نظرات | آرام جان
ترتیب نمایش
چرا این کار را در زیر مجموعه برند فره قرار دادید؟ مگر فرانک الیویر نیست؟!
پاسخ مدیر : بله اصلاح شد
به آقا مسعود: اون نسخه نا امید کننده من برای سال 2011 هست . البته این را بگم با این که خیلی تغییر کرده ولی هنوزم قدرتمند و بی پرواست ولی پیشنهاد من این است که حتما حتما حتما تست کنید.
به مسعود نظام آبادی:
دوست عزیز این کار را هم من داشتم ولی آنچنان انتظاری که از شنل داشتم را نتونست برآورده کنه ولی آنتئوس برات بگم که بار اول که 10-11 سال پیش خریدم مثل همون اسمش که الهه خدایان یونان باستان بود واقعا قابل ستایش بود . قدرتمند و در عین حال لطیف - گرم و تلخ و شدیدا ماندگار با پراکندگی و پخش بسیار خوب - بوی پیچیده ای نداشت ولی آنچنان می پیچوندت که متوجه نمی شدی ! بنظرم رایحه اش جزو گروه بویایی جنگلی و چوب های معطر بود خلاصه که معرکه بود و با شخصیت ولی برای بار دوم که 5 سال پیش خریدم دیگر اون خدای یونانی که بود نبود و در حد یک بت هبل بیش نبود ! نمی دونم که چه بلایی سرش اورده بودند که نه رایحه اون رایحه بود و نه دوام و ماندگاریش ..الان با توجه ب اون قیمت بالایی که داره خیلی ارزش نداره .
1 تشکر شده توسط : مهدی حاجی زاده
به آرش کریمی: بله هم ادکلن مردانه هست و هم من ......!
جسارتا اسمم آرام نیست!!!
ای کاش محصولات آرامیس نت ابتدایی را نداشت ! بسیار تند و خشن ....
اما نت های پایانیش واقعا محشره و دوست داشتنی فقط حیف که دیگه اونوقت دیر شده ...!
برای احتیاط من هر وقت هوس می کنم از محصولات آرامیس و تری موگلر استفاده کنم حداقل 24 ساعت قبلش بر روی لباس هایم اسپری می کنم و در هوای آزاد قرار می دم که فرداش بتونم از اون استفاده کنم ..!!!
پیچیده - جذاب-دوست داشتنی و گیرا و....
هر وقت استفاده می کنم پشیمون میشم و پیش خودم می گم اگر این ادکلن پیدا نشه چکار کنم ؟ !
امضای من در فصل پاییز و زمستان مدتها همین بوده و بس .....
سلام . به میشا خانم
پناه می برم به خدا اگر این محصول تری موگلر را بتونن خانم ها حتی بو کنند چه برسه به استفاده بنظر من استثنائا در مورد محصولات تری موگلر این قضیه جنسیت را حتما بکار ببرید.
خداحافظ زینوی افسانه ای باور کنید اگر آقای دیویدف میدونست که بعدها قراره چه بلایی سر زینو دویدف بیارن یا اسم پسرش را زینو نمیگذاشت یا اسم این ادکلن را....!!
سلام . بهتره سوالتون را اینطوری بپرسین که کدوماشون ریفرموله نشدن !!!!
بغیر از یکی دو مورد که اولیش تقریبا خطی بودن نت هایش هست و دیگری بنظرم یه خورده عنصر زنانگی توش مشهوده اونم بخاطر وانیلی هست که خیلی حرفه ای بالانس نشده ازش راضیم . قوی -ماندگار و گیرا.....

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir