نظرات | ناصر محمودی
ترتیب نمایش
بسیار کار خوبی کردی محمد جان دنیای عطر یک دنیای بسیار پر تنوع با سلایق مختلفه سعی کن در خرید عطر مطمئن عمل کنی وگرنه خیلی زود سرخورده میشی !!هرچند که اینکار جزء بهترین های من هست !!
با سلام خدمت مجتبی عزیز به طور قطع وقتی در مورد کلونی انقدر بحث میشه حتما حرفی برای گفتن داره !! با شما موافقم که همه چیز پخش و دوام نیست ،ابتدای امر باید اولویت هر فرد برای انتخاب صحیح رایحه و کیفیت اون باشه !!بعد پخش و دوام به شخصه اینکار و بنده بخاطر رایحه و کیفیت اون پسندیدم و دارم نه صرفا بخاطر پخش و دوام همچنین نسخه اصلی یا تویلت اینکار و هم دارم به نظر من گرچه رایحه این دو بهم خیلی شبیه هسنتد اما تفاوت های فاحشی هم دارند جوری که اونا رو برای استفاده کردن هم از هم جدا میکنه نسخه اصلی برای استفاده روزانه در پاییز و زمستان و تاحدودی بهار مناسبه اما نسخه اینتنس بیشتر برای مجالس در شب های پاییز و زمستان دوستان باید توجه داشته باشید این محصول جوری نیست که صبح بزنید برید سرکار فقط بدرد مجالس میخوره !!!! اما در مورد بالانس بودن و ترکیب نت که فرمودید فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه البته این نظر شخصی بنده است فقط به نظرم وقتی زیاد اسپری کنید یک مقدار حالت چرمش حالت انمالیک وحیوانی پیدا میکنه که شاید برای بعضی ها خوشایند نباشه که اونم با وجود پخش و دوام زیادی که داره معقولانه است که کمتر اسپری بشه در کل با توجه به شخصیت این دو کار و استفاده به جا بنده به شخصه هر دو محصول و بسیار بسیار دوست دارم !!عزیزانی که دوست دارند با رایحه خیلی شبیه به اینکار برای استفاده روزانه البته نه تیپ اسپرت !! حتما حتما نسخه اصلی یا تویلت اینکارو تست کنند!! قبل از هر خرید تست فراموش نشود !!!!
جناب آقای شمس با سلام به شما با تمام احترامی که به شما قائلم اما با نظر شما کاملا مخالفم !! اتفاقا شرکت ها وقتی کار متفاوت میکنند و محصولی رو ارائه میکنند دقیقا افراد خاص و نشونه میگیرند شما کارهای نیش و لاکچری و در نظر بگیرید شاید خیلی خیلی کم افراد عام انها رو بپسندند و این یک امر طبیعیه به خاطر خاص بودن پس دلیل بر بد بودن آن محصول نمیشه !! سوء تفاهم یا خدای نکرده جسارت نباشه ما مواقعی که چیزی مورد پسندمان نمیشود بسمت اون حمله ور میشویم !!این و بدونیم که دنیای عطر وادکلون دنیای بسیار بسیار متنوعی است با سلیقه های خیلی زیاد این کلون به طور حتم مورد پسند شما نیست ،اما به طور قطع با کیفیت است !!!!
بخوام مثال برای شما بیاورم ، من از دیورهوم اینتنس به شدت بیزارم در این مواقع به نظرم همیچی اینکار داغونه نت هاش بلانسش شیشه اش و... اما خوب که میبینم به این نتیجه میرسم که این سلیقه من است نه واقعیت !! چرا !!؟چون این یک شاهکار است از نظر طرفدارانش !! امیدوارم که تونسته باشم منظورم و رسونده باشم با آرزوی سلامتی برای شما و همه طرفدارن بوی خوش
1 تشکر شده توسط : پارسی
با سلام به دوستان گرامی و همچنین آقای شمس از اینکه رایحه کلون ها سلیقه ای است شکی نیست اما کیفیت حتی درمواقعی که رایحه ای مورد پسند ما نیست قابل تشخیص است !!فکر کنم در مورد کیفیت اینکار یکم کم لطفی میفرمایید و اینجوری که شما میفرمایید بوی پلاستیک سوخته نمی دهد !! اما در مورد ماندگاری وپخش با شما موافقم مخصوصا پخش اصلا نتونست من و راضی نگه داره در ضمن دوستان توجه داشته باشند ضعیف ترین حس ما حس بویایی هست وبرداشت ما از رایحه ها طبیعتا متفاوته !!
با سلام به شما دوست عزیز آقای احمدزاده لالیک سفید گزینه خوبی است اما کامل ترش نیست !! تو نت آخرش چوبی میشه و از ترشی اش کاسته میشه در ضمن خنک هم هست و به درد فصل پیش رو نمیخوره !!
دوستان توجه داشته باشند که این کلون یک محصول کپی با اختلاف قیمت خیلی فاحش از کار اصلی است که البته از کیفیت پایینی هم به طبع برخوردار است .دوستان عزیز توجه داشته باشند خیلی ها هستند که از روی همین کامنت ها اقدام به خرید میکنند پس سعی کنیم خیلی اغراق نکنیم و خدای نکرده کسی و گمراه نسازیم !!!!
دوستان دقت داشته باشید اینکار شاید کمی به کول واتر دیویدف شبیه باشه اما تفاوت کیفیت زمین تا آسمونه به نظر من کسی که از این کلون استفاده کرده باشه ،نمیتونه کول واتر و تحمل کنه !! البته این نظر شخصی منه شما حتما تست کنید.
با سلام به محمد دلار ،دوست عزیز کنزو خنک تر و تازه تر هست و به طبع پخش و ماندگاریش کمتر البته ماندگاریش در حد خوب اما پخشش تقریباضعیف است در کل من هر دو کار و خیلی خیلی دوست دارم !!شما در فصل تابستان در مورد کلون های خنک و فرش خیلی به پخش و ماندگاری وسواس نداشته باش !! حتما تست کنید هر دو کلون و بعد تصمیم بگیرید!! موفق و پیروز
با سلام به مریم ،رایحه کلون ها همانطور که میدونید کاملا سلیقه ای هست بخاطر همین هم اینقدر تنوع در این بازار وجود دارد !! کارهای کلاسیک حتما باید تست شود چون درصد خیلی بالایی وجود دارد که مورد پسند قرار نگیرد !! من شخصا تو کارهای کلاسیک زنانه بیژن و خیلی میپسندم یک کلون مجلسی با رایحه غالب گل نرگس ،یاس ،مریم باز هم خدمت شما عرض میکنم حتما تست کنید شاید شما نپسندید، از نظر پخش و دوام هم فوق العاده میباشد .اگر مورد پسند واقع شد این محصول و با قیمت خیلی مناسبی که داره از عطرافشان تهیه کنید .موفق و پیروز
مهدی جان سلام ،دوست من یکسری کلون ها هستند که در ردیف استفاده روزانه قرار نمیگیرند و بهتره در محیط کار یا ... استفاده نشوند چون هم باعث آزار دیگران قرار میگیرد و هم اینکه خود شخص استفاده کننده بعد از یک مدت کوتاه ایجاد دلزدگی و خستگی نسبت به آن پیدا میکند البته نسخه تویلت اینکار هنوز قابل تحمل تر میباشد برای شرایط شما !! این نظر شخصی من میباشد اساتید دیگر هم میتوانند نظرات خوب خودشون و ارائه کنند.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir