نظرات | Bob
ترتیب نمایش
این کار بارها تحلیل شده و هزار و یک کار مشابهش اومده و منم نمی خوام تحلیلش کنم و مال این حرفا هم نیستم.
فقط میخوام یه چیزیو برادرانه و دوستانه عرض کنم.عطرایی تو این سبک و سیاق یه جورایی صاحب دارن،رو تن هر کسی نمیشینن و با هر تیپ شخصیتی اخت نمیشن.
یه مثال میزنم که متوجه منظورم بشید دوستان:قبول دارید کسی که BMW سوار میشه لباساش هم باید فرق کنه با کسی که 405 سوار میشه؟قضیه این عطرم همینه دقیقاً.اگه کت شلوار چندین میلیونی و ساعت 800 میلیونی میپوشید و ماشین آنچنانی دارید بسم الله.
من که از از فامیلای دور اتابک رنجانی هستم ،شما رو نمیدونم!
سلام دوستان.میدونم بی صبرانه منتظر من بودید که تحلیل های حرفه ایمو بزارم و استفاده کنید!ایکاروس عزیز نیست، چه باک است تو را؟! من که هستم. LOL. (ایکاروس جان کجایی برادر هلاکمون کردی بیا)
یه عطر خوشبو،با کیفیت خوب و با کاراکتر،بالانس و همه کاره.
بوی عطر واقعاً با اسم اون هم خوانی خوبی داره(نیمه شب در پاریس) و میتونه یادآور قدم زدن در نیمه شبی عاشقانه باشه.آمبولانژ زیبایی داره.
عطر با بوی مرکبات باز میشه و به سرعت و در عرض چند دقیقه بوی مرکبات محو و جاشو به نتهای دیگه میده.به نظر من یه نکته ظریف تو این کار هست که باعث شده بدون داشتن نت زنبق بویی پودری و مشابه بوی دیور هوم اینتنس داشته باشه و اون چیزی نیست جز نت mate!
(mate یک دمنوش گیاهی مخصوص کشورهای آمریکای لاتین هست که توی یک کار بوی غالب کار هست.کاری فوق العاده به نام yerbamate از برند بزرگ و بی ادعای Lorenzo villoresi.این نت عیرغم نظر کاربران فرگرنتیکا تو این کار به وضوح در ساعت اول استشمام میشه.اگه yerbamate رو بو کنید با من هم عقیده خواهید شد.)
در مجموع این عطر قلبی چرمی دودی داره اما بوی چرم یکه تاز و غالب نیست و مثل نتهای دیگه از جمله تونکا بین و بخور به مشام میرسه.
کار بسیار پر بازخوردی هست.خانم ها به شدت میپسندن.آقایون هم همینطور.ماندگاری و پخش متوسط و جنتلمنی ای داره و شیشه زیبایی هم داره که واسه کادو دادن هم بسیار مناسبه(قابل توجه بانوان!).

2 تشکر شده توسط : سارینا امیر حمیدی
یه بوی بسیار معمولی و ساده با کیفیت کاملا معمولی.کرید داره با اعتبارِ خودش عطراشو با این قیمت میفروشه و واقعاً کاراش با این قیمت اصلا ارزش خرید ندارن.
یکی از بهترین انتخاب های تابستونی تو رنج قیمت 200 تا 300. یه عطر شادابِ ترش و شیرین و تلخ.بوی بسیار بالانسی داره و ترشی و شیرینی و تلخی در تعادل بسیار خوبی در کنار هم تو این کار حس میشن.بوی عطر به شکلیه که هر میزان هم در موردش رویو بخونید تا تست نکنید نمیتونید تو ذهنتون تصویری حتی نزدیک به بوی عطر مجسم کنید.
پخش خوبی داره و همینطور موندگاری خوب.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
در کشوری که همه چیز غلط است،درست بودن هم غلط است.
سلام خدمت ایکاروس،دوست و همکار عزیز.پیشنهاداتتون رو دونه به دونه دارم بررسی میکنم.یه تعداد در ایران به سختی پیدا میشه یا اصلا پیدا نمیشه که از منابع دیگری در حال تهیه و تست هستم.این نتیجه ی تست تعدادی سمپل بعد از حدود 1 ماه هست.یه تعداد یشنهاد شما بود یه تعداد هم خودم اضافه کردم.
1.tauer 02: یه عطر رزینی کهربایی که بین هم رده های خودش واقعا جز خوبها و بهتریناس،ولی انتخاب من بین کارای بالزامیکی کهربایی چیزی نیست جز Ambre ultan که دو شیشه ازش پس انداز کردم.
2.Private lable: یه کار چرمی چوبی که اندکی هم بوی عود میده و چون من به بوی عود حساسیت دارم و راستش اصلا هم از بوهای عودی متنفرم از لیست خرید حذف شد.این کار رو بدون تست نخرید.
3.psychedelique: یه کار دیگه با محوریت کهربا و تندی خاص نعنا هندی. واقعا کیفیت بالایی داره این کار.یه شاهکاره به نظر من و یکی از بهترین کارای کهربایی که تا حالا بو کردم.
4.L'Enfant Terrible:رایحه خوبی داره ولی چیز خاصی هم نداره!بوی چوب سدر تو کارای زیادی هست و به همین خاطر بوی عطر واسم آشناس.
5.Jus interdit: یه کار به شدت تهاجمی و ریسکی با پخش بوی وحشتناک تو ساعتای اول.با بوی به شدت زننده و حیوانی civet که مشک حیوانی هم اندازه ی خرگوش هست باز میشه و در پس زمینه این بوی شدید حیوانی بوی عود و تندی نعنا هندی هم حس میشه.در کل بوی عجیبی داره که راستش به نظر من چندان خوشایند نیست و حقیقتا منو یاد حشره کش ها میندازه!
6.Mona di orio vanille: یه کار وانیلی استاد ساخت.واقعا بهترین کار وانیلی که بو کردم.حیف که طرفدار وانیل نیستم و شیرینیش بعد مدتی واسم آزار دهنده میشه هر چند کم باشه.
7.Mona di orio vetyver: بوی خیلی لوکس و گرونی داره و اگه جیب یاری کنه ارزش خرید خوبی داره.خوشم اومد از این و در لیست خریدم هست.
8.creeed virgin island water: هر کاری میکنم نمیتونم با این برند کنار بیام.بعد از تست حدود 8 کار از این برند واقعا دیگه متنفر شدم ازش.یه بوی بسیار معمولی و کدر از لیمو و نارگیل.تا حدودی بوی کرم دست مامانا رو میده!دیگه ادامه ندم بهتره فک کنم.
ایکاروس جان شخصا عاشق برند serge lutens هستم. chergui,,,,fille,,,, و ambre sultan رو داشتم و جدیدا 4 تا کارشو بلایند خریدم.(santal majuscle/la religiouse/arabi/daim blond)
سرج لوتنس کاراش با اینکه در اوج سادگی و زیبایی هستن اما کارای جون دار و پرمفزی هستن و حرف واسه گفتن زیاد دارن فقط باید پای صحبتاشون بشینید.
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
میشه شفاف تر توضیح بدین؟ آیا بخش فروش برای همیشه جمع میشه و این سایت صرفا به یک سایت اطلاع و تبادل نظر تبدیل میشه؟ برداشت من از این مطلبتون درسته؟
من دو بار اطلاعیه تغییر سایت رو خوندم،خیلی گنگ و نامفهومه.شفاف سازی کنید آقا :)) مدیر جان منتظریم ببینیم چی تو سرته و چه گلی به سرمون میزنی.
این نظرات عجیب و غریب در مورد پخش بو و ماندگاری این عطر و اکثر عطرها در سایت دلیلش چی میتونه باشه؟ دوستان خواهشا با یک یا دو بار تست در مورد پخش و موندگاری نظر ندین،اکستریم در بهترین حالت پخش متوسط داره تازه اونم متوسط رو به پایین.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
دومین باره که در مورد این شاهکار نظر میذارم.بار اول بعد از 2 نوبت تست نظر دادم و به فاصله کمتر از 1 هفته از دو نوبت تست خریدم این کارو.دوستانی که مثل من به کارای رزینی صمغی و بالزامیکی علاقه مند هستن خواهش میکنم ازتون که این زیبایی رو از خودتون دریغ نکنید.عطرهای نیش زیادی دارم و تست کردم از آمواج و کرید گرفته تا پنهالیگونز و سرج لوتنس و مونا دی اوریو و آتلیه کلون و آکوا دی پارما و اندی تائر و جووی و هیسوریز و ... نه بوی مشابهش تا به حال شنیدم و کمتر عطری به این شفافیت و کیفیت دیدم.خیلی بوی لوکس و گرونی داره لاکردار،مطمئنن رو تن یه خانم شیک پوش بهتر ازیه آقا میشینه ولی کاملا یونی هست.رد بوی عالی داره و موندگاری روی پوست من بالای 7 ساعت و روی لباس تا چند روز به راحتی قابل استشمامه.
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی In The Dark

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir