نظرات | رضا
ترتیب نمایش
سلام خدمت همه دوستان
من یه ادکلن با بوی آلبالو میخواستم که از اول تا آخر بصورت پررنگ تو رایحه باشه، نه زیاد تلخ و نه زیاد شیرین. باربری لندن رو تست داشتم خوبه فقط نمیشه به آلبالوش زیاد اعتماد کرد رو سطوح مختلف بوش فرق میکنه پخشش هم کمه. گرلن ایدیل تویلت رو هم تست داشتم که خیلی تند و رسمی تره بنظرم، آلبالوش هم کمه خیلی کم. میخواستم ببینم اسپایس بمب در مقایسه با باربری چطوریه رایحش و پخشش؟ بولگاری من این بلک رو هم شنیدم آلبالوییه. خیلی کمکم میکنین اگه نظرتو درباره این ادکلنها بخصوص اسپایس بمب بگین. ادکلن دیگه ای هم میشناسین معرفی کنین لطفا.
خیلی ممنون نیما جان در مورد شیرینیش هم میتونین توضیح بدین؟ ،
و لطفا کسی میتونه با این توضیحات که دادم عطری رو معرفی کنه
با سلام خدمت دوستان و مدیر عزیز
میخواستم ببینم این عطر خیلی شیرینه؟ یا اگهEdp شیرینه ، Edtاش چطوریه؟
من دنبال یه رایحه با نت آلبالو یا گیلاسم که این آلبالو عطر رو شیرین و زنانه نکنه بلکه تلخ و ترش و چوبی باشه یه جوری که نت البالوش بقیه نتهارو همراهی کنه نه اینکه عطرو شیرین کنه. بوش زیاد تیز نباشه. ممنون میشم معرفی و راهنمایی کنید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir