نظرات | Mahtab
ترتیب نمایش
سلام. وقتتون بخیر.
من چند وقتی بود وارد سایت نشده بودم، یه تغییراتی داشته مثل نداشتن قیمت محصولات که نمیدونم چطوری باید قیمت محصولات را ببینم؟؟؟
با تشکر از بانو سحر که همیشه با از نظرات خوبشون استفاده می کنیم.
منم این عطرو برای استفاده بهار خریداری کردم و امیدوارم برای اون فصل ماندگاری بهتری داشته باشه. البته موقع خرید دنبال عطر سبک و ملایم بودم اما ماندگاری خیلی کمش تو ذوقم زد.
برای این فصل میلیون ابسولوتلی خریده بودم که از بوی اونم خیلی راضی بودم البته کاملا کارهای متفاوتی هستن. فقط می خواستم بگم که برای خرید اون هم از نظراتتون استفاده کرده بودم.
با تشکر از سحر عزیزم.

سلام. من دیروز این عطر خریدم از یه عطرفروشی معتبر که مطمئنم عطراش اصل هستن. عطرم با همین اسم ولی به رنگ زرد هستش و روی شیشه اش هم این خطوط سفیدو نداره ضمن اینکه پشت شیشه هم با فاصله چیزی شبیه قطره یا اشک داره. بوی خیلی لطیف و ملایمی داره و ماندگاری خیلی کم، طوریکه وقتی خریدم قطعی شد فروشنده سه ، چهارتا پاف به لباسم زد ولی وقتی رسیدم خونه دیگران می گفتن هیچ بویی نمیدم...
یعنی عطرم اصل نیست!؟!؟ میشه راهنماییم کنید.
سلام. میشه لطف کنید و راهنمائیم کنید که کدوم یکی از دو نسخه میلیون (همین) و میلیون ابسولوتلی کدومشون بوی ملایمتری دارن؟
سلام. این عطر ماندگاری خوب اما پخش بوی زیادی نداره میشه یه عطر با همین ماندگاری بهم معرفی کنید، خنک و شیرین یا معتدل و شیرین باشه. ممنونم
با سلام
من قبلا از این عطر استفاده می کردم و از بوش خیلی راضی بودم اما موندگاری و پخش بوی ضعیفی داشت. از بوی عطر ماری می و اکلت از خانواده لانوین هم خیلی خوشم میاد.
--- درخواست پیشنهاد یه عطر جدید با تقریبا همین تم های بو را دارم، ممنون از راهنماییتون.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir