نظرات | اشکان بانیانی
ترتیب نمایش
دیشب حدود ساعت 8 در یکی از فروشگاه های معتبر شیراز روی کاغذ بلاتر تستش کردم ، خونه که رسیدم ساعت 9:30 بود ، کاغذ بلاتر را روی کنسول داخل سالن گذاشتم . بوی عطر، اونم از نوع مرغوب و درجه یک ، کل فضای سالن ( البته سالن منزل ما خیلی بزرگ نیست ) را پر کرد. صبح که برای رفتن به محل کار آماده میشدم به محض ورود به سالن بوی عطر تقریبا به همان قدرت استشمام میشد. پس از بازگشت از محل کار ( حدود 3 بعد از ظهر ) بویی مطبوع به شدت دلربایی می کرد. همه این خودنمایی و قلدری با یک پاف اسپری روی کاغذ بلاتر شروع شده و هنوز ادامه دارد. بویی خاص و مسحور کننده. می بایست یک بیت از شیخ اجل سعدی شیرازی برای این اعجوبه دنیای روایح نوشت
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
که دگر مادرگیتی چو تو فرزند بزاید
شاید بهتر می بود همین یک بیت را جایگزین پر حرفی بالا نمود.
شاد و پیروز باشید.
21 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سجاد ترسا
با سلام،
شما در متن ارسالیتون یک جا فرموده اید که با دو پاف اسپری روی لباس ، بوی عطر نه تنها در اتاق بلکه در کل راهرو استشمام میشده و در جای دیگه فرموده اید که با هشت پاف اسپری بویی به مشام همسرتان نرسیده ، تجربه به من نشان داده است که پخش بوی عطر در داخل ساختمانی که کولر اسپلیت روشن است بسیار زیاد هست ، چون اسپلیت در فضای بسته اتاق هوا را میچرخاند و بوی عطر خیلی خوب منتشر میشود ، شاید دلیل تفاوت در دو موقعیتی که فرمودید ، این موضوع باشد .(البته اگر در اتاقی که فرموده اید اسپلیت روشن بوده باشد)
5 تشکر شده توسط : آیدا Mehran
دیروز توی پیاده رو یکی از خیابان های شیراز منتظر خانم و دخترم بودم و همینجور که توی افکار خود غرق مرور اتفاقات روزانه بودم ، خانمی میانسال از کنارم رد شد و بوی عطر همه فضا و محیط را پر کرد. بویی به لطافت و زیبایی هر چه تمام تر(البته از دید بنده حقیر). تا چند ثانیه رایحه اون روح و روان من را تسخیر کرده بود. به خودم گفتم که این دیگه چه اعجوبه ای بود؟!!! بعد از حدود بیست دقیقه از دور دیدم که همان خانم معطر در حال برگشت است. خودم را آماده کردم که ازش نام عطرش را بپرسم. به من که رسید دوباره بوی رویایی عطرش پیاده رو را پر کرد، سریع و بی مقدمه پس از یک سلام اسم عطرش را پرسیدم (سلام، ببخشید اسم عطرتون چی هست؟) بنده خدا اول کمی جا خورد و بعد گفت مید نایت رز، پرسیدم لانکوم؟ گفت:خود لانکوم نه، شرکتی. ازش تشکر کردم و گفتم که بسیار خوش بو هست. با خودم فکر کردم که اگر این کپی (شرکتی) هست پس خود عطر اصلی (لانکوم محبوب) چه غوغایی به پا می کند؟!!
21 تشکر شده توسط : مریم میربیک Nilosah
محصولی فوق العاده با ماندگاری و پخش بوی بسیار زیاد
اثری بی بدیل و بی نظیر در ماندگاری ، فوق العاده در یک کلام ، ماندگاری و پخش بوی بسیار بسیار بالا
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
با سلام ، بوش تلخ ، سنگین و خاصه ، حتما قبل از خرید تستش کنید
خیلی خوبه ، ماندگاری بسیار بالا ، فقط میخواستم بدونم اینو با همین قیمت وجود دارید ؟
پاسخ مدیر : سلام و‌احترام
بله موجود
هر دو‌ محصول گرانیت موجود می باشد
من با دیدن شیشه و بخصوص درب آن (جنس درب و قسمت پلاستیکی سر بطری بی کیفیت هست) فکر کردم که با یک محصول بی کیفیت روبرو هستم ولی بعد از استفاده توسط همسرم،نظرم کاملا عوض شد،محصول کاملا با کیفیتی هست (ماندگاری و پخش با توجه به قیمت خیلی خوب)
1 تشکر شده توسط : آرامیس
پخش و ماندگاری با توجه به قیمت به نظر من عالی هست ، البته بوش ممکنه همه پسند نباشه
من بوشو خیلی دوست دارم ولی برعکس خانمم اصلا از بوش خوشش نمیاد و وقتی با همیم ازش استفاده نمیکنم ، ماندگاری و پخشش هم با توجه به قیمتش خیلی خوبه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir