نظرات | سالار احمدیان
ترتیب نمایش
سلام و عرض ادب
امروز رسید دستم کاملا اورجینال همونجوری که حدس میزدم کار درست و تر تمیز جا داره ازتون تشکر کنم و آرزوی موفقیت روز افزون
واسه دوستایی که میخوان بیشتر بدونن از کنزو وودی بگن موندگاریش واقعا به نسبت بوشو خنکیش بالاست پخش قوی و خوبی هم داره خیالتون تخت نت اولش تلخ و تند تا اینکه یکم چوبی بودنش قاطی یه جزی شیرینی و خنکیم میشه تو مایه های ورساچ پور هم اما باز نت نهاییش تلخی و خنکی کاملا حس میشه و بوی تکی داره به نظر من خلاصه به تلخی لالیک یا گرلن نیست اما چوبی و خنک و به نظرو از کارای خوب کنزو موفق باشید
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، من هم ممنونم که اطلاعات مفیدتون رو در اختیار دیگر عزیزان قرار می‌دید. مبارکتون باشه
سلام و عرض ادب
بنده این ادکلن رو 4روزه خرید کردم یه خواهش داشتم لطف کنید یا شماره سفارش پستی اس ام اس کنید یا ایمیل بزنید لا اقل آدم بدونه کجاس کی میرسه اصلا به پست تحویل دادید یا نه!
سایت بسیار مفید و کاملی دارید اما امیدوارم اینجور ریزه کاریا رو هم واسه رفاه حال مشتریاتون بکار ببندید با تشکر.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، فکر می‌کنم شنبه سفارشتون ارسال شده و قاعدتا تا امروز باید رسیده باشه. بله انتقاد وارده، فردا صبح در بخش توضیحات سفارش، شماره مرسوله برای شما ثبت می‌شه. ممنون از شما

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir