JOVOY PARIS - Private Label

جوووی پاریس پرایوت لیبل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36420
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36420
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 280
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    115
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    51
  • + 45 سال
    14
  • روزانه
    4
  • رسمی
    62
تعداد رای های ثبت شده : 360
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رد این عطر ایده‌آل و شرقی و مدرن واقعا زیبایی‌های ظریف را با نیرومندی ناب آمیخته می‌کند. «پرایوت لیبل» که سرشتی دودی و چرمی دارد، از عطرهای امضادار و قابل شناسایی است که به‌طور خاص برای شخصیت‌های قوی طراحی و ساخته شده است؛‌ برای مردان و زنان مستحکمی که تحت هر شرایطی به توانایی‌های خودشان اطمینان دارند؛‌ کسانی که شورمندانه عظمت زندگی را درمی‌يابند و برای زیستن و بودن به دیگران محتاج نیستند؛ ‌کسانی که با اعتمادبه‌نفسی تزلزل‌ناپذیر پای انتخاب‌های خودشان می‌ایستند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جوووی پاریس
عطار سسیل زاروکیان
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه خس خس ، چرم ، پاپیروس
اسانس میانی نعناع هندی ، چوب صندل سفید
اسانس پایه لابدانیوم
نمره کاربران
Private Label-جوووی پاریس پرایوت لیبل
رایحه
8.6
103 رای
ماندگاری
8.9
103 رای
پخش بو
8.6
103 رای
طراحی شیشه
8.6
103 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
عطرگرام
نظرات کاربران (127 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
X
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
و اما پریوت لیبل: لالیک انکره نویر رو تند و تیزش کنین، یک مقدار بهش بوی چرم اضافه کنین و مردونه ترش کنین:‌ میشه این عطر. یا میتونین این عطر رو یک مقدار ملایم کنین و بهش بوی دلنشین عود رو اضافه کنین تا همه پسندتر بشه و اسمش رو دیگنیفاید بذارین.
میدونم باید هشت برابر لالیک هزینه اولیه بدین ولی حداقل از لالیک ارزون تر براتون آب میخوره چون به جای ۴۰ پاف ۲ پاف میزنین و با همون دو پاف ۱۲ برابر طولانی تر بو میدین. لذا اگر شما انکره بخرین و بخواین مثل پریوت لیبل ۶ ساعت بو بدین هر ۳۰ دقیقه باید ۴۰ پاف بزنین که میشه روزی ۴۸۰ پاف، هر ۱۰۰ میل حدود ۱۲۰۰ پاف میده که اگر ۶۰۰ روز بخواین مصرف کنین باید ۲۴۰ عدد لالیک انکره نویر بخرین! یا یک دونه پریوت لیبل جووی پریس. جیب رو دریاب.
هی من میگم عاشق بیست مودم. دلیلش اینه که پول کمتر میدم، بیشتر تو چشمم و خاص ترم. تازه این بیست مود نیستش.
پخش بو: متوسط رو به زیاد، دیگران از چند متری متوجه شما میشن ولی نه خیلی زیاد.
ماندگاری: خوبه، بو تا بو فرق داره و این عطر تا ۶ الی ۸ ساعت کارایی داره.
بویایی: به نظر من هر کسی نظر منحصر به فرد خودش رو داره. ولی مهم اینه که اگر از دیگران بپرسین بوی عطرم چجوره، چند نفر از ۱۰ نفر میگن عطر خوشبویی هست. ولی یک فاکتور دیگه برای این عطر بیشتر خودنمایی میکنه، اگر این عطر رو به یک پسر ۱۵ ساله با تیشرت و شلوار گرمکن بزنین مسخره به نظر میرسه. ولی یک مرد جا افتاده توی زمستون روی کت چرمیش این رو بزنه و با همسرش بره طلا فروشی بگه هرکدوم رو دوست داری بخر آدم رو یاد آرنولد توی ترمیناتور میندازه.
بلایند بای؟ نمیدونم چی بگم، به نظرم بوی سنگینی داره و شاید مورد پسند همه نباشه. ولی قطعا یکی از مردونه ترین عطرهایی هست که من میشناسم.
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محمد ح منوچهر
دقیقا بوش شبیه آنکر نویر لالیکه ولی با اختلاف خیلی زیاد موندگاری و پخش بو، هرکی لالیک نویر دوست داشته باشه حتما عاشق این عطر میشه
27 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : X یاس
جسارت بنده رو بپذیرید دوست عطرافشانی من ،ولی بی انصافیه پرایوت لیبل ، اینجوری با آنکر نویر قیاس بشه.
شاید یه سایه ای برای دقایقی بندازه ولی گذراست .
پرایوت خیلی بولدتر و دارک تر و سرکش تر از این حرفاست.و رام بشو نیست.
27 مرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : الف ش میثم شفیعی
سلام. مد نظر داشته باشین یک عطر هرچقدر سرکش تر باشه افراد بیشتری ازش بدشون میاد.
اگر میبینین بوهایی مثل انکره و اکثر دیزاینری ها هیچ سرکشی ای در خود ندارن علت اصلیش این هست که میخوان تا میتونن بفروشن.
این رو یک خصوصیت خوب باید به شمار آورد چرا که اگر چیزی زیاد فروش داره و شما ازش بخرین میدونین که همه از بوی شما خوششون میاد، و قیمتش پایین تر میاد چرا که تولید انبوه ارزون تر هست.
ولی بدیش اینه که دیگه شما فقط این بو رو نمیدین و همچنین یک ایراد کوچیکی هم داره که تکراری میشه چون بوش عادی میشه.
ولی اگر لالیک پخش بو داشت و ماندگار بود از این عطر بهتر بود. اون پخش بو و ماندگاری ناچیزش کارش رو خراب کرده.
یک عطری هست که اینجا هم بهش اشاره کردم به اسم دیگنیفاید، به نظرم از هردو اینها بهتر هستش چرا که رایحه ملایم تری داره و در عین حال ماندگاری خیلی خوبی داره. بیشتر هم به همه چیز میاد.
29 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامبیز امیر علوانی
مقایسه لالیک با پرایوت لیبل مثل این میمونه که لاندرور آبی و سبز رنگ، که هموطنان زاگرس نشین هم عاشقش هستند را با هامر سراپا مسلح ارتش آمریکا مقایسه کنی.
به همان اندازه بی ربط
برای بنده بیش از یکسال زمان برد تا پی ببرم حرف حساب این عطر افسارگسیخته چیه.
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محسن Mehran

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
برای استشمام این رایحه نیاز به پرداخت هزینه ندارید فقط تا میرید بیمارستان اگه یادتوت باشه تو بخش تزریقات چه بویی میومد دقیقا همون بو و رایحه ,افزون بر یک چوب که چرم سوخته و مواد مذابش ریخته روش رو داره اصلا باهاش حال نکردم پخش بوش اوایل کار تا نیم متری میره ولی بعدش دیگه باید دماغو بچسبونی تا بوش بیاد ماندگاریش نسبتا خوبه واقعا انتظارات دیگه ای میرفت با این همه تعریف و تمجید که ازین عطر شنیده بودیم یا حق

[EDITED] 1401/08/28 23:22
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : OMID  M ع میرزایی
کاملا موافقم، سمپل اینو گرفتم با یه پاف آنچنان تو ذوقی خوردم که خواستم پیراهنمو کلا بندازم دور، لامصب تحت هیچ شرایطی بوشم از بین نمیرفت، خلاصه آنچنان بدبو به نظر بنده میومد که سمپل شو کلا دور ریختم
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : منوچهر ارژنگ بوترابی
بخدا اصلا یه همچین چیزیو نمیشه اسمشو عطر گذاشت اصلا یه چیز دیگست تا عطر بوی خوشی نمیده یعنی بویی که کسی خوشش بیاد نمیده کلا عطر یعنی خوشبویی این یعنی بد بویی ولی داش دیویدوف زینو یا دیور هوم اینتنس یا اندی تاور 02 رو هم تست کنید اینارو فکر کنم عاشقشون میشید
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی
کجا انداختین سمپل رو ؟
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahdi بابک

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
من امروز سمپل دو میلشو سفارش دادم با این همه تعاریفی که ازین عطر شده است من تحت تاثیر رایحه این عطر قرار گرفتم و پس این همه تعریف و تمجید متوجه شدم این همان عطریست که من عمریست دنبالشم یه عطر خاکی پچولی کافوری و کهنه و جذاب فقط در مورد پخش و ماندگاری خلاصه پرفورمنس اون نمیدونم خاهشا در مورد پرفورمنس این کار کمی مارا مورد مماشات و ارشاد قرار دهید با تشکر
24 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  رضا یگانه
سلام دوست عزیز ،
راستش من تمام عطرهای جووی خودم رو فروختم. همین پرایویت لیبل تولید ۲۰۱۶ ش رو داشتم و انگار آب بسته بودند بش. خیلی حالم گرفته شد. بعد از ۲۰۱۶ باز دوباره ریفورموله شده که دیگه هیچ...ببینید من مشکلی با ریفورموله ندارم اگر به جا باشه . من بارها دیدم عطری که پخش غول آسا داشته و حقیقتآ اذیت کننده بود بخصوص اگر مثلآ اون عطر انیمالیک هم بوده ، خب وقتی ریفورموله میشه خیلی بهتر و قابل استفاده تر میشه. ولی در عطرهای جووی نمیدونم چیکار می‌کنند که اصلآ عطر رسمآ نابود شده ، قشنگ احساس میکنی که عطر ریفورموله نشده که رسمآ آب بش بسته شده.
اگر شما مشکل مالی نداری همین رو بخر بازم بد نیست ولی اگر دست و بالت پر پول نیست ، نخر که ضد حال میخوری....
من همین عطرهای بی جون جووی رو حاضرم 50 دلار بخرم ولی ۲۰۰ دلار نه....
در ضمن دوست عزیز ، شما باز بگرد خیلی برندها هستند که اسم و رسم ندارند ولی با حدود ۱۰۰ دلار بهترین کیفیت رو تحویلت میدن...یا حق
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin
سلام جناب کبیری

تولیدات بعد از ۲۰۱۶ هم در پرفورمنس و هم در رایحه ریفورموله شدن.

پرفورمنس که تقریبا به چیزی در حد یه عطر دیزاینر ۳۰_ ۴۰ دلاری تبدیل شده. سه چهار ساعت ماندگاری و یک ساعتی پخش.
رایحه هم تا حدی تغییر کرده و اگه درست تشخیص داده باشم دوز اون تم دارویی (عودی_تارتوسی) تا حدی کم شده و درعوض لابدانوم بیشتر حس میشه و حتی کار کمی تم امبری گرفته که خوب ممکنه برای انطباق بیشتر با سلیقه بازار باشه. البته به نظر من رایحه در کل بهتر شده ولی پرفورمنس خیلی ضعیفتر شده.

[EDITED] 1401/08/26 07:22
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : nazanin آرمان
ممنون از توضیحتون وضعیت مالی که با نردبونم بالا بریم نمیتونیم خط فقرو بگیریم دیروز 300 هزارتومن دادم واسه سمپل 2 میلش هنوز نیومده حالا کاری به پولش و اینا ندارم تا بیاد و بشود تجربه برای عبرت.))
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام .
قبل از هرچیزی بگم اگه شما سمپل رو تست کردید و خوشتون اومد تهیه کنید . دیگه دنبال چیز دیگه نباش .
فقط حتما یکبار از روی سمپلت فول ور کن تا تمام وجوح رایحه را درک کنی چون با فول ور کردن خیلی چیزا بیشتر محرض میشه ...
بطور کلی تعریف از پرایوت لیبل با بچ کدهای مختلف اینطوریه
2013و 1014 . رزینی . عودی . وتیوری .چرک و چگال این دو بچ کد خیلی حس نچرال و واقع گرایانه ای داشتند .
2016 رایحه خیلی اسموکی و پترولی شده . رایحه تقریبا رو همون دی ان ای با فرمول شده . ولی بوی چرم نفت مانند و حس دودی با وتیور خیلی دارک و امروزی و وربل کرده
این سه نسخه عالیه 👌
نسخه2017 و 2018 همون فضای نسخه 2016 رو دارند با این تفاوت که 10 برابر فرمول رو تو پرفومنس ضعیف کردند .
یادت باشه به هرحال اگه خواستی پرایوت لیبل رو بگیری حتما شرکتی بگیر .
چون فیک این ادکلن بسیار زیاده .
ی دوره ای هم لیبل ته شیشه های 100 میل خورده بود 50 میل . با ایمیل از شرکت پرسیدیم . آخرش هم نفهمیدم چی شد .
پرایوت لیبل بینهایت جذابه و شیکه .
نسخه 2016 رو اگر آکبند پیدا کردی تو خریدش شک نکن👌
.
بازم به هر دلیلی اگر متقاعد نشدی که بهای این عطر رو بپردازی ولی رایحه اش رو دوست داشتی
ادکلن انک نواغ اکستریم لالیک می‌تونه ی جایگزین ارزون و خوش قیمت و البته با کیفیت برای فضای بویایی پرایوت لیبل باشه

[EDITED] 1401/08/25 21:36
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Amirhossein محسن
بازم تشکر میکنم بخاطر توضیح شما دوست عزیز حالا فعلا که سمپلش نیومده چیز زیادی نیست که بخام فول ور کنم 2 میله دوپاف تمومه با همون بار اول چون سمپل افشانش فقط به یک سمت شلیک و میکنه فکر کنم بهتر باشه تو یه سرنگ بریزمش و اونو استعمال کنم اینجوری هم بیشتر پخش میشه رو البسه هم بیشتر پخش بو داره ولی من نمیدونم چرا وقتی عطرا ریفورموله میشن از ارزش و بهاشون کمتر نمیشه بلکه بیشترم میشه ادم نمیدونه چیکار کنه بخدا
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mehran بابک
سلام دوست عزیز
هر میل تقریبا ده پافه
دو میل اونقدرا هم کم نیست
بار اول فقط رو مچ دست در حد یکی دو پاف تستش کن تا با رایحه آشنا بشی
روز بعد با لباس مناسب سه چهار پاف در نقاط مناسب عطری(زیر لاله گوش ها و جلوی گردن)بزن تا تجربه پرفورمنسش را هم داشته باشی
.
درباره‌ی ضعیف شدن ماندگاری و پخش عطرها میخواستم پست جداگانه ای بذارم ولی چون بحثش پیش اومد اینجا میگم.
من اتفاقا با تغییرات جدید عطرها موافقم
به چند دليل
۱. آینده به همین منوال داره پیش میره(چقدر عطر قدیمی میتونیم جمع کنیم و چقدر حسرت گذشته را بخوریم؟)
۲.عطرهای قدیمی مثل خنجر و شمشیرهای خودنمایی بودن که افراد حمل می‌کردن و حریم شخصی معنا نداشت به هر حال دیگران باید تحمل میکردن.
۳.یکی از شاخصه های مدرنیت فردگرایی حریم های شخصی تر و احترام به دیگران هست که در پرفورمنس های جدید دیده میشه
۴.به ظاهر این قوانین برای بهبود سلامت وضع شده، حتی اگه در صد کمی صحت داشته باشه باید اولویتمون سلامت باشه.
۵.توجه بیشتر سمت زیبایی رایحه میره دیگه مجبور نیستی بین عطری که دوستش داری و عطری که پخش بالاتری داشته باشه انتخاب کنی
۶.حواست بیشتر به جیبته و ممکنه عطرهایی با قیمت کمتر بتونه راضیت کنه
۷.دوستان کمک کنن چند مورد دیگه هم هستن ولی خستمه بنویسم :)))))

[EDITED] 1401/08/26 14:47
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin محمد☆mm
با سلام ،،، به دلیل محدودیت واردات به ایران برخی از این مشکلات به وجود اومده و الا قیمتش در دوبی حدود ۱۵۰ دلاره اگه دوست و آشنایی دارید بگید براتون بیاره،،،
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Cast away رضا یگانه
اصلا برادر من شما که میگی تو فقط حواست به جیبته اصلا یه همچین منظوری نداشتم و به هیچ وجه ادمی نیستم که مورد خساست و مخسی قرار بگیره من گفتم که فقط تاکیدم روی پخش بوعه و نه چیز دیگه حالا خود شما داداش گل از نمره 10 تو ردیف ارقام به این عطر چند میدین راجب پخش بوش
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند بابک
سلام آرمان عزیز و درود به همه دوستان
با قسمتی از فرمایش شما موافقم واقعا بعضی از لانچ ها نیاز داشتند که تغییراتی در فرمولشون‌ایجاد بشه مثلا مگاماره نسخه جدیدش واقعا از قبلی بهتره قبلیه خیلی بیش از حد قوی بود یا خیلی عطرها که خودتون میدونید مثلا بلک ارکید و … ولی اجازه بفرمایین با قسمتی از فرمایش شما موافق نباشم
آیا حذف شارژر از جعبه آیفون ها برای محیط زیست بود؟خیر بهانه ای برای دزدی بود آیا پایین اومدن کیفیت اکثر تولیدات مصرفی در دنیا با پیشرفت تکنولوژی توجیه داره؟
عطرو میخریدیم ۲۰۰ تومن همون موقع هم پولی نبود همه هم میتونستن بخرن چون حداقل یک سال داشتیمش هر جا هم میرفتیم همه لذت میبردن مثلا مگه میشد ال اینستنت گرلنو پوشید‌ و یک جمع صد بار اسمشو نمیپرسیدن؟
فرض کنید کمپانیهای خودروسازی دنیا جمع بشن بگن برای سلامتیه بشر قدرت موتورها باید ۱۵ اسب بخار باشه و اتاق خودروها نصف بشن که صمیمیت کاهش پیدا نکنه و اخرین سرعت خودروها ۴۰ کیلومتر باشه تازه به مرور قیمتهاشونم فضایی بشه این دقیقا کاری هست که با عطرها انجام دادند عطری که صد میلش را دوسال داشتید حالا نهایتا ۵ یا ۶ ماهه تمومش میکنید عطری که چند متر پخش بو داشت حالا از بقیه سؤال میکنید من بو عطر میدم؟پس از چند استشمام قوی با پاسخ نا امید کننده ای مواجه میشید در صورتی که یکساعت قبل ۲۰ پاف به سر و صورت و لباس اسپری کردید و اونجا به خودتون میگید میلیونها تومن پول دادم نباید حداقل خوشبو باشم؟بعضی برندها پا را فراتر بردند از کیفیت رایحه ها برای سلامتی ما زدند بعضا از فرمول های ارزونتر برای سلامتی ما استفاده کردند یا باز برای سلامتی ما عطرایی ساختند که واقعا خود ما هم بوش را نفهمیم شما عطر با غلظت پرفیوم سراغ دارید که حتی ده دقیقه هم بوش پخش نشه؟بنده سراغ دارم بلوشنل پرفیوم
برندهایی از قبیل دیور،شنل،هرمس ،رالف لورن و این دسته از برندهایی که فروش و تبلیغات بالا داشتند در فروم های بین المللی مطالعه کنید همه نا راضی هستند واقعا دارن دزدی میکنن بعد چند دقیقه خودتون هم به زحمت از روی پوستتون‌ متوجه رایحه عطرتون میشید
پس اتفاقا ریفرموله به این سبک اصلا توجیه پذیر نیست و از نظرم از برندهایی خرید کنید که به شما و پولی که بابت خرید عطر پرداخت میکنید احترام میگزارن
آمواج،ناسوماتو،اورتوپاریسی،بودیسیا،گرلن،یونیک لاکچری،اینیشیو،برکورت و چند مثال دیگه سوای بحث کیفی به نظرم در خیلی از لانچ هاشون به مشتریهاشون احترام میگزارن و به معنای واقعی عطر تحویل میدن
چون خسته بودید من ادامه متن شما را با سلیقه خودم نوشتم آرمان جان معطر و پایدار باشید
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : nazanin مهدی
سلام آرمان عزیز
در ادامه صحبت های شما نقله قولی از رضا عطردوست را عینا همینجا کپی میکنم که در نظر من حرفیست حساب قضاوت با شما و دیگر عزیزان این جمع 👇👇


چیزی که بیشتر ازهمه برای من جالب هست اینه که دارند برای این کاهش کیفیت و پخش و ماندگاری، فلسفه و فرهنگ سازی هم میکنند که بله اگر پخش زیاد باشد تجاوز به حریم دیگران است و غیره، در حالیکه حضور افراد بسیاری با این همه آرایشهای مو و چهره های عجیب و غریب و خاکوبیهای افراطیِ بعضا مشمئز کننده و پوشاک اجق وجق و نا متناسب و لُختی و ... که دیدنش گاها حال آدمو تا آخر روز خراب میکنه جزو حریم خصوصی نیست!!!
قبلا هم عرض کردم هیچکس انتظار نداره همه عطرها پرفورمنسی در حد اینترلود و بلک افغان و یا حتی عطرهای قدیمی داشته باشه ولی اینکه یک عطر با قیمت چند میلیون و چندصد دلار که گاهی پسوند نیش را هم یدک میکشد، پخش یک ساعته در حد نیم متر و ماندگاری دو سه ساعته داشته باشه چیزی جز زدن جیب مشتری نیست.
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : nazanin رضا عطردوست
دقیقا.
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مصطفی تورانداز مهدی مددی
سلام آقای مددی عزیز
دوستانی که در زمينه ی عطرسازی فعالیت دارن بهتر میتونن راهنمایی کنن و استدعا دارم اگر این دوستان در جمع ما هستن نظر بدن
ولی به نظرم استفاده از مواد اولیه‌ با کیفیت و ارگانیک علت اصلی تفاوت قیمته و اتفاقا استفاده کمتر از سنتیک ها ممکنه باعث افت پرفورمنس بشه.
البته مطالعاتی در زمینه روانشناسی بازاریابی و مارکت داشتم و متوجه منظور شما هستم
اما چیزی که شاهد هستیم و تغییرات فرمولاسیون تقریبا همه‌ی برندها را شامل میشه در غیر این صورت رقابت یک طرفه ای را می‌دیدیم.
دوستمون قیاس مع الفارقی داشتن اتفاقا همین آرایش ها و خالکوبی ها مصداق فردگرایی و آزادی پوشش هست و به حریم دیگران آسیبی وارد نمیکنه. یکی کل بدنشو خالکوبی و آرایش کنه و در هواپیما پیشم بشینه هیچ آزاری به من نرسونده ولی همین شخص اگه از یک روغن معطر با پخش قوی استفاده کنه موجب آزار من میشه.
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : nazanin محمد☆mm
سلام جناب پرفیومکس
بنده هم کاملا با نظر شما موافق هستم، کاری که اخیرا شرکت های عطرسازی دارن انجام میدن دزدی محضه، بهانه رو کردن بحث سلامت و موارد دیگه، جز تعداد معدودی از عطرها که کانسپچوال هستن و اساتید عطرافشان هم به درستی اشاره کردن که فرد باید واسه دل خودش و به تنهایی ازش لذت ببره واقعا بقیه عطرها برای خوشبویی و استفاده در جمع هست بنابراین نه تنها تجاوزی به حریم شخصی دیگران نیست بلکه برعکس باعث لذت بردن اطرافیان هم میشه، من این مدت کوتاه که با عطرافشان و کامنت های دوستان عزیز آشنا شدم سمپل و دکانت خیلی عطرها رو تست کردم، هم خودم تست کردم هم محض اطمینان از اطرافیان هم پرسیدم، واقعا به تمام معنا پرفورمنس عطرها خراب شده، شاید از ۳۰ مدل عطری که من و دوستانم تست کردیم و هر کدوم از سرآمد های برندهای خوب بودن واقعا کمتر از شیش یا هفت موردش پرفورمنس قابل قبول داشتن، با قیمت های فعلی و توان خرید جامعه به نظرم داشتن پرفورمنس مناسب یه امتیاز عالی برای عطرهاست، بنده در داخل اتاق دوتا از عطرهای به ظاهر قوی رو تست کردم، بعد دوستم اومد یه اسانس بی کیفیت که واقعا بوی تاید میداد رو تست کرد، با وجود اینکه بوش بسیار بی کیفیت و بد بود اما کاملا بوی عطرهای ما رو خفه کرد، حیفه عطری که رایحه دلپذیری داره اینقد پروفورمنسش ضعیف باشه، موفق باشید
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : مهرداد nazanin
سلام مرسی از پیامی که نوشتی
خب حرف حق جواب نداره دیگه
اما در زمينه امواج همینطور شاهد کاهش پرفورمنس هستیم.

[EDITED] 1401/08/26 20:35
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Amirhossein محمد☆mm
بسیار عالی ممنون از آقای مددی
اتفاقا بنظرم وقتی رایحه خوش رو آزار و تجاوز به حریم دیگران میدونن بعضی از دوستان، خالکوبی و پیرسینگ و پوشش نامناسب و.... هم تجاوز به حریم دیگرانه چون یکی حس بویایی رو درگیر میکنه یکی هم دیده و بینایی و در ادامه ذهن و روح و روان و جسم و زندگی رو مریض میکنه که بنظرم آزار و اذیت دومی چندین برابر مخرب و بدتره
شاید من نخوام همچین صحنه های آزار دهنده و چندش آوری رو ببینم شاید نخوام خوانواده م ، بچه م ،برادرم و خواهرم با این تصاویر وحشتناک خو بگیرن بنظرم این توضیحات توجیه کردن کیفیت ضعیف عطر های امروزیه واز نظر من قابل قبول نیست و متاسفانه هیچ نهاد یا ارگان یا تشکیلاتی جهت احقاق حقوق مصرف کننده چه جهانی چه داخلی وجود نداره

[EDITED] 1401/08/26 20:45
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : کامیار فخر nazanin
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مددی عزیز نوین ترین کتابم با عنوان حافظه زیست روانشناختی انسان منتشر شد و به رغم نویدی که بهتون وعده داده جهت تقدیم این کتابم برای جناب عالی، از شما درخواست می‌کنم تا آدرس ایمیل منو از سایت های Research Gate یا ORCID یا از مدیریت محترم سایت عطر افشان دریافت کنید و آدرس پستی منزل یا هرجا که صلاح میدونین به همراه شماره تماس خودتون رو برام ایمیل کنید. سپاس از همراهی و همدلی شما دوست فرهیخته و اهل مطالعه .....
29 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin 🄼🄾🄽🄰
سلام و درود فراوان خدمت استاد اسدی عزیز
ابتدا تبریک به شما و دوستداران کتاب بابت انتشار کتابی دیگر از جنابعالی
و اما از شما بابت چنین هدیه ی ارزشمندی بسیار ممنونم بخدا شرمنده ام میکنید
از طریق ایمیل خودم سر در نمی آورم از دوستانم سوال میگیرم اگر توانستند چشم همانجا مزاحتمان میشوم
خیلی خیلی عزیزید 💙
29 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : آرمان 🄼🄾🄽🄰
به یک ماه مهدی جان این همه نظرت عوض شد؟؟؟؟؟
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

به دوری محو از خاطر نگردد قد رعنایش،، فراموشی ندارد مصرعِ موزونِ بالایش...! بعد از مدت‌ها. دوباره برخورد با سازه‌ای از جنس سوم! تلاشی مصرانه برای به‌یادآوردنِ تمامِ آن‌چه از یاد بردی. پچولیِ اسیدگونِ کهنه و کپک‌زده که بر جانِ کبره بسته‌ی وتیور می‌چکد و تا مغزِ استخوان‌ش را می‌سوزاند. آن‌طرف‌تر انفجارِ دوردستِ کافوری و گذری خدشه‌دار از چرم و اتمسفری دودگرفته تیره در اطرافِ مفهومِ رزین و تابوتِ چوبی که جسمِ نیمه‌جانِ اثر را به سمتِ مغاکی خاک گرفته و محزون می‌برد. جانداری مرثیه‌گون و دل‌آشوب که بعدتر برروی سنگ مزارش نوشتند پرایوت لیبل! در صفحه‌ای از دفترچه‌ی بی‌سروته‌ام برای این عطر نوشته‌ام نگاه بی‌تفاوتِ یک رهگذر به گورستانِ از یادرفته‌ها! یعنی چه؟ چرا؟ امروز حتی نمی‌دانم چه احوالی بود که باعث پیدایشِ این کلمات شد. چه شیرین است از یادبردن. به‌راستی که فراموشی تنها درمان و چاره‌ی ما در این قرنِ بوگندوست. از مردم صدرنگ سیه‌پوشی به،، وز خلقِ فرومایه فراموشی به،، از صحبت ناتمامِ بی‌خاصیتان،، کنجی و فراغتی و خاموشی به... خلاصه یادباد روزهایی که پرایوت لیبل سرخیِ یاقوتِ آسمان ما بود. کسی پرسید امروز آسمانِ تو چه‌رنگی‌ست؟ آبی جانم. اما طیفی مشکوک ازآن. توگویی وهم است...!
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
43 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد هاشم پور
اومدم برای پرایوت لیبل چند خط بنویسم واقعا خیلی اتفاقی این نوشته مسیح رو دیدم. برای بار اول. قسم به تمام اجداد منقرض شده م و یه لحظه این جوری بودم که
What the f did you just read?
بعد همین جوری که داشتم می رسیدم به ته کوچه مسیح دنده عقب گرفتم، برگشتم اول کوچه و این چند خط رو باز خوندم. باور نکردنی بود.

پرایوت لیبل برای من عطر پرویزه. پرویز، بابام، وقتی من دو سالم بود خودکشی کرد.سال شصت و یک اینا با یه دختر هندی از فرانسه برگشت ایران گفت این زنشه. کمتر از یه سال زنش گذاشت رفت. پرویز از اون جایی که بچه های ممد علی خان (بخوانید mamd) دیر عقل رس میشن یا اصلا نمیشن چند سال بعد باز عاشق شد و این بار عاشق مادر من. مادره هم گذاشت رفت سوئد بعد یه سال و اندی و بعدنام دو تا دختر سوئدی قد بلند دورگه رو دنیا آورد که بشوره ببره ایران رو پایین. پرویز این یکی ضربه رو نتونست هضم کنه و به قول کامبیز عزیزم «بس که دیوانه بود مرد».

پرایوت لیبل یه عطر مسکیولین ویتوری، پچولی، چرمی و اسموکی طوره. درای داون اش بسیار جذابتر از اون شروع پر فراز و نشیب و کر و کثیفشه. پرایوت لیبل خیلی خیلی دارک و جذابه ولی باید بهش فرصت داد. یعنی بخوای تو همون اپنینگ قضاوتش کنی میشی همون زن هندی پرویز و مادر من. فرصت دادن باعث میشه لذت ببری ازش. بی نهایت. من به پرویز فرصت دادم. من زیبایی و دارک بودن پرویز رو در کتابهایی که اون خونده و در موسیقی پرویز دیدم. من پرویز و پرایوت لیبل رو زندگی کردم.
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : فرهاد پارسا نیا
قمار عاشقان بردی ندارد، از نداران پرس
کس از دور فلک دستی نَبُرد از بدبیاران پرس
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : فرهاد هاشم پور
One day you'd think misfortune would get tired, but then time is your misfortune Father said.
The sound and fury by William Faulkner
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور آماتور 2

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
من 18 سالمه و دقیقا سه سال پیش یه همچین رایحه ای خورد به مشامم و تنها اروزم این بود که یه بار دیگه اون بوی خاکی و شیرین و چرمی و نیمه کافوری و حس کنم و فقط فقط تو این سه سال دوبار تونستم بوشو استشمام کنم اونم نمیدونم که از کجا این بو میومد فقط میگفتم خدایا هر کی این عطرو زده فکر کنم یه فرد از بهشت روانه زمین شده واقعا این نظرات منفی مستحق این عطر نیست که میگن بوی میت و نمیدونم و مرده و این چیزا میده خوشبحال اون میتی که این عطرو بزنن به کفنش یعنی باور بفرمایید نکیرومنکر بدون هیچگونه اقدام و تفسیری اونو به بهشت بدرقه میکنن واقعا این عطر ادمو یاد صحرای مجاور اهرام مصر میندازه با یه اهنگ نوستالژیک که با گیتار و یه ریتم خاص مصری زده میشه یه بوی خاص و خاکی و چرکی و کثیف ولی در عین حال واقعا مست و دیوونه کننده داره که شاید واقعا خودت بیشتر از بقیه باهاش حال کنی کمتر کسی بتونه این عطرو بپسنده ولی نمیخام تعریفی از خود باشه ولی من عاشق و خاطر خواه این عطر شدم مشددا عاشقش شدم قطعا اگر خاص پسندو عاشق روایح خاکی و خشک و خشن و مقتدر هستید حتما یک بار تستش کنید مطمعنا که متضرر نمیشید یا حق.
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
با درود به شما دوست گرامی، بعد از مدتها سری به سایت زدم و چند نظری منجمله نظر شمارو خوندم. زیاد ازین حرفها و تشبیهات نامربوط تعجب نکنید. سطح شامه و سلیقه هرشخص است که حرف آخر را میزند. حتی عطری را که خود برند معتبر تولید کنندش گفته این عطرو به یاد شکوه و جلال کاخهای پارسی ساخته، و طرفداران بسیاری داره میان اینجا میگن عطری بیگانه با سرزمین ایران. بهرحال شعار همیشگی خودم رو میگم و اصلا اهمیتی به نظر دیگران نمیدم؛
Wear whatever you like and whenever you want.
‌پاینده باشید.
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Amir هاشم پور
بله کاملا درست می فرمایید
25 مهر 1401 پاسخ تشکر
بله دقیقا
این اشتباهه که شامه دیگران برای سلیقه شما تعیین کنند
02 آبان 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه

سلام ، نمیدونم چرا با بوی تیز نت انتهای این کار و نیز در دیور ساواج الکسیر نمیتونم کنار بیام ، فکر میکنم بوی چوب صندل سفید باشه که در هر دو وجود داره
ابتدای این کار رو خیلی دوست داشتم
18 مهر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا یگانه
در فصل خودش و البته در نقاط دور از گردن اسپری کنید شاید یه خورده تعدیل بشه
19 مهر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
نهایت جدیت و جسارت رو من در پرایوت لیبل یافتم نفوذ بی حد و حصر، عصبی و بسیار دیکتاتور، همراه وسواس کوچکترین لطافت و مهربانی در این عطر شاهد نبودم،

شارپ، نافذ، وایلد، تلخ، دلهره آور، پر رمز و راز، عمیق، شباهت هایی با دورو احساس کردم که دورو نیز از این فضا مستثنی نیست همینقدر نافذ و با جدیت، این عطر برای یک فرد معمولی، خوش مشرب، بدون شک جز بازخورد منفی به همراه نخواهد داشت، کاراکتر بسیار مخصوصی رو لازم هست، زیر سی سال به این عطر فکر نکنند، برای فردی مغرور، پوششی کاملا تیره، بسیار سخت در ارتباط گرفتن، جدیت تمام، بدون لبخند، همراه نظم و وسواس امضای بی همتایی هست،

نسخه ی جدید رو تست داشتم پرفورمنس عالی بود و بیشتر از این برای چنین رایحه ی سخت و بدون انعطافی تاثیر معکوس خواهد داشت.

[EDITED] 1401/06/23 22:14
23 شهریور 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali هاشم پور

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
Laurent Perier Privet EDP
«لوقان پقیه پرایوت» عطری ارزنده و یونیسکس(به نظرم بیشتر مردانه پوش باشد) که کم و بیش رایحه «پرایوت لیبل» و یا شاید «دیپلماتیک» از برند نامدار جووی را تداعی میکند، اما با قیمتی در حدود یک سوم آن! پیشنهاد می کنم علاقمندان این جنس رایحه آن را تست کنند. عطر بسیار جذاب و با کیفیتی است.

امیدوارم مدیریت عطرافشان این عطر را موجود کند
12 مرداد 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Hani
منم تعریفشو شنیدم
پخش و موندگاریش چطوره؟
14 مرداد 1401 پاسخ تشکر
دوست عزیز من چند نوبت؛ با فاصله و در زمانهای مختلف در خیابان وزرا «لوقان پقیه پرایوت» را روی پوست و لباسم تست کردم. (یعنی سمپل و دکانتی از آن تهیه نکردم). کلا در انتخاب هر عطری تمرکز اول من روی رایحه است و بعد پرفورمنس. البته در همین حد از تست هم می تونم بگم بعد از تست «لوقان» روی پوستم وقتی در اتومبیل شخصی خودم بودم کاملا رایحه اون در فضای خنک داخل خودرو محسوس بود. ولی خب اطرافم کسی نبود تا بازخوردی بگیرم.
اگر نخواهیم برای «پرایوت لیبل» یا «اینسیدنت دیپلماتیک» پول بیشتری بپردازیم، این عطر -با غلظت ادوپرفیوم- و با توجه به قیمت اش ( 2 میلیون تومان) می تواند رضایت بخش باشد.
((بهتر است قبل تهیه آن تست شود)).
موفق باشید
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور Hani
با سلام
من یک شیشه پارسال ازش گرفتم و تموم شده و امسال هم میگیرم
با توجه به قیمت مناسبش و نزدیک بودنش به این کار ((پرایوت جوووی)) میارزه ...

در کل امیدوارم محصولات ((Laurent Perier)) هرچه زودتر در مجموعه خوب عطر افشان موجود بشه .

[EDITED] 1401/05/15 14:47
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
سلام ماه پیش دو میلیون تومان بود؟
در پاسخ به علیرضا

[EDITED] 1401/06/11 20:04
10 شهریور 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علیرضا
سلام
قیمت این عطر حدود 2/5 میلیون هست. در تهران در یکی از فروشگاههای خیابان وزرا با احتساب تخفیف 2 میلیون تومان می فروشد. بله تا یکماه پیش خبر دارم همین قیمت بود.
11 شهریور 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

سلام..
همچنان خشن،نچسب،دوست نداشتنی و ...
در همه شرایط امتحان کردم.روز،شب،سرما،گرما،داخلی،خارجی.
نشد که نشد.طرد می‌شدم.
مثل تشبیهات قبل که همینجا گفتن که نه، ولی خیلی لطف میکردن میگفتن بوی مورچه میدی.
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور Amirhossein
موافقم. من هم دستریزش رو گرفتم و باهاش اصلا ارتباط نگرفتم. همین تعابیریه که فرمودین. خشن و نچسب .
اما...بوی مورچه؟؟؟ :)))))) .
تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم.
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Amirhossein

جوووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک یا جوووی پاریس پرایوت لیبل ؟ مسئله این است! اگر بخواي يك عطر عالي با پرفمورمنس عالي بگيري كدوم يك رو انتخاب ميكني ؟
خوشحال ميشم نظرتون رو با ذكر علت به صورت كوتاه بگيد .
15 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سالار كلوچه
با سلام
من سایکودلیک را ارجح میکنم اول اینکه رایحه اش را بیشتر می‌پسندم دوم اینکه بر اساس نظرات راحتپوشتره و سوم اینکه پذیرشش در بین مردم بیشتره و بازخورد بیشتری میگیرین.چهارم اینکه پچولی در سایکودلیک اون حالت سرکش و هارش رو در مقایسه با پرایویت لیبل نداره و اهلی شده به عبارتی نیشگون بودنش کمتر شده.
15 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور rick
درورد....
بین این دو مورد ،بشخصه اینسیدنت دیپلماتیک را ترجیح میدم...چون رایحه صیقل خورده تر،همه پسند تر و بالانس تری داره....احتمال اینکه پرایوت لیبل را کسی نپسندد زیاده...شاید باز خورد منفی هم بهمراه داشته باشد....ظاهرا یکی از محاسن پرایوت پرفورمنس قوی ان بود که تولیدات اخیر ضعیف هم شده اند...ولی اینسیدنت با اینکه پرفورمنس هیولایی نداره ولی سیاژ به اندازه و مطلوبی داره که با نوع رایحه و استایل و سن مصرف کننده هماهنگ است....ولی کلا هر دو مورد عطر بازخورد نیستند. بلایند بای هم که کلا ریسک اش بالاست.چون روایح عام پسندی ندارند.....شاد باشید
16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور m sheykhzade
با سلام. اساتید نظرشون رو بیان فرمودند. شاید نظر یک آدم عادی هم بدردتون بخوره، اگر حتمن از برند جووی پاریس میخواید خرید کنید:
اگر شغل رده بالایی دارید (مثل پزشک متخصصی که تدریس میکنن و رزیدنت و اینترن ازشون حساب می برن) و تیپ بسیار رسمی هم دارید، پرایویت لیبل، چرا که حالت بسیار مرموزی به شخص میده و قدرتش رو بیشتر نشون میده و به اصطلاح بیشتر حساب می برن. در غیر از این حالت احتمال بازخورد منفی هم داره، مخصوصن اول که اسپری میشه برای شامه عادی جدیده و ممکنه نپسندید.
اگر همه پسند بودن براتون مهمه، اینسیدنت دیپلماتیک.
اگر ایران زندگی نمیکنید، و یا گرون به نظر رسیدن عطرتون چندان براتون مهم نیست، و میخواید خودتون ازش لذت ببرید، سایکدلیک.
و البته که من فکر میکنم برند جووی پاریس کلن با تیپهای کژوال مشکل داره. حالا دوستان عطرشناس شاید نظرشون درست تر باشه و مغایر با نظر بنده.
16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : هاشم پور m sheykhzade
سلام
من پرايوت ليبل رو دوست دارم چون عطر اعتماد به نفسه
نميدونى هم دقيقا چرا! تكليفت معلوم نيست طرف رو اولين باره ميبينى و ميگى اين همه اعتماد به نفس از كجاست اخه! علم و دانشش زياده يا صرفا يه كله شق بيسواده! و حتى شايد يه هوچى…
با اينكه هر دفعه ميپوشم سردرد ميگيرم باز دوسش دارم!

موفق باشيد

يا حق
17 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : فرهاد حسن شجاعی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟