تصویر ها | امیرعلی نجاتی

سال نو مبارک🌼

با آرزوی سالی سرشار از شادی تو ام با سلامتی و خوشبویی برای دوستان و عزیزتر از جانان این محفل💖

بهترین خاطرات و اتفاقات تقدیر امسالتون🌳

عید ما هم گره خورد به آمور سیلوربرچ ، سوپراستار جدید عطرهای بهاری و خنک با رایحه جادوییش ......

بخش قشنگ عطربازی اونجاس که با دوستان عطرباز ارتباط میگیری و کارای فاخر و ارزشمندی مثل هارمونی اینتنس پیدا میکنی.

یه کار متشخص ، کاراکتر دار و ارزشمند ، یه چوبی ادویه ای با رگه های سرزنده جوز و پچولی ،  تو این بظاهر چله زمستون تهران که با التماس فراوان کمی سرد و بارونی شده پوشیدن این کار لذت بخشه. پرفومنس رضایت بخش ، رایحه همه پسند و دوس داشتنی ، تشابهات و دی ان ای مشترک با ایوسن لورن لانویت ، با عملکردی بهتر و رایحه ای کنی لبه دار تر.

در ضمن مگی خانوم هم بهتون سلام میکنه .

ایشون هم مثه خودم عطرباز شدن از شیشه های عطرم خوشش میاد میاد میشینه کنارشون ، این خانوم کوچولوی ما هم نظرش مثبته به این کار😄♥️

قرار و تعهد گذاشته بودم دیگه بلایتد بای نکنم چون اکثرا میخورد تو ذوقم مگه اینکه کار کاره خانوم زاروکیان باشه ، عطاری که دیوانه وار کارهاشو دوس دارم و تست نکرده میپسندم.

نیشانه آنی هم یکی از جذاب ترین کارهای ایشونه ، راجب اینکار که کلون آنی محسوب میشه زیاد شنیدم، به سختی و درواقع تنها موجودی آنلاین داخل تمامی سایت ها پیدا کردم و تهیه کردم.

به محض بو نوازی شگفت زده شدم.

بشدت سورپرایز کرد ،درواقع اینطور بگم بعد تست حداقل ۱۰۰ کار از برندهایی مثل الحمبرا و لطافه و ..... این کار انگار یه لول برده بالا مبحث کلون رو ، شباهت ۹۵٪ به نیشانه آنی ،نت بندی دقیق و درای داون عالی، پرفورمنس بسیار قوی در حد و اندازه های یک کار نیش ، پرزنتیشن عالی ، اتومایزر با کیفیت و درجه یک و در مجموع یک پکیج خیلی قوی و در خوره تمام ستایش هایی که ازش میشه. از کارهای بسیار پرطرفدار در بازار اروپا و در سایه و کمتر شناخته شده تو بازار کشورمون.

اسپکترا گوست از برند اف ای پاریس یا همون فراگرنس ورلد

اگه بخام بهترین کلون هایی که تست کردم رو لیست کنم قطعا رتبه اول اینکاره ، خیلی کم پیدا میشه اگر پیدا کردید تو خریدش شک نکنید به نسبت قیمت کار بسیار ارزنده و خاصیه .

ارزش خرید ۱۰ از ۱۰ 

 

طراوت ، جوش و خروش دریا و حس سرزندگی 

همه و همه جمع شدن تو این باتل کوچولوی شگفت انگیز ، شاهکار جناب موریلاس

کار من نبود واقعا مقاومت جلوی این عطر ، به قدری با هر بار بوییدن حس نشاط و طراوت منتقل میکنه که جدا نمیشه ازم ، انتخاب اول عطر خنک برای من با اختلاف ، یه ترکیب لیمویی آبزی و مشکی سره حال کن . تو چند دقیقه اول شباهت زیادی به کول واتر محبوبم داره که بیشتر خواستنیش میکنه، اما خیلی زود راهشو جدا میکنه و یه مسیر معرکه در پیش میگیره ، شامه نواز و زیبا با پرفورمنس عالی و ماندگاری چشمگیر.

اونقد دل مارو برد که تو فصل سرما اقدام به خریدش کردم ، چون به بوش اعتیاد پیدا کردم . از حالا چشمم به سمت تقویمه واسه رسیدن روز های گرم و پوشیدنش.🌊

به قصد خرید لطافه عجایب الدبی یا الحمبرا آمبره نومد رفته بودم بازار ، هوا ابری بود و دلگیر ، بعد تست اون دوتا که رایحه های خوبی هم داشتن یهو این کارم تست کردم ، همونی بود که این روزا نیاز داشتم ، یه بوی شادی آور و پرانرژی با شیرینی ملایم و صیقل خورده که از بو کردنش سیر نمیشم

همون سبک رایحه که دوس داشتم و ازش اعتماد بنفس و انرژی میگیرم ، به مشام من ترکیب اینیشیو عود فور گرینتس و مارلی هالتان هست که هنرمندانه صیقل خوردن و امضای خاص لطافه هم پاشون خورده .....

پخش بوی بالا تا سه ساعت و ماندگاری غول آسا و شایسته عنوان beast mode در زمینه پرفورمنس ، تا الان بعد تست حدود پونزده کار از این برند بنظرم بهترین محصول همینه ، همه چی توش به میزان و هنرمندانه ترکیب شده و حتی روی طراحی شیشه و هاردباکس هم سلیقه بالایی بخرج داده لطافه ، حتما تست کنید احتمالش کمه نظرتونو جلب نکنه.

 

نارسیسو رودریگز فور هیم بلو نویر ادوپارفیوم

عطری آغشته با درونیات انسان 

تست و مواجه اولیه من با این برند با کار پارفوم این لاین بود ، بسیار اون کار رو دوس داشتم ، اما با توجه به تحلیل ها و بررسی ها رسیدم به نسخه پرفیوم و تهیش کردم ، مگه میشه عاشق این کار نشد ؟؟؟

ترکیب چوبی و مشکی و پودری در بستری زمینی و خاکی بی همتاش کرده ، رایحه ای که انگار از سرشت انسان خلق شده و با هربار استشمام دعوت به سفر به دنیای درون میکنه ، یه رایحه درون گرا و دلنشین که قصد آزار هیچ شامه ای رو نداره و صرفا برای حال خوب طراحی شده ، بازخورد زیادی بخصوص از خانوم ها داره ، پرفورمنس هم رضایت بخشه ، به این صورته که تا چندین ساعت مثله یک حاله خوش بو شمارو در بر میگیره و خیلی لطیف نزدیکانتون رو شامه نوازی میکنه.

فقط و فقط یک نکته منفی داره که قبل خرید پیشنهاد میکنم حتما تست کنید و اینکه این رایحه یا دست کم شبیه این کار در یه سری اسپری ها و کرم ها بخصوص برند نیوآ استفاده شده و اگر زیاد از اون محصولات استفاده کرده باشید ممکنه براتون خاص نباشه و تکراری باشه ،در غیر اون صورت یکی از بهترین گزینه های چوبی و مشکی در اختیار شماس.

 

میگن تعصب همیشه مانع درک حقیقت میشه !!!

تو دنیای عطر هم این پدیده خیلی جدل ها ایجاد کرده ، تعصبی که خود منم سالها درگیرش بودم و اینکه روی هر کار اماراتی محکم برچسب بی ارزش و بی کیفیت بزنم و به داشتن کارهای تماما اورجینالم افتخار کنم و خودمو تو خط مقدم عطرباز های با اصالت بدونم.....

اما این شکلی از تعصب بود که نمیزاشت واقعیت رو ببینم ، واقعیتی که امروزه کپی سازی و موازی کاری در صنعت عطر به پرچمداری کشور امارات بشدت در حال پیشرفت و تخصصی شدن هست ، عطر های تک نتی و خطی ، روغنی و بی کیفیت جاشونو دادن به عطر هایی با نت بندی منظم و دقیق ، درای داون های حساب شده ، سیاژ و لانگویتی های حتی فراتر از نمونه های اورجینال و در حال پیشرفت در عمق و کیفیت مواد.

 در سایه خواب و غفلت برند های قدیمی و بزرگ جهانی مثل دیور ، شنل ، ایو سن لورن و حتی کرید که مدام در حال ریفورموله و بی کیفیت کردن و گرون تر کردن عطرهاشون هستن ، این برند ها با نهایت هوشمندی ، کیفیت بالا ، قیمت های معقول و نهایت احترام به مشتری در خور احترام اند  .

الحبرا سپنترا اوشن (مشابه بولگاری له جم) ، سپنترا برونزیت (مشابه بولگاری تایگار) ، آفرو (مشابه ممو آفریکن لدر) سه شاهکار با کیفیت این برندن که اخیرا به پیشنهاد دکتر اسعدی عزیز خریدم ، دقت 90% در تشابه ، پرفورمنس بالا ، نت بندی دقیق و هاردباکس های زیبا در مقابل قیمت های بسیار معقول و عالی شگفت زدم کرد ، حتما تست بفرمایید. 

الحمبرا و لطافه که در واقع یک کمپانی هستن بسیار با کیفیت و مشتری مدار با وسعت بازار جهانی دارن کار میکنن ، کافیه یه سری به یوتویوب بزنید و ببینید در بازار آمریکا چه پرطرفدار و بعضا تو کارهایی مثله تاکس و ایمورتال کم یاب شدن و در ebay با قیمت 100 دلار فروش میرن !!!!

شاد باشید

به تناوب این کوچولوهای دوس داشتنی رو سفارش میدم برای عشقبازی ، پستچی که هرسری میاره باهام رفیق شده ، یبار به شوخی گفت تو ترانزیت مواد مخدری هرسری از یه مبدا ثابت برات میاد؟

گفتم آره اونم تو کار توهم زا ترینشون ، عطر !!! (:

الان هر دفعه میاره میگه بیا که جنس جدید رسید بری فضا😀

از پرایوت لیبل و ناکسوس بزرگ تا هیستوریز 1740 و آفریکن لدر دوس داشتنی ، کوچولوهایی به قامت عظمت زیبایی جهان ♥️

ترکیب بی همتا و دلربای تنباکو و روایح دودی ......

از اون بو هایی که اگر به کاراکتر و سلیقتون بشینه ، تا ابد همه با اون بو شمارو ستایش میکنن ، بشدت تاثیر گذار ، بشدت گیرا و دوس داشتنی ، دی مارلی هرود کبیر♥️

در حد چند میل پایانی به یادگار نگه داشتم ، هروقت بو میکنم سرمست میشم و لحظاتی که با هیجان هربار میپوشیدمش برام مرور میشه . 

اینم ضمیمه کنم به همون اندازه که بوش جذابه ، پرفورمنس و بویژه سیاژش آزارم میداد بس که ضعیف بود، از این ترکیب تنباکویی و کمپانی مارلی انتظار این بدسلیقگی رو نداشتم

اما بهرحال گاهی رایحه چنان کاری با روح و روان میکنه که پرفورمنس میره تو حاشیه ، کاری که هرود خوب بلده

گاهی اوقات تمام زندگی تو یک متر فضا خلاصه میشه

یه متر فضایی که در به تمام خاطرات و زیبایی ها داره ، این فضای کوچیک گوشه اتاق من هم تمام تراپی و غذاییه که روحم نیاز داره ، پناهگایی برای دوری از  فشارهای زندگی ، سختی های ایام جوانی و هرچی که رمق رو از جون آدمیزاد این روزا کم میکنه و همه درونشیم ............... 

فضایی که گاهی اوقات ساعت ها توش غرق میشم ، تمام وجودم میشه شامم و با تک تک این روایح سفر میکنم به هرجایی دور از جایی که هستم ، صد البته که این مجموعه هیچ تعریفی نداره ، شاهکار های دوس داشتنی مثل جوبیلیشن ، مارلی هرود ، مونت بلک لجند ، اینترلود و برایت نرولی جاشونو دادن به اماراتی ها ، چی میشه گفت ؟؟ ایام نه چندان دور (4 سال پیش ) که هنوز قیمت ها سر به فلک نکشیده بودن و جیب پرپول تر داشتم این کالکشن زیباتر و خوش بو تر بود و الان فقط جعبه هاشون در پست زمینه باقی ان ، اما شکایت نمیکنم ، چرخ روزگاره و میدونم روزی میرسه تو اتاق عطرم و در حال بوییدن انواع و اقسام روایح دلم برای همین فضا و مجموعه کوچیک و مهجور این روز هام تنگ میشه ......

صد البته کم لطفی در حق اماراتی ها نشه ، شاید اسم و رسم دار نباشن و در دنیای حرفه ای عطر محل اعرابی نداشته باشن و داشتنشون هم حتی کالکشن داری حساب نشه ، اما از حق نگذریم ، در مقام خودشون بسیار قابل احترام و تحسین برانگیزن .

مهمون این روز های من هم اپوس 7 ، مولکول 02 و ورساچه اروس الحمبرا ، کلاب دی نویت بچ 2019 و لطافه الاسد دوس داشتنی هستن 

تو شرایط سخت و عرصه تنگی که به در حال حاضر به بازار عطر و عطردوستان وارده ، وجود این چنین برند هایی با کیفیت معقول و قیمت های معقول تر نعمتی بحساب میاد ، برند هایی که بهمون اجازه میدن تا حدودی تو دنیای شگفت انگیز روایح کنکاش کنیم و لذت ببریم

 

شاد و خوشبو باشید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir