نظرات | نیکی
ترتیب نمایش
با عرض سلام جناب ایکاروس ممنون میشم اگه نظر شما رو هم در رابطه با ذرات معلق درون شیشه عطر بدونم با سپاس فراوان
دوستان وقتی شیشه عطرم رم جلوی نور میگیرم ذرات ریز معلق توی اون میبینم ایا این میتونه نشانه اصل نبودن عطرم باشه؟ البته قبلا هم چند شیشه از این عطر روداشتم ووقتی این روخریدم همه چیزش مثل شیشه های قبلی بود واز اصل بودن اونا مطمئنم البته این شیشه اخر تستر بود ممنون میشم دوستانی که تجربه بیشتری دارن راهنمایی کنن.
با سلام جناب ایکاروس خوش اومدید
با سلام به ساندرای عزیز shalimar perfume initial روتست کنید شاید مورد پسندتون واقع بشه
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
جناب ایکاروس کدوم نسخه kelly cleche مد نظر شماست؟
با عرض سلام وادب جناب ایکاروس از راهنمایی ووقتی که گذاشتید بسیار سپاسگزارم مواردی رو که فرمودید تست میکنم وشما رو در جریان میگذارم تا باز هم از راهنماییهاتون استفاده کنم موفق باشید
با عرض سلام واحترام جناب ایکاروس این عطر از 15 سالگی عطر مورد علاقه من بوده ودر کمال تعجب باید عرض کنم که بیشتر مواردی که در مورد کاراکتر این عطر فرمودیدبا روحیات من تطبیق میکنه البته بگذریم که جدیدا دیگه اون حال و هوای قدیمشو برام نداره شایدم تاریخ مصرف عطر من گذشته!.در ضمن عطرهای مورد علاقه منvivre ازمولینکس. diorella .madame rochas.هستند که همگی عطرهایی هستند که مادرم استفاده میکرددر حال حاضر عطری که استفاده میکنم baiser vole از کارتیه هست. از cristalline از بولگاری هم بدم نمیاد چون بیازاره ولی منو راضی نمیکنه با این اوصافی که خدمتتون عرض کردم ازتون ممنون میشم اگه من رو در پیدا کردن عطر خودم!( عطری که از هر لحاظ بتونه من رو راضی کنه) کمک کنید راستش با هر بویی نمیتونم کنار بیام ودر این زمینه خیلی سخت پسندم بدون در نظر گرفتن قیمت ممنون میشم اگه پیشنهاداتتون روبفرمایید.ببخشید که طولانی شد..بسیار سپاسگزارم.
باسلام من فکر میکنم نتهای دیگری هم در این عطر وجود داره که ذکر نشده من این عطر و دوست دارم وممنون میشم اگه دوستان صاحب نظر خصوصا جناب ایکاروس مروری هم براین عطر داشته باشن در ضمن سوالی هم راجع به عطر vivre از مولینکس داشتم گویا خیلی وقته تولید نمیشه میخواستم بدونم دوستانی که با این عطر اشنایی دارند ایا مشابهی براش سراغ دارن ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
1 تشکر شده توسط : مرتضی بهرامی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir