نظرات | علی حیدری
ترتیب نمایش
Lavs
لینک به نظر 22 دی 1400 تشکر پاسخ به مسیح صفوی
ممنونم از نظر و متن جالبتان

موافق با نظر شما یاد سخنرانی یکی از اساتید جامعه شناسی در سال 93 افتادم.
شاید اگر مدتی باخ گوش دهیم بعد از آن گوش دادن به موسیقی های دیگر برایمان کار سختی باشد؛
ایشان در جواب دانشجویی که گفت هم پاپ گوش میدهد هم بتهوون و از هردو هم لذت میبرد گفتند اگر موسیقی بلد نیستید اول موسیقی را یاد بگیرید کمااینکه اگر شعر بلد نیستید اول شعر یاد بگیرید تا بفهمید فرقی هست بین شعر حافظ و شعر فلان کسک که در اینترنت منتشر میشود.

ولی من چنین تصور میکنم حتی اگر سواد موسیقی نداشته باشیم و اینطور بنظر رسد که فقط ژست غیراز عامه بودن را میگیریم و فهم متفاوتی هم نسبت به یک موسیقیدان از فلان اثر باخ داشته باشیم همینکه باخ برایمان دلنشین باشد و ما را به چیزی در افکار و خیالمان پیوند دهد, برخلاف نظر آن دانشجو برگشت ازآن جا به مثلا پاپ یا سطحی دیگر غیرممکن خواهد بود.


به هرحال از معرفی هایتان هم بسیار ممنونم حتما امتحان میکنم
5 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Melody
Lavs
لینک به نظر 22 دی 1400 تشکر پاسخ به رضا قهرمانی
ممنونم از نظر و راهنماییتان

البته همیشه و همه جا عطر نمیزنم و ارزش کار هنری رو میدونم
عموم عطر ها موجب سردردم میشوند و خیلی برام قابل تحمل نیستن البته وضع با این اثر متفاوت است. بعضی وقت ها شاید برای فاصله گرفتن از اونوم لاوز و برگشت دوباره بهش جووی سایکدلیک هم بزنم اما انتخاب اصلیم همیشه اونوم لاوز بوده.
از پیشنهاداتتان هم ممنونم حتما امتحان میکنم.
5 تشکر شده توسط : Melody ایرن
سلام وقت بخیر
اینجانب چندسال است فقط ازاین عطر استفاده می کنم و استفاده از عطرهای دیگر برایم بسیار سخت و نزدیک به غیرممکن شده؛ اما میخواهم عطری نزدیک به فضای همین اثر ولی مناسب فصل تابستان تهیه کنم اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید
سپاسگزارم
2 تشکر شده توسط : ایرن رضا قهرمانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir