نظرات | Sasan Ansari
ترتیب نمایش
سلام خدمت دوستان، یکی از یونیک ترین رایحه هایی که دیدم، استارت نوت یکم صابون مانند و چوبی هستش، یکم ممکنه حس کنید خطی هست، ولی بازخورد خیلی خوبی ازش میگیرید، بهترین فصل استفاده، زمستون، بهار، پاییز، به هیچ عنوان این شاهکارو تابستون نزنید، ماندگاری خیلی خوب و مناسبی داره، بلایند بای نیاز نیست رایحش همه پسنده به نظرم، سردرد نمیاره، با هر تیپی ست میشه، و امضای مناسب برای یک آقای کاریزماتیک هست، به نظرم عطر هیچ ربطی به سن نداره، شما میتونید 22 سالتون باشه ولی شخصیتتون پخته باشه و 28 ساله باشید، برای تیپای رسمی بیشتر پیشنهاد میکنم البته.
7 تشکر شده توسط : zariiii Shayan
خب با سلام خدمت تمامی عزیزان، امروز یک نسخه از این عطر پادشاهانه به دستم رسید و نظرمو در موردش کامل میگم تا هر کسی میخواد بخره بتونه بدون هیچ تردیدی تصمیمشو بگیره، اول اینکه در شروع با یک نُت عسل چرمی دارچینی مواجه میشید که البته بیشتر چرم و اون عسل عه به مشامتون میرسه، هر چه قدر که بمونه بهتر میشه و تقریبا بعد نیم ساعت رُز و تنباکو بیشتر حس میشه، در کل، رایحه همه پسندی نیست و اصلا بلایند بای رو توصیه نمیکنم، نکته دوم، در ابتدا که این عطر رو استفاده کردم، اصلا خوشم نیومد ! یعنی خورد تو ذوقم ولی بعد دو سه ساعت، دوباره تستش کردم و فهمیدم چه قدر رایحه اش خاصه ! مورد بعدی، برای این فصل اصلا مناسب نیست، توی فصل زمستون و بهار به ویژه شب توصیه میکنم که حس یونیک بودن و خاص بودن و لاکچری بودن رو به شما میده، رایحش یکم در شروع تیز و شیرین هستش که به خاطر وجود موم زنبور عسل و خود عسل هستش، سرتون رو درد نیارم، آها در مورد ماندگاری، به نظرم ماندگار ترین عطر کالکشن Portrait هست و توی این فصل هم من امتحان کردم و حدود 8 ساعت ماندگاری داشت و همین ابتدای کار سه چهارتا بازخورد مثبت گرفتم ! موفق و پیروز باشید
9 تشکر شده توسط : mohsen مهدی ارجمندی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir