ROJA DOVE - F.etish Pour Homme

روژا داو فتیش پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-37046
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-37046
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 78
توضیحات

ROJA DOVE F.etish Pour Homme - روژا داو فتیش پور هوم

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2012 به بازار عرضه شده است. عطار آن راجه داوو می باشد و در خانواده عطری رایحه های چایپر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، لیمو ترش سبز، بهار نارنج، بنفشه ، یاس، انجیر ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، هل ، لابدانیوم، دارچین ، لامی ، فلفل ، عنبر، فیبر بیدستران اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، لیمو ترش سبز
اسانس میانی بهار نارنج، بنفشه ، یاس، انجیر
اسانس پایه لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، هل ، لابدانیوم، دارچین ، لامی ، فلفل ، عنبر، فیبر بیدستران
نمره کاربران
F.etish Pour Homme-روژا داو فتیش پور هوم
رایحه
8.4
19 رای
ماندگاری
8.9
19 رای
پخش بو
8.4
19 رای
طراحی شیشه
9.1
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
این کار بی برو برگرد بهترین عطریه که من تا حالا دیدم.
برخلاف بعضی از کارای چرمی انیمالیک که وقتی استفاده میکردم و بازخورد ها رو میدیدم سرمو مینداختم پایین این یکیو که زدم به خودم گفتم سرت رو بالا بگیر!
از طرفی من از قدیم الایام به کارای مرکباتی_ بنفشه ای علاقه داشتم ولی خوب دیگه واقعا تو اون تیپ کارها چیز جدیدی ندیده بودم.در واقع تا حالا مرکبات رو تو هیچ ترکیبی اینقدر باکلاس ندیده بودم.
یه کار مرکباتی_ چرمی_ صابونی که شروع تند و تیزی از مرکبات و چرم داره با یه تم صابونی خیلی باکلاس که احتمالا نتیجه ترکیبات مشک و کاستوریوم هست.
اما به مرور نت های گرم و حتی ادویه ای_ دودی نمایان میشه که احتمالا نتیجه ترکیباتی مثل امبر گریس و صمغ لابدانوم و فلفل هست.
برخلاف نظر بعضی دوستان بازخورد حتی بین عوام الناس هم بسیار مناسبه و این کار از همه متمایزتون میکنه وقتی میزنید همه بهتون سلام میدن.هیبت بسیار خاصی داره که من تو هیچ عطری ندیدم.
نت ها بالانس بینظیری دارن وپرفورمنس کار کاملا بالاست و تقریبا چهار فصل و یونی هست.
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : پيمان شاپور K

البته باز هم سن و حال و هوای خاصی میطلبه به نظر من. بالای ۴۰
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی عطر

چه میتوان گفت جز اوففف..به نظرم بهترین کار روژا. چرمی و معطر و بسیار پربازخورد.
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف F.E

با سلام خدمت اقای کبیری و ریسیان از شما دو عزیز خواهش دارم از عطر های روجا داو بیشتر بنویسید از گریت بریتین یا از خود امضای روجا با تشکر فراوان
08 آبان 1397 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام‌خدمت دوستان با تجربه تو عطر افشان با راهنمایی دوستان تو‌معرفی فتیش سرانجام این محصول روژا رو گرفتم فوق العاده اس در یک کلام البته من مطالب عرضه شده در باب شناخت عطرها از مطالب بینهایت سودمند جناب ایکاروس استفاده کردم امیدوارم من و سایر دوستان رو از تجربیات مفیدشون بی بهره نذارن
20 آذر 1396 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام
اين كار روجا رو خيلي ميپسندم يه كار بر پايه چرم و مشك حيواني..تم انيماليك توي اين كار خيلي قدرتمنده ..شروع عطر با يه بوي مركباتي شروع ميشه كه زود هم تحت شعاع رايحه چرم و مشك حيواني قرار ميگيره و اين رايحه چرم و مشك حيواني رفته رفته قوي ميشه و بقيه عناصر رو تحت تاثير خودشون قرار ميدن..رايحه ي بسيار كمپلكسي داره صلابت و اقتدار خاصي در اين عطر موج ميزنه. واقعا ارزش خريد بالايي داره اين كار و من به شخصه خيلي لذت ميبرم ازش . شايد از معدود عطرهايي باشه با تم انيماليك كه اينقدر كم نقص كار شده .
20 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : F.E شادمهر حاجیان

امشب دوباره این کار رو تست کردم.خسته و کوفته از سر کار برگشته بودم خونه و بعد از خوردن شام و دراز کشیدن به منظور استراحت به سرم زد دوباره این کار رو روی پوست خودم داشته باشم.
با اولین اسپری و هجوم نتهای کاستوریوم ،چرم و برگاموت به ریه های من که رایحه رو با ولع بلعیدم و نفسم رو در سینه حبس کردم،چنان حالم رو دگرگون کرد که برام باور کردنی نیست.
کاری مثل این اصلاً برای بازخورد ساخته نشده که من اطمینان دارم بازخورد نداره چون مخاطب عام اصلاً نمیدونه که با چه معجزه ای روبروست.
کاری مثل این ساخته میشه که توانایی ،قدرت ،اعتماد به نفس،اطمینان و روحیه ی مبارزه و جنگجویی و توان پر شکوه تحمل تنهایی و صبر و شکیبایی در مسایل و مشکلات زندگی رو به ما بده.
و همه ی اینها با معجزه ی هنر که قطعاً این کار یک اثر هنری ست بر میاد.
در مورد قیمت زیاد این کار باید بگم که من کاری با این کیفیت و داشتن ژانری چرمی-انیمالیک ندیدم و پیدا نکردم.
پس قطعاً ارزش خرید داره.هیچ کاری رو نمیشه پیدا کرد زیر یک میلیون تومن که کیفیت این کار رو تا حدودی داشته باشه.
باز در آخر میگم که این کار رو برای خوب کردن حال خود باید خرید نه بازخورد گرفتن که در این صورت پول پرداخت شده حروم شده.
این کار رو باید خرید و خود خودمون رو دو برابر کرد که معجزه ای از این دست فقط از این جور کارها بر میاد که تعداد شون انگشت شماره.
Bravo Roja Dove
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : شاپور K علیرضا موسوی
با سلام
پیدا کردن این کار در ایران کمی سخته و کم پیدا میشه از این برند کار کنن من چند سال پیش این کارو تهیه کردم و تیزرش برام جذاب بود عطری خوش ساخت و خوش ترکیبیه و بر عکس شما خیلی انیمالیک نمیبینمش که خب نظرها متفاوت هستند مخاطب عام خیلی خوب میتونه تشخیص بده ولی گاهی اوقات ادم برخی عطرارو برای دل خودش میزنه مثلا برای من هوم اینتنس یه شاهکاره و فقط در خونه استفاده میکنم و لذت میبرم و این قسمت قشنگه این دنیاست در حال حاظر در حال تسته 4 عطر همزمان هستم
امبر114
نویر پچولی
کارلایل
نیسان
که در صورت علاقه دوستان حتما اعلام میکنم ممنونم شب شما بخیر
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی
وقتی به ایکاروس گفتم پیور دیستنس ام رو دارم و حالا میخوام سراغ فتیش برم گفت اینکارو نکنم و دلیلشم این بود که اینها ساختمان بندی یکسان اما نماکاری متفاوتی دارن. ایکاروس اصرار داشت لایم شاخصه اصلی نماکاری فتیش هست که عطر رو از اون حالت چرمی و حیوانی به سمت اسپایسی هل داده و برای همین خود ایکاروس هم میگفت با احتیاط از فتیش استفاده میکنه و میگفت کسی که از پیوردیستنس ام خوشش اومده محتمله که از فتیش خوشش نیاد. همینم شد واقعا. من فتیش رو در حد لاو خوشم نیومد و ام رو ترجیح میدم برای خودم. از روژا داو هنوزم که هنوزه دیاگیلو رو خیلی دوست دارم و تا اینجایی که من کارای داو رو پیگیری کردم بهترشو ندیدم. از ایکاروس هم که پرسیدم اون دلانوی 1 و بعد ریسک و دیاگیلو رو کارای برتر این برند میدونست و در ادامه وتیور ، دنجر ، فتیش و اسکندل رو. از بین اینها من دلانوی 1 رو تست نداشتم اما وتیور و دنجر واقعا شیک هستن و ریسک یکی از هیپنوتیزم کننده ترین کارایی که دیدم و در عین خالی که خاصه خیلی زیاد شیکه. اما پخش متوسطش شاید باعث بشه از اینکه دو تومن براش هزینه میکنید خیلی حس خوبی نداشته باشین.
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی هادی موسوی
به مهرداد رئیسیان
سلام دوست عزیز، آقا شما تا حالا کجا بودی با این تجارب گرانقدر؟
من از این برند انیگما و فتیش رو تست کردم ولی شما انگار بیشتر کارهاش رو تست داشتی.
من پیوردیستنس ام رو هم سمپل دارم و تست کردم و حقیقتش فتیش رو بیشتر دوست دارم.به نظرم روحیه ی سرکشی ،عصیانگری و مقاومت بیشتری داره.
راستی یادم هست که ایکاروس عزیز،انیگما رو هم خیلی دوست داشت و انگار از قلم شما افتاد.
اگر تجربیات خودتون رو از کارهای این برند در صفحه ی خودش بذارید خیلی ممنونتون میشم.
یا حق
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی F.E
جناب کبیری سلام. توی اون پستی که ایکاروس در اینستاگرامش داشت و فتیش و انیگما رو کنار هم قرار داده بود و مقایسه کرده بود انیگما رو یک عطر برونگرا و اجتماعی میدونست. و از اونجایی که خودش برونگرایی رو دوست نداشت انیگما رو هم دوست نداشت اما پیشنهادش میداد و حتی در موقعیت هایی به گفته خودش از انیگما استفاده میکرد. انیگما نمره هفت از ایکاروس گرفته بود و فتیش 8 و نیم. دلانوی 1 از نظر ایکاروس جزو ده عطر حیوانی برتر و بهترین کار روژا داو بود. البته توی این رده بندی ایندی نیش ها نبودن و الا فکر نمیکنم باز این عطر حضور میداشت. خوصا که کتگوری مورد علاقش انیمالیک بود و تقریبا این کتگوری رو زیر و رو کرده بود و عطارای معروف کارای انیمالیک دوست نزدیکش بودن اکثرا. با این حال من شخصا انیگما رو اگه ده سال جوونتر بودم شب و روز به خودم میزدم. رعایت یکسری مسائل باعث شده خیلی سراغ انیگما نرم.
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی شادمهر حاجیان
سر صبحی کامنتهای آقای رئیسیان رو خوندم و خراب دلا نوی 1 شدم. همین امروز تستش میکنم، اگه ایکاروس گفته از ف.تیش بهتره تستش از نون شب واجبتره.
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

فقط اینجا نیست که بعضی اشتباهات عجیب،غریب نسبت به تشابه دو عطر اتفاق میافته.
در سایت فرگرنتیکا این کار شبیه پیوردیستنس ام دونسته شده.....
من Puredistance M رو پارسال خریدم و تست کردم.این دو کار هیچ شباهتی به هم ندارند......
حقیقتاً آدم مات و مبهوت میشه از این شیرین کاری دوستان هم وطن و همین طور دوستان خارجی.......خخخخخخخخخ
البته زیاد هم بد نیست، این شیرین کاریها باعث خنده و انبساط خاطر میشه.....خخخخخخخ
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
سلام
جناب حسن کبیری با تشکر از ریویوهای زیباتون که واقعا عالی و مورد استفاده است.
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
جناب کبیری اتفاقا منم از تشبیه این دو کار بهم خوشم نمیاد، بخصوص اگه توی ریویوهای نیمه حرفه ای باشه، چون با اینکه هر دو رو باید چایپر چرمی (نمیدونم این اصطلاح درسته یا نه ولی منظورم چایپریه که نوت غالبش چرم باشه) محسوب کنیم ولی منشا چرم توی این دو کار متفاوته و بنابراین اون کیفیت حیوانی رایحه ف.تیش، که منو خراب خودش کرده، اصلا توی ام احساس نمیشه.
با وجود این درک میکنم که ممکنه به مشام یه عطردوست کم تجربه این دو کار خیلی شبیه به نظر بیان، خود من تو اوایل عطربازیم تمام بوهای چرمی رو یه جور احساس میکردم و فقط با تداوم تست عطرهای مختلف بود که تفاوتها برام آشکار شدن.
بهرحال خوشحالم که شما هم این کارو تست کردین و ازش خوشتون اومده.
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پيمان مهدی

بالاخره سمپلش رو خریدم.خیلی سورپرایز نشدم چون پیشاپیش خودم رو آماده کرده بودم برای یک سوپر شاهکار.
ایکاروس عزیزم عاشق این کار و انیگما از همین برنده.انیگما رو قبلاً تست کرده بودم و این فتیش رو امروز.
یک کار چرمی-حیوانی که کیفیت و بالانس نتها در بالاترین سطح ممکنه.
رایحه ی انیمالیکش بینهایت زیبا، خوشبو و تأثیرگذار هست.من کارهای انیمالیک زیادی رو تست کردم.بعضی از اونها با عرض معذرت از دوستان عزیز بوی طویله میدن ولی اینجا کار انیمالیک همونی هست که باید باشه یعنی شیک،زیبا ،تأثیر گذار و قاطعیت تمام و کمال.
واقعاً زبان از وصف عظمت و شکوه این کار عاجزه.فقط باید به احترام این کار و ایکاروس عزیزم سکوت کرد.......
23 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : V.sh مهدی

سلام
بسیار کار عالی و درجه یک که رایحه ان واقعا شاهکاره
پخش و ماندگاریش حتی با یه پاف بسیار عالی است
23 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟