نظرات | هادی
ترتیب نمایش
با سلام
درمورد راکی باید بگم یه رایحه تلخ و تا حدی دودی داره ک خیلی نمیشه اسمشو بوی جنگل یا بهشت و از این حرفا گذاشت ولی میشه درکل این عطرو از بهترینها در زمینه رایه تلخ و دودی دونست. من ب پخش و ماندگاری نمره 16 از 20 میدم ولی فکر میکنم ارزش خرید رو واقعا داره. نت اولیه عجیبی داره ولی نت نهاییش خیلی قشنگه. یه کم شیشه بین لایه چوبی دورش لق میزنه ولی مابقی فاکتورهای بسته بندی خوب بودن. در کل باید بگم عطر قابل احترامیه البته بعد از لالیک مشکی بزرگ و تا حدی همه گیر.
با تشکر
1 تشکر شده توسط : Aliireza
با سلام
یک هفته پیش از عطرافشان خرید کردم. قبلا ریو اونتوس رو داشتم و از بوش خوشم میومد در نتیجه ماین رو انتخاب کردم. فک کنم موارد زیر به اونایی ک میخوان این محصولو بخرن کمک کنه:
کیفیت ساخت(جعبه، شیشه، درب و ...) در حد متوسط به پایینه. درب عطر دور خودش میچرخه که این موارد ادمو ب شک میندازه ک واقعا این کار محصول اروپاست.
میرسیم به کیفت خود عطر، رایحه محشری داره. دقیقا مشابه ریو با این تفاوت ک ماین طراوت و کیفیت بیشتری داره. تغییر نت هم تفاوت دیگه این عطر نسبت ب ریو هست. اما ب نظرم مهمترین ضعف این عطر ماندگاری ضعیف و پخش فوق العاده ضعیفه. در نهایت من چون خودم از رایحه ماین خوشم میاد و لذت میبرم از خریدم راضیم.
با تشکر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir