نظرات | امیر نیک ورز
ترتیب نمایش
با سلام و احترام
در ابتدا باید آقای دماشی را تحسین کرد که در این سن توانست تفکرات قبلی خود را در ساخت و تولید عطرها تغییر بده و سعی نماید شاهکار جدید و مدرنی رو در خانه دیور عرضه کنه.
اینکه از سنت قبلی خود در استفاده زنبق در این لاین پیروی نکرده، مطلبی است که مطمئنا توسط کارشناسان حوزه مارکتینگ و تحقیق و توسعه دیور مورد بررسی قرار گرفته و به طور قطع نسل های جدید و خواسته های ایشان مد نظر قرار داده شده است.
اما در اینکه Dior Homme قدیمی با رایحه زنبق از ارزندگی بالایی برخوردار است، شکی نیست. ولی از تست این کار زیبا دریغ نفرمایید به ویژه اگر رایحه بلو د شنل را می پسندید.
در کل این عطر رایحه یک فرد جنتلمن بسیار آراسته را دارد که از تلفیق سبک های قدیمی و جدید برای لباس و موی خود بهره برده، لبخندی به لب دارد، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می باشد و دقایقی است که اتاق را ترک کرده است. مطمئنا برای اکثر افراد حاضر در آن اتاق این رایحه جذاب و نشاط آور بوده و به دنبال نام آن عطر خواهند بود.
این رایحه بسیار دلپذیر، خوش بو، برای کلیه فصول، همه کاره و برای استایل های رسمی و غیر رسمی در تمامی سنین می باشد.

پایدار باشید
17 تشکر شده توسط : هاشم پور Sepehr s
با سلام
در دوره خودش رایحه ای بی نظیر بود از نظر من هنوز هم جزو بهترین رایحه هاست. در زمانی که وارد ایران شده بود یادمه ۲۰،۰۰۰ تومن بود تا الان۶۰ برابر شده ( البته تا سال ۹۳ یعنی حدود ۱۲ سال اول به ۱۰۰،۰۰۰ تومن رسید و ۵۵ برابرش تا کنون یعنی ۸ سال بعدی اتفاق افتاده و به ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومن رسیده) . حیف که با ریفورموله های انجام شده طی این ۲۰ سال از کیفیت کار کاسته شده ( البته طبق کامنت ها خدمتتون عرض کردم) و حداقل کیفیت رو حفظ نکرده.
9 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی رشوند

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir