن کامنت قبلی شما شیشه چند تا از عطرهامو چک کردم و روی همه شیشه ها اسم یک کشور مشخص بعنوان سازنده اومده، تام فورد آمریکا، کاستوم نشنال ایتالیا، آرمانی فرانسه، فراگامو ایتالیا، آرامیس انگلیس، آتلیه کولن فرانسه و... روی هیچ شیشه ای اسم چند شهر بعد از عبارت made in وجود نداشت و فقط اسم یک کشور بود.
سوما، دلیل تاسف و عذرخواهی شما رو متوجه نمیشم و با عرض معذرت احساس میکنم دارین فرافکنی میکنین. شما بنظر آدم باتجربه ای هستین، پس قاعدتا متوجه هستین که اگه اطلاعاتی رو اینجا به اشتراک میگذارین ممکنه از نظر برخی کاربرها مورد سوال باشه و تقاضای شفاف سازی داشته باشن. وقتی من میگم فکر میکنم حرف شما اشتباهه و برای شکم دلیل میارم، متقابلا برام استدلال کنید یا اگه فکر میکنید حرفم بیربطه از کنارش رد بشید و قضاوت رو به کاربرهای سایت که مخاطب اصلی کامنتها هستن واگذار کنید. از طرفی میگین که اینجا باید یک دانشنامه باشه و از طرفی از پاسخ به شبهات مطرح شده نسبت به تئوری هاتون شونه خالی میکنین.
من هم مثل شما قصد کش دادن این بحثو ندارم. فقط امیدوارم همگی فعالیت موثری توی سایت داشته باشیم.
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش پویا

صد حیف که ماندگاری و پخش نداره
08 مهر 1396 پاسخ تشکر
واقعا صدحیف.ولی بازم میارزه
11 مهر 1396 پاسخ تشکر

درست پس از اسپری کردن اولین نتی که به مشامم میخوره رایحه ترنجه٬ بعد از یه مدت در حالی که هنوز رایحه ترنج وجود داره رایحه رز رو میشه تشخیص داد و انگار این دو تا رایحه ترنج و رز روی یه بستر چوبی سوار شدن.
شخصا از این عطر خوشم میاد
25 آذر 1395 پاسخ تشکر
در ادامه نکته ای که لازم میدونم بگم اینه که هر وقت توی هوای سرد از این عطر استفاده میکنم کاملا رایحه Patchouli و چوبی رو احساس میکنم اما اگر همین عطر رو در هوای معتدل-مایل به سرد استفاده کنم ترکیبی از رز و ترنج احساس میشه جالب تر اینکه اگر در هوای گرم استفاده بشه بوی ترنج کاملا غلبه داره و زیاد نت های دیگه رو متوجه نمیشم
27 دی 1395 پاسخ تشکر

4
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
2
طراحی شیشه
این رو به صورت اتفاقی بهش برخوردم (زیاد تو کار عطر و اینا نبودم تا این اواخر)
همونیه که من دوست دارم.
من یه ضعفی تو این مایه بوها دارم، مثلا بوی بنزینای دوره بچه گی مدهوشم میکرد یا بوی آستون، شاید باورش برای کسی سخت باشه حتی اون لوله های فلزی اتوبوس که زیاد دستمالی شده
15 آذر 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش میلاد 5555

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟