نظرات | کاید امیر
ترتیب نمایش
توی سمپل هایی که دارم و همه مربوط به 5 سال قبل هست، این عطرم بود. خیلی دیدم توی نظرات تعریف کردن و خوب من از علاقمندان گرلن هستم و تقریبا می تونم بگم تنها عطری هست که همیشه دوتاش توی خونه موجوده.
خداروشکر قبل از اینکه بخوام نبوییده و ندیده خرید بزنم(به اعتبار نظرات دوستان و علاقه خودم به برند گرلن) اینو اتفاقی توی سمپل هام دیدم. قبلا نصفش رو استفاده کرده بودم و نمیدونم در این گذر زمان آیا تغییری در بو ایجاد شده بود یا نه(البته چون قبلا نصفش رو استفاده کرده بودم و یادم نمیاد برای خرید 100 میل تلاشی کرده باشم قضیه تغییر بو منتفی هست و مشخصه حس الان رو نسبت به بوی این عطر همون ابتدا داشتم).
می دونم خیلی ها این عطر رو دوست دارن اما من نظرم کلا متفاوت هست. در ابتدای اسپری کردن بوی خیلی خوب و تندی داشت طوری که خیلی خوشم اومد. البته من بوی رز و گلاب توی این عطر احساس کردم که چون حرفه ایی نیستم شاید اشتباه میکنم. بعد از مدتی اما بوی این عطر خیلی تند بود و برای من تداعی گر مکان های مقدس بارگاهی بود. کلا از گزینه هام رفت بیرون اما قطعا مجدد تست میگیرم ببینم عطر من ایرادی داشته یا نه.
3 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Golnoosh
F713
لینک به نظر 4 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به مجید مهربان
بله قطعا برای کسی که کرید رو استفاده کرده و میشناسه اون بو نیست ولی با ارفاق توی نت پایانی شبیه میشه. خیلی جاها دیدم زدن مشابه لاگوست چلنج و جای دیگه ای 212VIP. در واقع این عطر ناقص کپی شده که شبیه هیچکدوم از این عطرها نیست یا واقعا رایحه ایی مخصوص خودش هست.
1 تشکر شده توسط : الف.ر ش
Dark Musk
لینک به نظر 25 فروردین 1403 تشکر پاسخ به saeidrostami118
من چون مون بلان رو داشتم از نظر من شبیه اون هست، متاسفانه عطری که شما گفتید نداشتم ولی می تونه شبیه به اون هم باشه چون کار کپی هست و قطعا نمی تونه 100 درصد شبیه یک عطر باشه
4 تشکر شده توسط : Perfumex فاطمه فیضی
من توی کمد عطرهام تقریبا همه ژک ساف های مردانه رو دارم. بعضی خالی شده و بعضی پر مونده. البته نسخه های 22 میلی اون رو.
اف 713 رو وقتی داشتم زیر دارک ماسک همین برند نظر میدادم گفتم که از نظر من توی رنج قیمتی خودش(چون الان بعضی از 22 میلی هاش رو دیدم تا 350 هم قیمت زده که اصلا بصرفه نیست) بهترین عطرش هست(البته با سلیقه خودم) و مشابهش رو جایی ندیدم بنویسن چی هست. اون نظر باعث شد برم همه عطرها رو زیر و رو کنم تا بفهمم این کپی از کدوم عطر هست.
اگر اشتباه نکنم کپی از کرید گرین ایریش توید هست خصوصا بعد از گذشت یکی دوساعت از استفاده.
باز اگر دوستان قبلا کرید آیریش رو داشتن می تونن تایید کنن(توقع نداشته باشید 100 درصد اون باشه اما می تونم بگم افراد عادی متوجه نمیشن)
6 تشکر شده توسط : Perfumex الف.ر ش
سلام این عطر کپی هست از مونت بلنک که خوب البته نمی تونه کامل شبیه اون باشه. عطر 22 میل الان در این تاریخ حدودا 100 هزار تومن هست که برای داشتن یک عطر 100 میل حدودا 5 عدد باید خریداری بشه که قیمتش میشه 500 هزار تومن، در حالیکه 5 *22 میشه 110 میل.
داستان چیه که عطر 100 میلش رو گذاشتن 1 میلیون نمیدونم. کلا من با بوی خود مونت بلنک حال نمیکنم اینکه دیگه کپی از اون هست. تقریبا عطرهای ژک ساف کپی عطرهای معروف هست و من شخصا مدل F713 رو خوشبوترین میدونم(بخاطر این عطر رفتم زیرو رو کردم عطرهامو و فهمیدم شبیه چی هست، زیر خودش کامنت میکنم).
قیمت گذاریش به نظرم گروون هست با توجه به کیفیت. برند ایرانی با کیفیت تر و قیمت تقریبا مناسب وجود داره. دارم اون برند رو تست میکنم اگر خوب بود معرفی میکنم.
3 تشکر شده توسط : Perfumex الف.ر ش
عطری با شروع ادویه ایی که شبیه دارچین هست و خوش بو. نوع رایحه از نظر من قدیمی هست و خیلی زود شبیه همون آزارو پور هوم ساده میشه که تم صابونی و محصولات آرایشی داره.
مناسب سن ۴۰ به بالا
3 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالمی
خیلی اتفاقی اومدم تو صفحه این عطر. یادمه حدود ۱۰ سال پیش به قیمت ۲۶ هزارتومن این عطر رو خریدم. بیشتر از خود عطر طراحی شیشه برام جذاب بود که توی قسمت بالایی یکسری برگ و چیزای دیگه بود که نمیدونم موادی بود که عطر رو ازش ساختن یا نه ( دلیل اینکه دقیقا قیمتش یادمه مونده همینه)
بوی خوبی داشت و برای استفاده دم دستی بد نبود اما همون یکبار کافی بود و دیگه جزو گزینه های خریدم نیست چون بویی نبود که دلم بخواد بازم تجربه اش کنم. من بیشتر بوش رو زنونه میدونستم.
2 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالمی
یه عطر کاملا مردانه هست یا حداقل یونیسک.س.
من تفکیک بویی خیلی احساس نکردم و همش یک بو بود که غالب بود. ماندگاری خوب و پخش متوسط رو به بالا اما نه خیلی زیاد.
در کل بویی آرام و ملایم هست. پیچیدگی خاصی نداره و به نظرم حتما قبل از خرید باید تست بشه و ترجیحا سمپلی تهیه بشه که چندبار استفاده کرد، شاید با یکبار تست ریسک بالایی باشه خریدش.
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالمی
اول اینکه نظرم رو اشتباها زیر مدل دکلریشن نوشته بودم و پیش خودم میگفتم چرا بوی رز رو هیچکس توی این عطر نفهمیده یا… بعد دقت بیشتری کردم دیدم سمپلی که من دارم در واقع دن سویر هست و به ادمین عزیز گفتم نظرم رو اونجا تایید نکنه.
این عطر رو تست کردم، در ابتدای کار بوی گلاب یا همون رایحه رز مانند شدیدی داشت جوری که فکر کردم عطر زنونه هست اما بعد از ۵-۱۰ دقیقه اون بو ملایم شد و به بجاش بوی لیمو عمانی بیشتری احساس میکردم. به مرور هم حال و هوای عطر رفت به سمت بوی هل و دارچین که با رایحه رز و لیمو قاطی بود. هم قابل تشخیص بود هم در کنار هم بوی خوبی ساخت. برای من ته مایه عطر انگار یه میکس ضعیف شده ایی از تق هرمس و نارسیس رودریگز بود.
اول نوشته بودم پخش و ماندگاری متاسفانه خیلی جالب نیست اما بعد از چند ساعت نظرم عوض شد. به نظرم در حد متوسط هست. عطری هست که خیلی راحت میشه انتخابش کرد و اکثر افراد فکر میکنم خوششون بیاد یعنی برای هدیه دادن می تونه بیخطر باشه. در تست باقیمانده سمپلی که دارم تمرکزم رو میزارم روی ماندگاری و پخش و اینجا اطلاع میدم.
9 تشکر شده توسط : The PedraM nazanin
Private Label
لینک به نظر 15 فروردین 1403 تشکر پاسخ به امیرعلی نجاتی
اتفاقا بو رو پسندیدم :-) و ممنون بابت معرفی. اما خوب با قیمتی که اعلام کردند انصافا گزینه های خوب دیگه هم وجود داره که خیلی هاشون اصل هستن.
3 تشکر شده توسط : سالمی امیرعلی نجاتی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir