نظرات | مهدی ک
ترتیب نمایش
جگوار فور من آلتیمیت پاور
رایحه ای تمیز و خوشبو و صاف
دقیقا بوی لیمو و نعناع و سیب میده.
طبیعتا با توجه به نت ها شبیه ورساچه اروس هست.
بوی دوست داشتنی هست بدون این که سردرد بیاره. فقط رایحه خیلی ساده هست. بوی شامپوی کلیر میده. چیز خاصی نداره.
پخش و ماندگار هم ضعیف.
برای کسایی که صرفا دوست دارند بدن خوشبویی داشته باشن توصیه میشه و خرید ایمنی هست.
ولی برای عطر باز ها، چیز خاصی نداره.
با تشکر.
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سیدمصطفی موسوی
این عطر، نسبت به قیمتش، ارزش بالایی داره و یه جواریی کار راه بندازه. ولی رایحش کاملا معمولیه. عملکرد و پخش بو هم کاملا معمولی.
رایحه ی جگوار بلک شاید جزو روایح همه پسند قرار بگیره. ولی یک چیزی در این عطر منو اذیت میکنه. نت آب دریا که حس نمکی و شوری داره، در ترکیب با نت های شیرین، خوب از آب در نیومده و من خوشم نمیاد.
7 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه سبزی
عطری تند با شیرینی کم. مردانه و شیک. به قول دوستان بوی آلوچه و ترش مانندی داره. فقط نکته ی این عطر، وجود نتی سنتتیک و شیمیایی هست که به بوی لاستیک شبیه هست و باعث میشه نفس من بگیره.
7 تشکر شده توسط : سعید رضاحسین نوری
این عطر رو امروز تست کردم.
رایحه ای با شیرینی و گرمای کاملا کنترل شده و متوسط. از نظر سر درد آور بودن اصلا نگران این عطر نباشید. همچنین این عطر رایحه ی همه پسندی داره.
و اما، اما و اگر های این عطر:
این عطر رایحه ای بسیار معمولی و ملایم و رام شده داره. و رایحه و عملکردش هیچ ارتباطی با اسم اون (وحشی) نداره و کاملا رام شده هست. طبیعتا به دلیل ماهیت ملایم، پخش و ماندگاری خیلی زیادی نمیشه از این عطر انتظار داشت.
رایحه هم هیچ سنخیتی با قیمت اون نداره و به هیچ وجه رایحه ی خاص و جونداری به حساب نمیاد. ورساچه اروس (با صرف نظر از عملکرد) رایحه ای بسیار گیرا تر و مشخص تر ملموس تر داره.
این عطر با صرف نظر از قیمت بالای اون، به دلیل ملایم بودن شیرینی و طبعش و همچنین همه پسند بودنش، میتونست برای من گزینه ی مناسبی باشه. ولی نیست. چون قیمتش، به طرز غیر منطقی نسبت به سایر عطر های هم رایحه بالا هست.
نکته بعد این که، در رایحه ی این عطر، نتی ملایم به مشام من میرسه، شبیه به بوی الکل! این نت باعث میشه ساواج منو یاد عطر های ارزان و پر الکل مغازه های آرایشگاه مردانه بندازه! واقعا این نت در این عطر برای من عجیب بود.
در کل با توجه به تعریف ها و امتیاز هایی که از این عطر دیده بودم، کلا نا امید و شگفت زده شدم‌.
اصلا اونی نیست که به نظر میرسه.
با تشکر.
7 تشکر شده توسط : دهاتی ام Mahmod Akrami
عطری با شیرینی ملایم ولی گرمای متوسط به بالا. که باعث میشه برای من کمی سر درد آور بشه. بوی گل در این عطر مشهوده و به نظرم، تقریبا شبیه عطر تیروز قدیمیه البته بسیار ملایم تر.
4 تشکر شده توسط : ممد سالار كلوچه
عطری با رایحه ی شیرین‌. رایحه، تقریبا شبیه به مرسدس بنز کلاب بلک هست. یعنی تقریبا بوی دود پیپ. ولی ملایم تر از مرسدس. طبع این عطر گرم هست و برای من سردرد آوره. یه تشبیه جالبی هم در مورد رایحه بخوام بگم، از جهتی، شبیه بوی جوهر خودکار بیکه!
7 تشکر شده توسط : هاشم پور محمود گیشین زاده
عطری خنک، با شیرینی معتدل.
از نکات جالب این عطر، ترش بودن این عطر هست ولی ترشی اون کمتر از ورساچه اروس هست. طبع این عطر کاملا ملایم هست و اصلا سردرد آور نیست. رایحه ی این عطر هم همه پسنده و فکر نمیکنم برای کسی اذیت کننده باشه. فقط رایحه خاص نیست و معمولیه و زیاد حرفی برای گفتن نداره. پخش و ماندگاری، بین متوسط و خوب. فقط این رو هم بگم، رایحه ی این عطر برای من، یادوآور رایحه ای هست که به صورت مصنوعی در برخی نوشیدنی ها و خوشبو کننده ها با عنوان رایحه ی چای معرفی میشه. با تشکر.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور ممد
رایحه ای شیرین و کمی ترش. یادآور بوی صابون و شامپو. شیرینی این عطر معتدل هست. ولی گرمای اون متوسط به بالا هست. انتظار نداشتم این رایحه برای من سردرد آور باشه ولی گرمای اون باعث سردردم شد. پخش و ماندگاری متوسط
3 تشکر شده توسط : ممد سالار كلوچه
عطری شیرین و گرم. شیرینی و گرمای این عطر متوسط رو به بالا هست و احتمالا باعث سردرد بشه. رایحه ی خاص و قابل تعریفی نداره. فقط یه بوی شیرین معمولی.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور ممد
ورساچه اروس مردانه
عطری شیرین، ترش و خوراکی
شاید بهترین مثال برای توصیف این عطر، سیب نیمه نارسی هست که هم ترشه و هم شیرین. احساس ترش بودن در این عطر، کاملا مشهوده و من در عطر های دیگه این حس ترش بودن رو کمتر دیدم. این ترشی و شیرینی در کنار هم، باعث میشن به محض بوییدن این عطر، بزاق دهن ترشح بشه و در اصطلاح عامیانه، دهن آب بیفته، به طوری که انگار قراره بعدش خوراکی خوشمزه ای خورده بشه!
به نظرم دقیقا همین ویژگی باعث محبوبیت این عطر شده. در خصوص ماندگاری و پخش، تجربه ی استفاده ی زیادی ندارم که بخوام نظر بدم. در مورد رایحه هم، نمیشه گفت این عطر به عطر های زنانه شبیه هست، ولی از طرفی هم نمیشه گفت این یک رایحه ی رسمی مردانه هست. خیر. لطافت و شیرینی و طراوت این عطر، شاید برای مردان با ابهت و شیک و کاریزماتیک، زیاد مناسب نباشه. با تشکر.
6 تشکر شده توسط : سینا نصرتی ممد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir