نظرات | mohsen hoseinjani
ترتیب نمایش
البته این بنتلی بیشتر بوزی هست ولی با فرمایش jo موافقم و For Men Black Edition و Infinite Intense هم اضافه میکنم به پیشنهاد ایشون.
4 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا Mehran
درود و عرض ادب
تو لیست عطرهای پایه گل مریم ،پیشنهاد میکنم "تائرسیا" از "گابریلا چیفو" اضافه و حتما تست کنید. مریم و نعنا هندی به وضوح مشخصه و البته عطر صمغی و سنگینی هست. با ماندگاری و پخش خوب. متاسفانه عطرافشان نداره.
موفق و پیروز باشید
10 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
اون سه مرحله به طور جامع عرض کردم
لذتی که از پوشیدن این عطر از قبل همه گیری تا الان میبرم فرقی نکرده ولی بعد همه گیری لطف خاص بودن دیگه درش نیست.
اگر خاص بودن را از هر پدیده ایی (الخصوص هنر) بگیرید ، جدابیتش از دست میده صد البته از ارجینالیتی اون اثر کم نمیشه.
اگر تو جمعی بخوام برم که آشنا نیستن ترجیح میدم عطر لول پایینترم ولی هایپ نشده برای پوشیدن انتخاب کنم و این عطرم بگذارم برای دوستان نزدیکم.
موفق پیروز باشید
5 تشکر شده توسط : دزیره  Someone Out There Saba
تحسین ، بی تفاوتی ، تنفر
گذشته از سنتتیک یا نچرال بودن هر رایحه ایی که هایپ میشه همین رویه طی میکنه.
همون بلایی که سر اونتوس - بلک ارکید - بلک افغان و دیگران آمد تا آخرین هایپ شدگی تو تهران به باکارات روژ تعلق داره. از پاساژها لوکس گرفته تا زیرپله های اسانس فروش و ایرفرشها همه بوی باکاراد گرفته.
بعید میدونم تو اروپا و امریکا به این شدت هایپ شدگی و در پی اون دلزدگی باشه.
14 تشکر شده توسط : دزیره nazanin
Lavs
لینک به نظر 11 دی 1401 تشکر پاسخ به Shahin Asadi
سلام و عرض ادب
جمله"شرکتهای اصیل اماراتی" که به تکرار استفاده کردید پارادوکس عجیبی داره.
اصالت از دوطریق بدست میاد : یکی قدمت و دیگری بدیع بودن
که این شرکتهای اماراتی نه مبدع هستن نه قدمت دارن که عنوان اصیل اطلاق کنیم. مثلا نازوماتو قدمت نداره ولی بدیع و پیشرو هست پس عنوان اصیل برازندش هست.
شرکتهای اماراتی فقط مقرون به صرفه هستن.
موفق و پیروز باشید
16 تشکر شده توسط : Rohaam سولماز
02 L'Air du Desert Marocain
لینک به نظر 11 آبان 1401 تشکر پاسخ به رضا قهرمانی
تو این دنیای پر غوغا پر آشوب جناب اندی تاور عجیب و خیلی عجیب به نظر میاد ،ساده مثل روستایی با علم مثل یه شیمیدان هنرمند مثل یه نقاش و صمیمی مثل یه دوست هست فارغ از نژاد و تفاوتها، همه اینه مشخصات انسان عجیب ولی دوست داشتنی هست. من هم هرپیام و لایک که فرستادم به تفصیل جواب داده و تشکر کرده که واقعا عجیب مینموید. سلامت باشه.
13 تشکر شده توسط : Mercedes محمد جواد رضوانی
سلام دوست عزیز زیبا
عرض کنم که
باید بین نظر کارشناسی (حتما باید همراه با تجربه باشد) و نظر شخصی (سلیقه، که امکان دارد به مرور زمان تغییر کند) تمیز قایل شد تا بتوانید از کامنتهای سایت استفاده کافی ببرید.
نظر کارشناسی همراه با فکتها و اطلاعات تایید شده هست (چه آکادمیک چه عرف جمعی) ولی نظر شخصی یا سلیقه امکان تغییرش هست خواه با بیماری خواه با تغییر نگرش برخواسته از آگاه شدن و ....
این قضیه در تمام شاخه های هنر هست.
مثال میزنم :
یک نوجوان به تابلوهای پیکاسو نگاه میکند و پیش خود میگه این چیه!! کج و کوله کشیده بلد نبوده!! ولی با تحصیل در هنر متوجه خلاقیت بکار رفته در اون تابلو میشه و اون موقع هست که نگاهش تغییر کرده و به دنبال اون سلیقه هم تغییر میکند.( لزوما قرار نیست عاشق سبک کوبیزم بشه)
در عطر هم همینطور هست. تاثیر اکوردهای مختلف در فضا سازی و حس و حال در افراد مختلف تقققریبا ثابت هست. هنر عطار هم ترکیب این حس و حالها در قالب رایحه هست.توصیف درست اون فضا ها و حس ها بوسیله کارشناس با تجربه 90درصد راهنماست که بستگی به میزان تبهر در توصیف حس و حال و نثر و شیوایی بیان دارد.
با یه نگاه ساده میشه از کامتها فهمید کدام نظر شخصی هست کدام سلیقه شخصی.

امید وارم مفید بوده باشد
پیروز و سربلند باشید.
7 تشکر شده توسط : هاشم پور TIMELESS
سلام دوستان
این عطر جدیدا تست کردم و هر دفعه که به بینی نزدیکش میکردم من یاد یکی از کارهای گوالتیری مینداخت که خیلی قبلتر تست کرده بودم. ولی نمیدونم کدوم کار. میخوام ببینم این حس کسی داشته و راهنمایی کنه.
به مشام من اندی تاور و الساندرو گوالتیری خیلی هم سنگ هم هستن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir