نظرات | پيمان
ترتیب نمایش
با سلام و خسته نباشيد و عرض احترام ، بنده تنها ترين ايرادي رو كه در گردانندگي اين سايت وزين و پر افتخار ميبينم عدم پاسخگويي تلفن ها و زير سئوال بردن اين همه زحمته مدير محترم سايت ميبينم .افرادي كه به مطالعه اين سايت پر محتوي ميپردازند نوعا مشتري بوده و علاوه بر كسب اطلاعات دقيق در خصوص عطر مورد نظر ترغيب به خريدهاي بيشتر ميشوند ، لذا با عدم پاسخگويي سيستم تلفن با شائبه و ناراحتي و ياس مواجه شده و در بيشتر موارد از تصميم خود منصرف ميشوند .
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما و تشکر، بخش فروش هر روز از ساعت 10 تا 18 تقریبا هر لحظه پاسخگوی تلفن هستند اما دیروز بصورت استثناء بنا به دلیلی ساعت 3 دفتر تعطیل شد که احتمالا شما همون موقع تماس گرفتید.
با سلام خدمت مديريت محترم سايت ، امكان داره كه حدود فيمت اين محصول رو بفرمائين؟ممنون ميشيم .
پاسخ مدیر : سلام تا جایی که در خاطرم هست سال گذشته زمان کوتاهی با حول و حوش قیمت 200 تومان بود که بعدش کمیاب شد.
با سلام و عرض خسته نباشيد ، امكان داره بفرمائيد كه حدودا چند مدت ديگه به دستتون ميرسه و حدود قيمتش تقريبا ميتونه چند باشه ؟
با تشكر
پاسخ مدیر : سلام هنوز مشخص نیست. با بخش فروش تماس بگیرید تا در مسائل مرتبط با موجودی بهتر شما رو راهنمایی کنن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir