نظرات | Amin oghabian
ترتیب نمایش
سلام و درود
پرسیوال پرسیوال پرسیوال. عطری که شاید خیلیها طبق نت ها و یا نظرات دوستان در سایتهای خارجی نظیر fragrantica قضاوتش کنن و این شاهکار رو عطری معمولی و حتی یکی از کارای ضعیف خانه پرفیومز دی مارلی بنامند. در صورتیکه کاملا در اشتباهند. البته جسارت نباشه عطر و رایحه کاملا سلیقه ای هست و سلیقه هر کس کاملا قابل احترام هست. اگر قرار باشه بین کارهای لیتون، لیتون اکسکلاسیف و پرسیوال که هر سه از کارهای جناب حمید کاشانی هستن نمره بدم پرسیوال از ۵ نمره ۴.۸ رو میدم لیتون و لیتون اکسکلاسیف هر دو نمره ۴ رو میگیرن. چرا!! همونطور که جناب بنی هاشم فرمودن پرسیوال عطریست که هر جایی هر فصلی با هر تیپی میشه پوشید. پرسیوال عطریست که از زمانی که اسپری شود تمام اطرافیان شما با فاصله بسیار زیاد متوجه آن میشوند و حتما بابت بوی خوب آن بازخورد میگیرد و اسم عطر رو ازتون به زورم☺️ که شده میپرسن چونکه میخوان برای خودشون یا همسرشون تهیه کنند. اگر کسی شما رو توی یک مهمونی بغل کنه صد در صد بابت رایحه خوبتون ازتون تعریف میکنه. پس در خریدش شک نکنید.
سپاس از همه دوستان بابت نظرات خوبشون.
10 تشکر شده توسط : فرهاد Roxana pasha
با سلام من یکسالی میشه که این عطر رو تهیه کردم. بوی چرم و دود و گل میده. پخش بوی بسیار کمی داره که بعد از ۵ بار اسپری کردن تازه میشه به خوبی حسش کرد. در کل به این قیمت نمیارزه و کارای دیگه تام فورد مثل تاسکین لیدر هم قوی تر هستن هم ماندگاری بیشتری دارن. در کل برای بار دوم سراغ این عطر نمیرم. ممنون از همه دوستان بابت نظرات خوبشون.
10 تشکر شده توسط : شاپور K arand

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir