TOM FORD - Ombre Leather 2018

تام فورد آمبر لیدر 2018 (امبر لدر 2018)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-39435
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39435
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 200
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    90
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    57
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    6
  • رسمی
    68
تعداد رای های ثبت شده : 339
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وسیع. افسار گسیخته. پر جنب و جوش.
آزادی از درون می جوشد، قلب بیابان های غرب که در چرم پیچیده شده است؛ که به طور افسار گسیخته ای از میان هوای راکد و فضای وسیع پیرامون عبور می کند. غبار بر روی باد، پوست بر پوست، نوعی چرم که خودش را همچون یک منظره در چندلایه آشکار می سازد، جایی که گستره صخره ها به زردی طلایی رنگ طلوع آفتاب در افق تبدیل می گردد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
طبع گرم
سال عرضه 2018
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه چرم ، ادویه جات معطر، روایح گلی
نمره کاربران
Ombre Leather 2018-تام فورد آمبر لیدر 2018 (امبر لدر 2018)
رایحه
8.7
108 رای
ماندگاری
8.1
108 رای
پخش بو
7.8
108 رای
طراحی شیشه
8.3
108 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (63 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
شاید اگه قبل از تست کردن این کار دربارش بخونید برداشتتون از تلفیق نت های فلورال و روایح چرمی و طراحی شیشه این باشه که با یک کار به شدت سنگین و تاریک رو به رو هستید اما وقتی تستش کنید میفهمید که سفت در اشتباه بودید
رایحه بی نهایت لطیف و لوکس
انقدر ظریف و دلنشینه که میتونه به اندازه کارهای خنک و تابستونی مملو از آمبروکسان همه پسند باشه.
من و بی نهایت یاد شخصیت کت وومن در فیلم بتمن میندازه
16 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : امیر علوانی MahgolSa

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یه شاهکار واقعی
ترکیب چرم لاکچری و یاس
یه جنتلمن با وقار و آرام

نیمه گم شده من در این عطر بود

ممکن هست که شخصی باشه از این ادکلن خوشش نیاد ولی مطمینم که کسی نمیتونه ازش متنفر باشه.
هیچ ازاری به اطرافیان نمیرسونه.
بازخورد فوق العاده براتون میاره.

میزان پخش بو در حدی هست که خودتون و اطرافیان رو کاملا راضی نگه داره و خوشبختانه از این عطرهای با پخش وحشتناک و سردرد اور و ازار رسان نیست.

شخصیت این عطر ارام و ارامشبخش هست و تمایلی به جلف بودن و خود را توی چشم دیگران فرو کردن ندارد. ولی در عین حال با زیبایی ذاتی و بدون میک آپش همه نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد

ماندگاری با 3پاف حتی تا 1 هفته هم روی پیراهن حس میشه کرد.

علارغم شاهکار بودن احتمال هایپ شدن به نظرم نداره. و این نقطه قوتش هست و با خیال راحت میتونید یک رایحه دلنشین مختص به خودتون رو داشته باشین.

12 شهریور 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سر داده در سکوت Shayan

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بینی من از این عطر چیزهایی دریافت می کنه که دوستان بهش اشاره نکردن و شاید گفتنش خالی از لطف نباشه
توی شروع در کنار اون شروع دودی خاکستر سیگار مانند کمی بوی سیتروسی متوجه میشم که توی نت هاش اعلام نشده
هرچند که توی همون شروع فقط می شه متوجه ش شد و با هجوم اون همه سیاهی سریعا غرق می شه.
چرمش برای من بیشتر شبیه به بوی جیر میومد تا خود چرم و این حس از ابتدا تا انتها ادامه داره
با این حال چیزی که باعث میشه این عطر از یه رایحه چرمی خشک و خطی جدا بشه وجود هل با کیفیتی است که توی ابتدای عطر بیشتر به چشم میاد و روایح گل های سفیدی است که در نیم ساعت دوم خودش رو نشون می ده و اجازه نمیده ابر سیاه همه ی فضا را در خودش پنهان کنه
شباهت ملموسی با توسکان لدر داره
فقط اینجا از تمشک و آویشن خبری نیست و هل جایگزینش شده
از توسکان ریسک کمتری داره پوشیدنش و بازخورد بهتری خواهید گرفت مخصوصا از طرف خانم ها
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : الف ش محمد شاداب
درود
دقیقا بنده هم بوی جیری مانند رو حس میکنم، احتمالا بعلت وجود جاسمینه(و نکته متناقص اینجاست که اصولا چرم بز و گوسفند رایحه انیمالیکتری دارند که عموما در ساخت جیر استفاده میشوند). البته که رایحه بسیار شفاف و طبیعی چرم گاوی رو میشه در این عطر گرفت؛ منتها شامه مبتدی من به جای بوی کیف و کفش فروشیهای لوکس چرم، بوی چرم عالی دباغی شده و طبیعی و غیرانیمالیک گاوی رو حس میکنه: دقیقا مانند زمانی که دارید در پاساژ کاووسی بازار یک قواره چرم ۲۰پایی تمیز و عاری از بوی رنگ رو (که برای شامه من علاوه بر طبیعی و شیک بودن کمی شیرین هم هست) استشمام میکنید.
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : My2 Me1

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از عطرهای تنباکویی که مشابهت نزدیکی به توسکان لدر داره اما بنظرم این عطر یکم مهیج تر هست و یه آهستگی خاصی در شروع روایح داره. در روزهای سرد واقعا بسیار جذاب و بازخورد خیلی خوبی داره البته برای بعضی ها که به هر شکلی هست از بوی سیگار یا قلیان متنفرن، بوی این عطر هم براشون دلپذیر نیست، چون قادر به تشخیص و تفکیک بوی این عطر با سیگار یا قلیان نیستن. یکی از همکارانم وقتی این عطر رو تن‌پوش کرده بودم برگشت بهم گفت دکتر شما هم سیگاری هستین؟! منم گفتم نه چطور مگه؟! گفت آخه ازتون بوی سیگار میاد اونم سیگار برگ یا همچین چیزی....
دیدم اصلا بعضی ها قادر به تشخیص این عطر نیستن و همش فکر میکنن از آدم بوی سیگار میاد، البته این موضوع برای مادرم هم اتفاق افتاده بود و ایشان هم به من شک کرده بودن که نکنه من سیگاری یا قلیانی شدم.....
توسکان لدر یکم از این عطر شارپ تر هست واسه همین اونو وقتی تن‌پوش کنم کمتر کسی فکر می‌کنه سیگار کشیدم چون تیزی عطر آشکار هست اما این عطر لطیف تر هست.
تام فورد واقعا در خلق روایح عام پسند، پیشرو هست و برعکس سایر مارکهای معطر، بیشتر به ژانر درام در خلق و تولید عطرها تمرکز می‌کنه....
سپاس از همراهی شما....
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : حامد Night king
درود
من بارها این عطرو تست کردم
نمیدونم چجوری اینو جز عطرای تنباکویی می نامید یا بوی توتون یا سیگار ازش گرفتین
انقد چرم واضح که جز هیچ دسته ی دیگه نمیشه اوردش
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆 محمدرضاسپهی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صدقی من بیشتر تنباکویی رو حس کردم البته چرمی بودنش رو شکی ندارم اما برای من تنباکویی بیشتر واضح بود تا چرم.
سپاس از همراهی شما...
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mehran
دقیقاا بوی زیبای چرم دیواااانه کننده است مست و نوازشت میکنه
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MahgolSa فاطمه فیضی
اجحاف واضح در حق این عطر هست نظر شما.
بقیه دوستان گمراه میشن واقعا.
به هیچ وجه بوی سیگار و تنباکو نداره.
در کنار چرم و یاس یه رایحه بسیار بسیار ملایم و خفیف و دلنشین دودی استشمام میشه که به هیچ وجه نه تنها زننده نیست که از علل مهم جذابیت اون هست
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شاپور K Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای رضایی عزیز، من این عطر برام بسیار بسیار محبوب هست و از روایح دودیش هم بسیار لذت میبرم. هرگز به این عطر یا سایر عطرها ستم نکردم که شما فرمودید ستم واضح به این عطر نظر من بوده. دوست گرامی لطفاً به نظرات من دقت فرمایید که من نظر خودمو گفتم برای تمامی عطرها در قسمت نظرات، ولی متاسفانه برخی از عزیزان پافشاری بر نظر شخصی خودشان دارند که بایستی از مدیریت عطرافشان درخواست بشه تا یه قسمت در سایت به نام تحمیل نظرات درج بشه تا اعضایی که می‌خوان نظر خودشان رو تحمیل کنند در همون قسمت نظر دهی کنند. دوست ارجمند واقعا فکر نمیکنم هیچکس یه عطر چند میلیون تومانی رو بدون تست و فقط با نظرات شخصی یه کاربر بره عطر رو خرید کنه.... البته مقوله خرید عطرهای ارزان قیمت هم بایستی با تست قبلی انجام پذیرد. اینجا قسمت نظرات و معرفی عطرهاست که هر عزیزی باتوجه به تجربه و درک شخصی خودش عطر رو معرفی می‌کنه و اگر مخاطب براش مورد پسند باشه بر حسب نمرات و رای های صادر شده، میره اون عطر رو تست می‌کنه یا بلاتر میگیره تا بتونه کامل درک کنه و بعد اقدام به خرید کنه.
هیچکدام از نظرات من یا سایر عزیزان سایت عطرافشان بر مبنای گمراه کردن سایرین نیست و نخواهد بود.
سپاس از همراهی شما
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : نیک یوسفی Night king

درود فراوان

مدت ها بود که دنبال عطری میگشتم که واقعا به دلم بشینه یعنی فقط نگم آره خوبه بد نیست ، بگم هاااا خودشه...

من به خاطر اندک میگرنی که دارم روایح شیرین یا گرم یا تلخ یا چرمی و امثال این ها باید خیلی استادانه کار شده باشن تا اذیتم نکنند ، این خیلی بده چون علی رغم علاقه زیادی که به روایح چرمی و شیرین دارم و در ابتدا ازشون لذت میبرم در ادامه کاخ آرزو هام روی سرم خراب میشه...
مارلی گودولفین یا توسکان لتر و خیلی از کار های چرمی دیگه برخلاف گفته آقای اسعدی بهم حس بوی سیگار میدن ولی اینجا....
به نظرم چرم عالی کار شده ، من روایح گلی و فلورال رو خیلی میپسندم ولی چون در اکثر کار ها حس زنانه منتقل میکنن همیشه با خودم میگفتم یعنی نمیشه این گل هارو (به جز رز البته) با روایحی که بیشتر مردانه شناخته میشن مثل چرم یا تنباکو یه جا داشته باشیم که یه کار شیک مردانه ازش در بیاد که هم صلابت و اقتدار مردانه رو برسونه و هم نشون بده اون آقا به موقع اش رومانتیک و عاشق پیشه هست...
چرم از ابتدا تا انتها به خوبی حس میشه ، در مید نوت که گل یاسمن (از دسته گل های سفید که خوش رایحه ترین گل ها هستند) با اون رایحه مست کننده در کنار چرم میاد از نظرم فوق‌العاده هست (از نیم ساعت بعد از اسپری کردن تا حدود ۳ یا ۴ ساعت بعدش) ، در انتها متاسفانه این گل کم رنگ میشه و همراهی چرم رو به آکورد کهربا و پچولی میسپره که علی رغم این که به زیبایی مید نوت نیست ولی باز هم جذاب و گیرا هست ، تاپ نوت دوامی نداره و خیلی چنگی هم به دلم نزد(مثل قریب به اتفاق تمام کار های چرمی که شروع جذابی ندارن و گاه زننده هم هستند)
تقریبا همه خواسته های من از دسته عطر های چرمی رو برآورده میکنه به جز عملکرد در پخش و ماندگاری...
نه این که بد باشه ولی خب با این قیمت به نظرم میتونست بهتر باشه ، این عطر توی زمستون و پاییز و شب های اوایل بهار همراه بی نظیری خواهد بود...
با تیپ های مختلف از طیف نیمه رسمی تا نیمه اسپرت خوبه (خیلی رسمی و خیلی اسپرت نه) ، رنگ هایی مثل مشکی ، قهوه ای سوخته و قهوه ای روشن ، شتری و این دست رنگ ها عالی با این عطر هماهنگ میشن (طیف نقره ای و خاکستری و طوسی ولی نه) ، بازه سنی خاصی برای استفاده به نظرم نیومد چون در مورد این عطر شخصیت شما هست که تعیین کننده هست نه سن شما
در نهایت این عطر من رو ناخودآگاه یاد Brad Pitt میندازه ، جذاب ، رومانتیک ، با صلابت ، شوخ طبع و فارغ از بند ها...
شاد و سربلند باشید
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : M KH سید حسن حسینی کیا
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای نوجوان، البته منم نظرم برای مارلی گودولفین و توسکان لدر همون بوی سیگاری مانند هست اما تام فورد آمبر لدر بنظرم سیگار برگ یا دود قلیان تنباکوی هلوی با کیفیت بر روی کاپشن چرمی آغشته شده و با بستر چرمی اما رایحه دودی رو برام ایجاد می‌کنه. برای حافظه بویایی من، رایحه چرمی همان ممو پاریس افریکن لدر یا مشابه های آن هست. یه نکته ای هم مطرح کنم که بنظرم خیلی از عطارها مخصوصا برندهای محبوب واقعا همه نت‌های بکار برده شده در سنتز عطرها رو معرفی نمیکنن که البته بخاطر قوانین کپی رایت عطرها کار کاملا صحیحی هست، و قبلاً هم در نظراتم مطرح کرده بودم که معنای عطر با مفهوم عطر متفاوت هست و قطعا برای برخی از ما مفهوم بویایی در روایح متفاوت با معنای همان عطر خواهد بود.
سپاس از همراهی شما ....
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : حامد Dragon
کاملا صحیح می‌فرمایید جناب اسعدی بزرگوار ، عطر ها مثل یک اثر هنری هستند که هر شخص علی رغم دریافت کلی یکسانی که با دیگر اشخاص داره ممکن هست در جزئیات تفاوت های ادراکی چشم گیری رو تجربه کنه...

ممنون از حسن توجه شما ، سالم و سربلند باشید انشالله
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آلالیتا فاطمه فیضی
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی.
من این کار رو خیلی دوست دارم،اما در کمال احترام برای نظر جنابعالی،من اصلا تنباکو رو در این کار حس نکردم.
با بخشی از حرفهای شما موافقم،قدیم ها که کاپشن چرم داشتم، یک مایعی از فروشنده گرفته بودم که برای جلوگیری از پوسته شدن چرم، هر چند روز یکبار اون رو به کاپشنم میمالیدم،یک رایحه خیلی زیبایی داشت که من با استشمام آمبر لدر، یاد اون رایحه میفتم.
یک کار چرمی فاخر همراه یاس و هل،شیرینی خیلی خیلی کم،واقعا پربازخورد،پخش بو قابل قبول،ماندگاری ،هی بدک نیست.
در کل،ارزش خرید بالایی داره.من خیلی دوستش دارم
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehdi رضا یگانه
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای زند، از اینکه نظر شخصی و خاطره خودتان در مورد عطر آمبر لدر از تام فورد رو با من به اشتراک گذاشتین، از شما کمال سپاس دارم. انشالله همیشه در سلامت باشین تا بتونین بهترین عطرها را تن‌پوش کنین‌.
سپاس از همراهی شما...
23 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex Hani

نوت فلاوری مورد علاقه من گل یاسه وقتی با ظرافت های خاص خودش در پس زمینه روایح تلخ اینسنسی چوبی یا چرمی انیمالیک حضور داشته باشه ، به اون یاس الهام بخش در گستره ی تاریکی مطلق لاوز اونوم نگاه کنید چطور چون نور رستاخیز کرانه ها را کنار می زند و رگه هایی پر تپش از حیات را برای لحظاتی کوتاه به روح شما می تاباند و دوباره در یأس بی انتهای لاوز محو می شود ، حتی تداعی رایحه اش مو بر تن سیخ می کند…
چرم در امبره لدر از جنس چرم در لدر آکوا دی پارماست ، چرم تلخ نمناک اروماتیک اسموکی و گلی با این تفاوت که رز رو برداشته باشی و یاس رو جایگزین کرده باشی ، به شدت جذاب گیرا و خوش ساخت ، پرفورمنس به نسبت قیمت بسیار رضایت بخش و ارزش خرید هم برای مخاطب عادی و همچنین دوستداران چرم بسیار بالاست.
10 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Hreza Maxxine
درود بر شما
بنده هم همچین برداشتی داشتم از شباهت فضای این عطر با کولونیا لدر آکوا دی پارما. اما علاوه بر تفاوت رز و یاس توی این دو کار، امبر لدر از کلونیا لدر آکوا دی پارما تلخ تره

[EDITED] 1403/01/21 12:43
21 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطر امضای پدر من :)))
که سومین باتل رو تهیه کردن
پخش بوی بسیار خوب و ماندگاری بهتر
بنظرم مدام روایحش میرقصن و بوی یکنواختی نداره
برای من بشدت دلچسب و خاطره انگیزه
و از اون عطراست که بنظرم مناسب +۳۵ به بالا میشینه
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : nazanin محمدرضا هنری

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
تامفور امبرلدر
همونی که میخواستم!!!
یه عطر سنگین ، جدی، مغرور ، تلخخخ ، جذاب و با ابهت...
بالاخره تستش کردم و خیلی با شخصیتم جور دراومد
احساس میکنم خودمو داخل این عطر میبینم
و جذابیت بیشترش با بوی سیگار ، چون سیگاری هستم یکی این عطر یکی لالیک مشکی همیشگیم و دوس داشتنی رو بسیار میپسندم ...
ادویه ، چرم و گل جوری کنار هم چفت و جور شدن که آدم میمونه واقعا چی بگه...!
لباس کامل مشکی تو روز سرد پاییز و زمستون با یک نیم بوت چرمی و کت چرمی یا پالتو ، کارو شدید در میاره :)
05 مرداد 1402 تشکر
17 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Shahrokh
سلام روز بخير
دوستان عزيز عطرافشان ممنون ميشوم اگر مدل اقتصادي آمبر لدر تام فورد كه شباهت و پخش و ماندگاري خوبي داشته باشه ميشه معرفي كنيد
06 مرداد 1402 تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک
با سلام و ارادت خدمت شما
من تست نداشتم اما برند الحمبرا شنیدم نسبتا خوب درآورده کارو ... باز تصمیم با شماس
06 مرداد 1402 تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک یاس
سلام دوست عزیز عطر عود نواغ از برند روبرتو ویزاری شباهت ۹۵ درصدی به آمبر لدر از برند تام فورد .تعجب میکنین که چقدر روایح نزدیک به هم هستند .من خودم هر دو عطر رو دارم آمبر لدر برای استفاده در فصول سرد مناسبه .ولی عود نواغ برای چهار فصل .من عود نواغ از برند روبرتو ویزاری رو برای مصرف روزانه استفاده میکنم که قیمت خیلی مناسبی داره و ۱۳۰۰ خریدم ولی آمبر لدر رو تو فصول سرد استفاده میکنم که قیمتش بالای ۸۰۰۰۰۰۰ هست . کسی که خیلی حرفه ای باشه میتونه تفاوت آمبر لدر از عود نواغ رو تشخیص بده .اگه دنبال عطر اقتصادی شبیه آمبر لدر هستند. حتما عود نواغ از روبرتو ویزاری رو تهیه کنین.۹۵ درصد شبیه آمبر لدر هست
موفق باشید و خوش بو
06 مرداد 1402 تشکر
19 تشکر شده توسط : Shahrokh نادر عابدي بهمن آباد
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای عابدی بهترین مشابه برای عطر تام فورد آمبر لدر از برند الحمبرا می‌باشد. رایحه‌ای بسیار مشابه با پرفورمنس متوسط اما راضی کننده به مانند خود تام فورد آمبر لدر با قیمت مناسب و ظرف مشابه تام فورد. دقت فرمایید که خود تام فوردها همه عطرهاش برای همگان مورد پسند نیست پس قطعا نسخه های کپی شده از برند الحمبرا برای همان تام فوردها هم به مانند نسخه های اصلی خواهد بود که مثلا اگر برای شخص خودم تام فورد نرولی مورد پسندم نیست، قطعا خود الحمبرا پورتو نرولی هم مورد پسندم نیست. بهترین های تام فورد در برند الحمبرا از نظر قرابت بسیار نزدیک رایحه و پرفورمنس برای من شامل: الحمبرا توباکو تاچ (استناد شده از تام فورد توباکو وانیل اما کمی متفاوت و خوشایندتر از خود تام فورد توباکو وانیل)، الحمبرا اکسکلوسیف تاباک (کپی شده در حد اعلای کیفیت از تام فورد توباکو وانیل)، الحمبرا برایت پیچ (کپی شده حرفه‌ای از تام فورد بیتر پیچ)، الحمبرا لاولی چری (کپی شده حرفه‌ای از تام فورد لاست چری).
الحمبرا پنتال رز (کپی شده از پینک رز تام فورد) و توسکان لدر و آمبر لدر و وودی عود، فایبوس هم در کیفیت خوب هستند از برند الحمبرا که از تام فورد کپی کرده است.
شایان ذکر است که الحمبرا توباکو تاچ کپی کامل نیست و استناد شده از تام فورد توباکو وانیل می‌باشد و به همین دلیل نوع واژه های اسم فرعی عطر را به طور صحیح نوشته است. اما رایحه بسیار خوشبوتر و تنباکویی تر به مانند تنباکوی زرد آلوی سیاه خشک شده که کمی براق هستند و پوست مرطوب دارند که در آجیل فروش ها می‌فروشند رو حس میکنم و برای من بسیار مورد پسند هست با ماندگاری ۵ ساعت روی پوست و ۸ ساعت روی لباس و پراکنش خوب در ساعت اولیه ی تن‌پوش اما رایحه اش آنقدر لذیذ هست که نمیشه براحتی ازش گذشت. کمی بوی نوستالژیک می‌دهد مثل بوی سیگارهای ویژه با روکش بسته های زرد مایل به نارنجی که از روی بسته سیگار، بونوازی می‌کردیم و بخاطر همین نوستالژیک بودن رایحه تنباکویی اش، بازخوردهای زیادی گرفتم. فکر میکنم برای شامه ی شما هم مورد پسند باشد.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
06 مرداد 1402 تشکر
10 تشکر شده توسط : آرش فرهودی محسن
سلام.
velvet oud lattafa شباهت بهتری به Tuscan leather و ombre leather داره؟یعنی از Alhambra amber and leather بهتره؟
06 مرداد 1402 تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
جناب باختري بسيار ممنونم از معرفي مشابه آمبر لدر
امكان دارد در حد قوانين سايت بفرماييد از كدام فروشگاه با قيمت مناسب تهيه فرموديد كه مورد اطمينان باشد چون عطرافشان متاسفانه موجود ندارد
06 مرداد 1402 تشکر
6 تشکر شده توسط : Perfumex یاس
بر خلاف نظر جناب اسعدی من به هیچ عنوان الحمبرا رو پیشنهاد نمی کنم
رایحه به شدت خطی و بی اصالت
دقیقا مثل این می مونه که یه ایرانی لوازم بنزو سرهم کنه به اسم بنز بفروشه
رایحه ها رو مخلوط کردن و یک شباهت هایی هم هست ولی هیچ هنر و اصالتی نداره
کافیه دو روز استفاده کنی تا دیگه سمت الحمبرا نری

من از ولوت عود تعریف زیادی شنیدم
انصافا کارای لطافه به نسبت قیمتش حرف نداره
07 مرداد 1402 تشکر
10 تشکر شده توسط : عباس روح‌الامین سولماز
سایت ا ی ر ا ن و س با عرض معذرت از مدیریت سایت عطر افشان
07 مرداد 1402 تشکر
3 تشکر شده توسط : یاس محسن جمالیان
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند من الحمبرا آمبر لدر و توسکان لدر رو بیشتر مشابه می‌دونم از لطافه اما یه مورد را برای شما معرفی میکنم که کیفیت بالایی دارد و بسیار شبیه توسکان لدر هست با نام کرافت نویر (شیشه قهوه‌ای مایل به مشکی) که یه طناب هم بهش باندپیچی شده. این عطر کیفیت بالایی دارد و پرفورمنس خیلی خوبی از خودش نشان میده با برچسب قیمتی حداقل یک میلیون تومان تا حداکثر ۱.۵ میلیون تومان بستگی به فروشنده داره.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
07 مرداد 1402 تشکر
4 تشکر شده توسط : یاس violet
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از اشتراک تجربه ارزشمند خودتان بر این محفل از شما کمال سپاس دارم. در خصوص فرموده ی شما برای عطر الحمبرا نرولی کپی شده از عطر تام فورد پورتو نرولی عارضم که برای شامه ی من عطر اورجینال تام فورد نرولی اصلا مورد پسند نیست فلذا عطر الحمبرا کپی شده از تام فورد نرولی هم دقیقا همان حس را تداعی می‌کند و برایم مورد پسند نیست. اما پیشنهاد می‌کنم سایر عطرهای الحمبرا را هم تست فرمایید که حتی در سایت فراگرانتیکا هم عطرهای الحمبرا توسط مخاطبان مصرف کننده معمولا امتیازهای بالای ۴ از ۵ دریافت کردند و این دیگه قابل انکار نیست چراکه نمیشه که همه مصرف کنندگان تشخیص اشتباه داشته باشند یا امتیاز اشتباه اعطا کنند اونوقت یه نفر بیاد بگه همه دارند اشتباه می‌کنند و حق با من هست... البته منظورم شخص فخیم شما نیستید. فلذا برای تمامی عزیزانی که برند الحمبرا را پیشنهاد دادم و خرید کردند، به شدت رضایت داشتند از خریدهاشون.
دوست ارجمندم من در آرشیوم عطرهای بسیاری دارم از برندهای مختلف که هر کدام به نوعی بر حسب شایستگی خودشان برایم مورد پسند هستند و الحمبرا هم یکی از آنهاست، البته الحمبرا هم کارهای ناپسندی برای شامه ی من دارد اما این ناپسند بودن الحمبرا، بر مبنای ناپسند بودن خود عطر اصلی هست که از آن کپی کرده و برای من هم ناپسند بوده است. بنابراین اگر شما ۲۰ میلیون تومان برای خرید عطر تام فورد نرولی هزینه می‌کردید هم به احتمال خیلی زیاد، اون عطر برای شما مورد پسند نخواهد بود چراکه شما با برچسب قیمتی ۲۰ میلیون تومانی انتظار یه عطر خیلی خاص هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس دارید و حق دارید اما لااقل الحمبرا با همین کپی کردن های خود، باعث جلوگیری از خریدهای ناشایست و صرف کردن مبالغ زیاد برای عطرهای اورجینال می‌شود چراکه قیمت چندانی ندارد. شرکت‌هایی مثل الحمبرا در حداقل ممکن، تم هر عطر اورجینال را که ازشون کپی کرده است را نمایان می‌کند که شاید کیفیت عطر اصلی را نداشته باشد اما در حداقل ممکن برای کسانی که شاید هرگز قادر به درک رایحه ی عطرهای اورجینال نامی بخاطر برچسب قیمت گران، نباشند شرکت الحمبرا این امکان را فراهم می‌کند تا ماهیت رایحه ی اون عطر اورجینال را این افراد درک کنند.
انشالله انتخاب های شایسته ای داشته باشید دوست عزیز...
07 مرداد 1402 تشکر
10 تشکر شده توسط : پژمان م Mahmod Akrami
بزرگوار
جناب اسعدی
من پورتوفینو تام فورد تست نکردم چون بودجه برای همچین قیمتی ندارم و اصلا دلیل گرایشم به تست الحمبرا همین بود
ولی رایحه به شدت خطی بی جون هست.گفتم تا عطر اصلی رو تست نکنم نمی تونم قیاس درستی داشته باشم
ولی هرجور حساب می کنم اگر کپی های الحمبرا انقدر خوب باشه شرکت های دیگه باید درشونو ببندن.شما حساب کن فابیولس الحمبرا با یک چهلم قیمت بشه تهیه کرد.خب قطعا تمام دنیا میرن الحمبرا بگیرن.چرا همچین هزینه ای بکنن.

در مورد فرگرنتیکا من از چندنفر پرس و جوو کردم.اولا که نظرات بسیار بسیار محدوده و شنیدم خود شرکت برای فراگیری و به قول معروف تبلیغاتش در اون سایت هزینه می کنه.هرچند که شما مثلا نظرات فراوان دیور هوم اینتنس رو با حداکثر ۱۰۰ نظری که برای الحمبرا دادن مقایسه کنی متوجه میشید همه ترفند تبلیغاته.

به هرصورت از نظرات و توجه شما سپاسگزارم
ولی برای منی که عاشق عطرهای تام فورد هستم و توان خرید ندارم سعی می کنم سمت الحمبرا نرم و مشابه اورجینال تهیه کنم
با سپاس از شما
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : بابک سولماز
درود بر همه عزیزان
در شهری دانش اموزی بود که سر کلاس معلم هر چه تلاش کرد که ایشون بگه الف موفق نشد پدرش فلکش کرد گفت بگو الف بازم هیچی نگفت کار رسید به عالم شهر گفت فرزندم چرا نمیگی الف جواب داد اگه بگم بعد میگی بگو “ب” بعد میگی بگو “پ” من از اولی نگفتم که زحمت بقیشو نکشم حالا حساب ماست با هواداران اب الکل های اماراتی
دوستان موضوع امتیازها در فراگرنتیکا اصلا و ابدا قابل ارجاع نیست این دوست ما عجیب غریبه اصلا چرا شما نمیگی اکثر کارهای الحمرا، امتیازشون از ۵ بالاتر از خوده عطرهای اصلیه؟طبق استدلال و منطق ایشون تمام کپی های عربی از اصلشون بهترن چون نمرشون در فرگرنتیکا بالاتره علت هم داره تمامی کارهای الحمبرا معمولا کمتر از ۵۰ نفر بهشون رای دادن یا در معدود کارهایی مثل همین الحمبرا نرولی به ۳۰۰ رای میرسه این در حالیه که خود ورژن اصلی تام فوردی بیش از ۵۰۰۰ رای دریافت کرده یا مثلا عطر شنل آلور هوم اسپرت بیش از ۱۰۰۰۰ نفر بهش رای میدن در صورتی که کپی الحمبرای این عطر کمتر از ۱۵۰ نفر در کل این سایت با عظمت بهش رای دادن
جالبه در همه موارد نمره الحمبرا از خوده ورژن اصلی بالاتره طبق استدلال این دوستمون الحمبرا بهترین برند عطر دنیاست…
دوستان بنده هم اگر اسانس ۳۰۰۰ تومنی را با الکل قاطی کنم براحتی میتونم ۳۰۰ نفر را هم جور کنم که توی سایت به من نمره بالای ۴/۵ بدند پس نمرات فرگرنتیکا هرگز ملاک نیست بخصوص درباره عطرهای ارزون که طرف اصلا برای شیشه قشنگش ممکنه نمره ۵ بده ممکنه عرب باشه یا ذینفع در فروش این عطرها باشه نمره بالا بده یا انتظارش مثل من یه عطر برای فضای خودرو باشه نمره بالا بده پس این دلیل بر خوب بودن الحمبرا نیست دلیل بر انتظارات بسیار پایین هست
07 مرداد 1402 تشکر
30 تشکر شده توسط : هاشم پور عباس روح‌الامین
عب نداره دوست عزیزم شما خودتو اصلا ناراحت نکن..... هر کسی آزاد هست برای سلیقه ی خودش پس اصلا جای ناراحتی برای شما نیست....
موفق باشید
07 مرداد 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : آرش فرهودی مهدی کنعانی
درود بر شما perfumex عزیز ۱۰۰ درصد با گفته هاتون موافقم.این عطرهای عربی دقیقا مثل همین اسانس فروشها و عطرهای مترویی هستند .که شجره نامه درست و حسابی هم ندارند .وقط کارشون کپی برداری از شرکت‌های با اصل و نسب هستند که برگ برنده شون هم همین واژه مقرون به صرفه هست.که به این صورت مشتریان رو تور می‌کنند. اصلا برندی مثل تام فورد قابل قیاس با این برندهای دره پیتی کشورهای عربی نیست.به جز برند آمواج و برند عمان لاکچری که اینها هم سالیان سال هست که تجربیات بسیاری کسب کردند و با ستارگان دنیای عطر سازی همکاری کردند .یه سوال دارم چه آمواج نمیاد کارهای برندهای دیگه رو کپی کنه .چون دنباله رو برندهای دیگه نیست . نمیاد ارزش این همه اعتبار جهانی رو زیر سوال ببره .بنده هیچوقت به خودم اجازه ندادم حتی یه عطر عربی رو تست کنم یا تو مجموعه داشته باشم .به غیر از برند آمواج و عمان لاکچری .موفق باشی و خوشبو
07 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : امیر علوانی Amirhossein
نظرات محدود شده است
وقتی تست کردم خیلی خوشم اومد میخواستم برای داداشم بخرم. چون یه بوی خاصی داشت که میخواستم از یک مرد حسش کنم. یه حس قوی بودن و جلب اعتماد داره که انگار میخوای و میتونی به اون مرد تکیه کنی.
تا اینکه یک روز این عطرو توی اتوبوس از یک خانمی حس کردم وازش متنفر شدم و خریدو کنسل کردم.. اخه ب نظرم اصلا زنونه نیست.به خاطر رایحه چرم و اون حالت اسموکی که داره واس اقایون مناسبتره. یه مرد جوان ورزشکار خوشتیپ در دهه ۳۰ سالگی.
25 آبان 1402 تشکر
17 تشکر شده توسط : Tannaz فرهاد
ببخشید شما اول متن گفتید برای برادرتون بخرید بعد این رایحه از زنی حس کردید بدتون اومد کنسل کردید بعد آخر متن نوشتید برای مرد ورزشکار مناسب خب دقیقا متوجه شدید چی نوشتید بگید ما هم بفهمیم عطر زدن ربطی به ورزشکار بودن ندارد معیار ساختگی وارد دنیای عطر نکنید خواهشاً عطر بر اساس فصل جنس سن لباس ۹۹ درصد تعیین می کنند خوب یا بد
23 مرداد 1403 تشکر
اولا لحن طلب کارانه شمارو مناسب نمیبینم‌.هرکی یه نظری داره.خوشتون اومد لایک کنید.خوشتون نیومد دلیل نداره آدمو سوال پیچ کنید.اره خریدشو کنسل کردم چون از وقتی دیدم یه خانوم همچین عطریو زده کاملا از اون عطر بدم اومد‌.این عطر چرمی و خشن برای من بوی یک مرد رو میده و نه یک زن.من وقتی عطریو تست میکنم، توی خیابون که راه میرم به این فکر میکنم که کدوم ازین آدما اگه فلان عطرو استفاده کنن بهشون بیشتر میاد؟و به چه سن و استایلی؟ و اون شخصیت رو هم پیدا میکنم. اصلا دقیقا واس همه همینجوره که میرن تست میکنن سمپل میخرن تا ببینن شرایط عطر چجوریه.وگرنه همه عطرها خوشبو هستن.عطر باید برازنده طرف باشه.عطر خودش صاحبشو باید پیدا کنه.برای من آمبر لدر همون شخصیتیو داره که در کامنت قبل گفتم.(افتاد؟)
23 مرداد 1403 تشکر
18 تشکر شده توسط : حمید فرهاد
نظرات محدود شده است
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
چرمینه چوبی محبوب من...با اینکه بین عطرهای دیگه برند تامفورد یکی از ارزونترین هاست ولی یک سر و گردن از همشون بالاتره
08 فروردین 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Amirreza Mahdi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟