نظرات | Arash
ترتیب نمایش
سلام دوستان عزیز . بنظر من نمیشه به این عطر، مرکباتی معطر رو نام گذاشت ، نباید به چند دقیقه زودگذرای عطر توجه کنیم . از نظر من این عطر روال قبلی عطرای آمواج رو پیش گرفته و نمره قابل قبولی نمیگیره. اما به دوستان عزیز توصیه میکنم حداقل میندر از همین برند رو که از نظر ظاهر ساخت شیشه عطر تقریبا مشابه این عطر میباشد رو تست کنند عطر خوبیه از نظرمن ، و اصلا قابل قیاس با سرچ نمی‌باشد.
5 تشکر شده توسط : sajed بابک
ایکاروس عزیز از دیدن نظر و دیدگاههای شما بینهایت خوشحال شدم . خوش آمدی عزیزترینم . جای شما واقعا خالی بود .
9 تشکر شده توسط : Rezvani علیرضا موسوی
باسلام خدمت دوستان عزیز و دوستداران عطر ، به لطف یکی از دوستان که پیج عطری هم دارند این عطر رو امروز تست کردم . البته برخی از دوستان نظرات خوبی در مورداین عطر داده بودند خیلی وقت بود که دوست داشتم این عطر رو تست کنم . من که عاشق روایح گلی و میوه ای و اون حس تازگی در عطر هستم این عطر بینهایت ناامید کننده بود اونهمه تعریف و تمجید درباره این عطر اصلا درست نبود و از نظر من این عطر بسیار معمولی هستش و دوستان گول نخورند .
9 تشکر شده توسط : منوچهر علی معماری
امروز این عطر رو تست کردم اونهایی که از کرید ملیزیم امپریال خوششون میاد یه شباهتی هم به این عطر داره . شخصا نپسندیدم. و سی کی سامر ۲۰۲۰ رو بیشتر از۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ می‌پسندم.
1 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰
سلام دوستان این عطر امروز به دستم رسید و تستش کردم . میخوام یه مطلب جالبی رو بهتون بگم . نمیدونم بعضی از دوستان تابحال همین نخودی که همراه آبگوشت نوش جان میکنیم رو از نزدیک رفتند برداشت کردند یا نه . دقیقا داره بوی نخود تازه رو میده . من اولین بار هستش که در یه عطری همچین بویی رو میبینم . جالب بود برام . بنظرم همون زنجبیل هستش که وقتی با وتیور و خزه بلوط ترکیب میشه این حالت به دست میاد. تقریبا از اول تا آخر کار این غالبه . توی این لاین آتلیه کلون ، بهترینشان سدر اطلس میباشد که بنظرم بی‌نظیرترین عطری است که هیچ مشابهی نداره و از اول اسپری تا لحظه آخر استشمام فقط لذت میبری و واقعا دست عطارش رو باید بوسید.
19 تشکر شده توسط : شکیبا Mehran
بین سه تا عطر مشهور این روزهای عطربازها از این برند ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بیشتر هستش . قبل از اینکه تست کنم پیش خودم میگفتم سامر ۲۰۲۱ عطر خودم هست و با سلیقه من سازگارتر هستش . اما وقتی همین عطر یعنی ۲۰۲۱ رو تست کردم سردرد خفیفی سراغم اومد و اصلا نپسندیدم البته بعد از نیم ساعت کلا عطر اون حالت اولیه رو از دست میده و تغییر نت احساس میشه که اصلا با سلیقه من سازگار نیست . نمره عالی رو به ۲۰۲۰ میدم دوستان. اونایی که عاشق روایح گلی و میوه ای هستند حتما ۲۰۲۰ رو تست کنند.
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
دربین بچه های عطرباز عطرهای ck سامر ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰و ۲۰۲۱ بیشتر مشهور شده از بین این سه تا من نمره خوب رو به ۲۰۲۰ میدم برای کسانی که عاشق روایح گلی و میوه ای تازه هستند و میخوان یه لذت دو سه ساعتی از این عطر ببرند . ماها که عاشق رایحه دلنشین هستیم ماندگاری برامون مهم نیست .
3 تشکر شده توسط : ف.الف 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
میخوام این روزها تستش کنم . شنیدم عطر بسیار خوبیه . البته برای افرادی مثل ما که عاشق روایح گلی میوه‌ای فرش انرژی بخش وشاد هستند.
8 تشکر شده توسط : سالمی ماجد دررازهی
یک افتضاح کامل برای این برند، با این عطر اون وقار و شخصیتی که کرید با برخی از عطراش ایجاد کرده بود رو به پایین آورد . برای دومین بار این رو تست کردم . من نمره ای نمیدم‌.
1 تشکر شده توسط : رضا همایون‌فر
سلام دوستان بعضی از عزیزانی که این عطر رو تست کرده بودند این عطر رو شاهکار میدونستند که اصلا اینجوری نیست و یه عطر معمولیست . اگه میخواهید شما یه عطر شاهکار رو تست کنید ( البته در گروه بویایی گلی میوه ای )برید سراغ عطرهای تیزیاناترنزی مثل کرک ، اندرومدا، سیراح و .... برید سراغ ارباپورا از برند سوسپیرو یا عطرهای برند آتلیه کلون
1 تشکر شده توسط : ژیوان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir