نظرات | محمد شفیعی
ترتیب نمایش
دوستان کسی این عطر رو تست کرده؟
من به شدت به بوی mefisto علاقه مندم منتهی با این قیمت های نجومی توانایی خریدش رو ندارم به نظرتون برای شامه ی مبتدی من میتونه جای نسخه ی اصلی رو بگیره؟ با صرف نظر از ماندگاری و پخش نسخه ی اصلی که واقعا با توجه به خنک بودنش معرکست
1 تشکر شده توسط : س غ
سلام دوستان
قصد دارم یک کار تابستونی خوش بو با پخش بوی فراوان تهیه کنم( پخش بو برام مهمه) ..تعداد قابل توجهی از افراد این عطر رو بم پیشنهاد دادند خواستم نظر دوستان عطرافشانی رو هم بدونم؟
دانشجوی 21 ساله و ساکن اهوازم که غالبا هوا گرمه و تا 3 میلیون و نیم هم میتونم هزینه کنم
1 تشکر شده توسط : حامد
اقاى فرجى به نظر مياد شما هر دو تا عطر رو تست كرديد ممنون ميشم پاسخ سؤالم رو بديد
1 تشکر شده توسط : تکرود
درود
دوستان صاحب نظر ميشه يك مقايسه اي بين اين كار و mefisto gentiluomo انجام بدن؟
اين عطر مخصوص اوقات گرم ساله درسته؟
سلام مجدد
دوستان ممنون بابت پاسخ هاى راهگشاتون
ايمان جان اتفاقا حق با شماست اگر شرايط طبيعي بود امكان نداشت بدون تست اقدام به خريد كنم اونم با اين قيمت زياد!
منتهي با توجه به شرايط بيماري توي اهواز واقعا مراجعه كردن به عطر فروشي خطرناكه اين هم هديه ي تولده برادرمه و وقت محدود نميدونم چه كار بايد بكنم
سلام
دوستان ممنون بابت راهنمایی های کاملتون
دو تا سوال دیگه هم داشتم
1- میان نسخه ی تستر و نسخه ی عادی هیچ تفاوتی از لحاظ پخش بو و ماندگاری و دیگر ویژگی ها نیست چون من قصد دارم تستر پروفومو رو خریداری کنم؟
2- یکی از دوستان من عطر او فرش رو داشتن و من خیلی از اون عطر خوشم اومد ولی الان با توجه به نظر دوستان قصد دارم لایت بلو اینتنس رو بلایند بای کنم به نظر دوستان چقدر رایحه ی این دو عطر مشابه هست و ایا این عطر هم همون رایحه ی مرکباتی و بسیار با طراوت رو داره؟
سلام دوستان
من ساکن اهواز هستم همونطور که احتمالا مطلعید تابستونِ این جا میانگین دما بالای 50 درجه است و در پاییز هم بین 40 تا 50 درجست
دنبال یک عطر مناسب برای این شرایط میگشتم که پخش بوی خوبی داشته باشه و بازخورد خوبی هم ازش بگیرم و رنج قیمت هم حداکثر تا 2 تومن باشه در ضمن دانشجو هستم
خودم الان بین دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس ، ورساچه او فرش و اکوا دی جیو پروفومو مرددم اگر دوستان پیشنهاد بهتری دارن هم خوشحال میشم پیشنهادشون رو مطرح کنن.
از دوستان متخصص و مدیر سایت خواهش میکنم اون 3 موردی که خودم گفتم رو یک مقایسه ی کلی بکنن از لحاظ پخش بو ، بازخورد ، موندگاری ( رایحه ی دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس و ورساچه او فرش چه تفاوت هایی با هم دارن؟)
با تشکر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir