نظرات | آزاده ملك
ترتیب نمایش
صوفیا جان سلام. من تحلیل نمی تونم بکنم مثل دوستان اما به نظرم یک ادکلن با ته مایه وانیل اما به شدت تند و پرتابی! پخش و ماندگاریش خیلی خیلی زیاده و اگر اهل ادکلنهای تند و تیز هستید گزینه مناسبی هستش واستون. اما اگر مثل من با بعضی رایحه ها سردرد می گیرید و طرفدار ملایم ها هستید، حتما قبل از خرید تست کنید و بگذارید بمونه روی دست یا لباستون و فردای اون روز تصمیم بگیرید که میخواهیدش یا نه.
1 تشکر شده توسط : آرامیس
ادکلن به شدت سلیقه ای هستش دلارام عزیز. از نظر کاملا شخصی من بهترین کارهای دیور: هیپنوتیک پویزن، میس دیور ابسوتلی بلومینگ و پویزن گرل هستند. من بوی های شیرین، خوراکی و وانیلی را عاشقم!
1 تشکر شده توسط : آرامیس
هر دو عالی
1 تشکر شده توسط : مهدی الف
ادکلن به شدت سلیقه ای هستش دلارام عزیز. از نظر کاملا شخصی من بهترین کارهای دیور: هیپنوتیک پویزن، میس دیور ابسوتلی بلومینگ و پویزن گرل هستند. من بوی های شیرین، خوراکی و وانیلی را عاشقم!
2 تشکر شده توسط : آرامیس Mehrsa
سلام سحر عزیز. به عنوان دوستی که زیبا و منطقی راهنمایی می کنه، می تونید ادکلن با رایحه وانیل به من معرفی کنید؟ ادکلنهای مورد علاقه ام اینه:
lancome la vie est
dior hypnotic
black opium
flower bomb
ضمنا با یک سری ادکلنها (مثلا برند شنل به طور کل) سردرد می گیرم متاسفانه
good girl از کارولینا هرا
اين ادكلن رو تازه خريدم و عاشقشم. با ادكلنهاي تند و كلا يك سري رايحه ها سردرد مي گيرم . اين ادكلن همونيه كه مدتهاست دنبالشم. بوي ملايم و خواستني، اما ماندگار با پخش بالا. عالي
بي شك بهترين كار لنكوم همينه. من عاشق كمپاني لنكوم هستم و علاقه غريبي هم به ادكلنهاش دارم. نسخه اينتنس انقدر عميق، فهيم، نجيب و متين اول با شامه و بعد با روح و راوانت بازي ميكنه كه حس ميكني روي ابرهايي. تقريبا هرجا رفتم بهم گفتند از بوي ادكلنت مست شديم... بيخود نيستش مورد علاقه ملكه اليزابت هستش. شك نكنيد نسخه اينتنس معشوقه بهتري هستش تا نسخه معمولي.
4 تشکر شده توسط : Mahdisss جواد وزیری
ميس آي عزيز، پخش و ماندگاريش بنظرم در حد فلاوربمب هستش. من پوستم خشكه و كلا ادكلنها ماندگاري برام ندارند اما در حد يك روز رو بطور كامل شامه رو پر ميكنه.
من دیروز این عطر رو خریدم و در یک کلام عاشقش شدم. رایحه های مورد علاقم بیشتر وانیلی و میوه ای هست و عاشق لنکوم لاویه و فلاور بمب و بن بن هستم اما پویزن گرل به طرز عجیبی دلم رو برد و حس خیلی غریبی رو در من بیدار کرد که انگار مدتها دنبالش بودم. من به کسانی که بوهای گرم و شیرین که دلبری می کنند رو می پسندند، به شدت توصیه اش می کنم.
4 تشکر شده توسط : عاطفه نظری آرامیس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir