نظرات | آلاله
ترتیب نمایش
همین چند دقیقه پیش یه پاف خییییلی کوچیک از سمپلش رو مچم زدم و بعد از چند ثانیه با خودم گفتم وااای عالیه حیف که قیمتش زیاده و عطرای دیگه یی تو لیست خریدم هستن وگرنه حتما میگرفتمش!الان بعد از چند دقیقه یه بوی خیلی شیرین ازاردهنده میده که با اینکه چند بار مچ دستمو شستم بازم اذیتم میکنه! انتظار داشتم خیلی ملایم تر باشه گرل او ناو با اون همه شیرینیش خیلی دوست داشتنی تر از اینه!
4 تشکر شده توسط : ایرن سارینا
خواهش عزیزم امیدوارم که انتخاب خوبی داشته باشی
البته باز بقیه دوستان بهتر میتونن راهنمایی کنن و اگه ایرادی تو نظرات من باشه رفع کنن.
سلام پریسا
اول از لحاط عامه پسند بودن بگم که از نظر من به این ترتیبه:
۱.دونا
۲.میراکل
۳.دیزی
۴.هپی
۵.لئوپار
دو تای اخری خنکتر از بقیه هستن و از نظرم من سه تای اول معتدلن و مناسب همه فصلها غیر از زمستان هستن.از لحاظ ماندگاری هپی،میراکل و دونا تقریبا در یک سطحن و بعد لئوپار و اخرسر دیزی.از نظر پخش هم به همین ترتیب هست به نظرم.من خودم عطرهای معتدلتر رو شیکتر میدونم در کل.میراکل و دونا هر دو عطرهای ملیح و ارومی هستن.هپی هم خیلی قشنگه البته
من خودم دیزی رو قبلا تست کرده بودم خوشم اومده بود ولی دو هفته قبل گرفتم و بعد از چند بار استفاده خوشم نیومد با ویوا لا جویسی خواهرم عوض کردم! در کل به این نتیجه رسیدم که با گلهای بنفش و یاسی و برگاشون مشکل دارم!
دقیقا منم با مرضیه جان موافقم روی موها موندگاری عطر خیلی بهتره یا شایدم برای من اینطوریه
تسلیت میگم فرشته خانوم روحشون شاد و غم اخرتون باشه عزیز
فکر کنم اینجا تو تاپ نوت وایلد بری یا همون توت وحشی فراموش شده.
بوی برجسته ی کارامل داره که طبیعتا شیرینی به عطر میده،معتدل رو به خنک که از نظر من مناسب همه فصول جز زمستان هست با ماندگاری که میشه گفت بد نیست ولی پخش بوی متوسط یا شاید پایین متوسط.
کی میگه این عطر پودریه؟! اگرم باشه خیلی کمه به نظر من
بویی خنک و فرش و گلی داره و به احتمال زیاد خوشتون بیاد.دیزی او سو فرش در کل از این عطر پرطرفدارتره،اون رایحه ی میوه ش بیشتر از اینه ولی بازم رایحه گل غالبتره.
یه چیزی بین کرم صورتی خیلی یواش و گلبهی! :))
به سیاوش:شما منظورتون امنیا کریستالین لئو هست که رنگشم میشه گفت کرم مایل به گلبهیه فک کنم!!! من از سری اومنیاها همون امنیا کریستالین ساده رو بیشتر میپسندم.امنیا نقره ای خنک،گلی و فرشه ولی کرم رنگش معتدلتره و پودری هست.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir