نظرات | امیر.موسوی
ترتیب نمایش
فرشته ی عزیز برای پاسخ دهی بیشتر در خدمتم
[...]
همه چی پیدا میشه فرشته جان،فقط باید جا درستی به دنبالش باشی
یه عطر همه فن حریف. اول که اسپری کردم بوی زیبای ترنج پخش شد که هر چی میگذره کمرنگ میشه،چون سریع دارچین میاد و اسطوخودوس به مقدار کم.دارچین شفاف و زیباست و خدا روشکر در حاشیه هست،چون دارچینو تنها دوست ندارم.حالا ترشیه ترنج و شیرینی دارچین با یه نوع چرم خاص که اونم ترش قاطی میشن،انگار جیر هست تا چرم.این کفش جیرا رو بو کردید؟یه جوری بوی ترش داره یا شایدم با تنباکو که قاطی میشه اون بوی ترش بیشتر میشه.یه ترشیه جالب،یاد آلبالو میندازدتون،اما اصلاًًًًًً آلبالو نیست. ترکیب حالا شده ته بوی دارچین و تنباکو و جیر.در بیس نت هم یکم روایح چوبی اضافه میشن.ببینید نمیشه گفت اینم بو قلیون آلبالو میده،هرود هم بوی قلیون آلبالو میده و توباکو وانیل هم بوی دو سیب میده!نه نه...این درست نیست.شاید یه سری نت ها ما رو یاد چیزی بندازه ولی این تشابه که هر کاریو به یه چیز دم دستی نسبت بدیم اشتباهه.یه جا خوندم طرف نوشته بود کارتیه رود استار بوی خمیر دندون نعنایی میده!!! به هر روی کاری با پخش مناسب،قیمت خوب،ماندگاری خوب و تقریبا مناسب برای هر تیپی و هر مکانیه.بیشتر مناسب فصول خنک هست و عالی برای دوستداران روایح تنباکویی و استفاده روزمره.

1 تشکر شده توسط : پارسی
در اسپری اول انفجاری از بوی مرکبی که گویا گریپ فروت هست،به تنهایی 30 ثانیه هم دووم نمیاره که برگ بنفشه میاد،برگه بنفشه زیباست در این کار و خاکیه،انگار خاک روش نشسته!خیلی بهتر و دلنشین تر از برگ بنفشه در لیبر هست.هل هم هست تو نت اول و شیرینیش با برگ بنفشه بازی میکنه و دلچسبه.پس زمینه ی این کار حاشیه نشینیه زیبای مریم گلیه که بوی گیاهی و تقریباًًً دارویی داره و زیباست.بوی دارچینم به چندین دقیقه حس میشه.تونکا گرمش میکنه و کمی روایح چوبی هم اون گوشه ها هست.
1 تشکر شده توسط : پارسی
نارنگی یافا که دیدین؟این نارنگی چروکا که پر هسته هستن و اکثراًًً بی آب هستن.کل این کار در بیس نت بوی همون نارنگی یافا هست.
البته اولش یه بوی نعنای سنتیتیک میاد و هجوم یاس هم هست که دوس نداشتم.ولی 10 دقیقه که میگذره میشه نارنگی یافای خاااالص.پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط داره.این سری از کارای هرمس حالت کلوژن داره و اصلا نباید رو پخش و ماندگاری حساب باز کرد ولی واقعا شفاف هست،این کارتونه بود سفرهای علمی،انگار آدم کوچیک شدیو رفتی توی شکم یه نارنگی،خییلی فرح بخشه و برای کلکسیونر ها و عاشقان روایح عالیه اما کسی که میخواد یه عطر بخره نه!
3 تشکر شده توسط : عاطفه نظری Jamal nazemi
برای پاسخ دهی در خدمتم
بله متوجه هستم،حالا شما میتونید برای همفکریه بیشتر،روایح مورد علاقه تونو به من بگید
پاسخ مدیر : جناب آقای موسوی لطفا به بند 6 قوانین درج نظر پایبند باشید:
6- از درج نظرات تبلیغاتی یا فروش محصولات شخصی و ارائه اطلاعات تماس خود در فضای عمومی سایت خودداری نمایید.
ببینید خانم بیات تست این همه عطر در یک جلسه که چه عرض کنم در دو جلسه هم ممکن نیست!اصولا وقتی شما یه گالری میرید نهایتا بعد دو،سه عطر،دیگه بینیتون پر میشه و کلا یه حالت کرختی و سردرد میگیرید و جسارتا گیج میشید.هیچ جایی هم به آدم اجازه نمیده هرروز برید و یک کارو تست کنید و بعد حالا شاید یه روزی ازشون خرید کنید،خودمونیم دیگه،دنبال سود هستند.اینکه راه بیفتیم کل فروشگاهای تهرانم زیر پا بزاریم که ممکن نیست.پس بهتر اول به یه فیلتری در ذهن خودتون برسید.بر فرض من عاشق وتیور هستم،بعد میام میگم که خوب 4 نوع کار تاپ وتیوری وجود داره،میرم و تست میکنم و تصمیم میگیرم نه اون روز بلکه بعد چند روز.روی کاغذ تست کنید و اسمارو بنویسید روش و کنار هم نزارید.وقتی هم از یکیش دیدید اون لحظه خوشتون اومده به بدن خودتون بزنید تا تغییراتو در ساعات آینده حس کنید.اصولا اگه بخواید به سلیقه ی هرکسی عمل کنید شما میمونید و یه لیست بینهایت که هیچ وقت هم تستش تموم نمیشه.
موفق باشید.
حقیقتاً یه کار بینظیره اونم با قیمت پایین.بعد از اسپری بوی تلخ و گزنده ی برگ انجیرو متوجه شدم که واقعا شفاف و با کیفیت هست.دقیقا یه برگ انجیرو مچاله کنید و بو کنید،متوجه میشید.این تلخی با کمی هم ترشی و گسی همراهه.نت اول با برگ انجیر همچنان میتازه که کاکائو هم میاد میشینه کنارش نه کاکائو خیس.بلکه یجور کاکائو تاریک و خشک و حالا نوبت به پتچولیه،پتچولی کارو بالانس تر میکنه از تلخیه برگ انجیر کم میکنه و شیرینی و خاکی بودنو میبره بالا.در آخر وتیور رو حس میکنید که کارو خاکی تر میکنه.اینجا برگ انجیر در بیس کمرنگ شده و کار حالت دودی گرفته واس وتیوره.کاکائو هست و شیرینی پتچولی و خاکی-دودی بودن کار.جالبه ماندگاری بالای 6 ساعت و پخش خوبی داره.عالیه برای فصل پاییز و زمستون.میتونم با مبلغی پایین تر تقدیمتون کنم.
2 تشکر شده توسط : مشتی پارسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir