نظرات | آماتور 2
ترتیب نمایش
با عرض سلام
ذکر این نکته که علاوه بر ژنتیک و وراثت، عوامل محیطی چقدر در تشکیلِ ego ی ما نقش دارد، تکرار مکررات است، به طور مثال بنده با آهنگ lamentos از uaral و گیتار نوازیِ غمگینِ aciago و فریاد های درد آورِ caudal صدها بار گریسته ام ، و برادرِ تنیِ من بیش از این تعداد به آن خندیده، و لفظِ مضحک و مسخره رو فقط به خاطر رعایت حال من به کار برده.و اگر به طور مثال جایِ ما در شب‌هایی که من تا صبح ضجه میزدم و مثل کرم می لولیدم و ایشان با دوستانش در تفرجگاه ها مرغ کبابی نوش جان می کردند، عوض می‌شد چه بسا دیدگاه مان در مورد آهنگ های مورد علاقه مون هم امروز برعکس بود و من هم می‌تونستم مثل فلانی با فلان آهنگِ جلف (بر آمده از قضاوتِ ego ی بنده )از فلان خواننده (اسمی از آهنگ و خواننده نمی برم که این هم باعثِ مناقشه نشه ؛) ) منقلب بشم.- اصلأ بحث این نیست که کارِ کی درسته و حتی به نظرم اونایی که سخت نمیگیرن و هر لحظه به دنبال بهانه ای برای شادی اَن زندگی رو بُردَن-
امروز چه می‌کنم ؟به محض ورودِ هر کسی -از هر سیرکِل - آهنگ در حال پخش مورد علاقه م رو pause میکنم ،برای احترام به او و صد البته بیشتر خودم.واقعیت اینه که متاسفانه ما هر چیزی که دوست داریم رو جزوی از خودمون و شخصیت خودمون می‌دونیم و انتظار داریم همه مثل ما اونو دوست داشته باشن و نظر مخالف رو برنمیتابیم، اما در این زمانه که هیچ کسی به فکر ما نیست ما باید خیلی چیزها یاد بگیریم.احترام به عقایدِ مخالفِ دیگران هم یاد گرفتنی ست عزیزان. به نظر من وجود‌ ایشون در این محفل غنیمتِ بزرگیه برای تمرینِ این مهم.
با احترام
17 تشکر شده توسط : هاشم پور Perfumex
با سلام و احترام
عرض کنم ،جناب شما چقدر جالب انگیزید ،نه اینکه بگم با شما هم عقیده م اتفاقاً با بیشتر نظرهاتون مخالفم ،اما واقعاً دم شما گرم ،با اینکه امروز روز بدی داشتم این کامنت شما باعث شد با لبخند به رختخواب برم.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور مهدی ابراهیمی
نسخه پوشیدنی تر و عامه پسند تر آمواژ اینتر لوده، اما برای من اون ابهت،عظمت و جلال نسخه مادر رو نداره،البته اگر با نسخه اورژینال آشنا نبودم حتماً این فلنکر جزو تاپ فایو من بود، اگر اینترلود رو سیاه چاله در نظر بگيرم بلک آیریس برام ستاره نوترونی محسوب میشه.
7 تشکر شده توسط : سانیار هاشم پور
این عطر همیشه من رو یاد سیاه چاله (black hole) میندازه ،سیاه چاله ای که افکار آدمی هم توان فرار ندارند و به کام خودش میکشونه. امشب در خلوتم از تاریکخونه درش آوردم، یک پاف و...
پارادوکس لذت بخشیه، عطری با این عمق و ابهت هر دفعه باعث آرامشم شده.
7 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی 🄼🄾🄽🄰
با عرض سلام،
این عطر یکی از عطرهای تنهایی بنده هست، البته در آینده اگر به محفل دوستانه ای دعوت بشم - که به قول جناب سخی نوشابه سرو بشه -احتمالا ازش استفاده کنم، ملتفتم که اینا دو کانسپت کاملاً متضاد شد . فعلاً گهگاهی در اوج تنهایی و دل گرفتگی یک پاف از این افسون گر:
به یاد روزهای خوشی که می‌توانست باشد، اما نه شد، به یاد سرمستی نداشته ام و رویای عشق بازی با معشوقی که عشقش هنوز که هنوز است با وزش هر نسیمی از زیر خاکستر زبانه می‌کشد.
27 تشکر شده توسط : دزیره Mada_London
به قول اساتید "ضد عطر" بیشتر برازنده شه تا عطر،شخصاً با کانسپتش هم نتونستم ارتباط برقرار کنم،ماندگاری بالا تنها پوئن مثبتشه به نظرم حتی نیش بازها و خاص پسندان هم با تست نکردنش چیزی از دست ندادن، البته این نظر شخصی من آماتور هست.
10 تشکر شده توسط : مشتی nazanin
روزی که چندین دکانت - من جمله دکانت این عطر - به دستم رسید، روی اسامی آنها را با کاغذ سفید پوشاندم تا در هنگام تست اسم و رسم و قیمت کارها بر روی نظرم بی تأثیر باشد، روزی که نوبت به تست این عطر رسید...
WOW
حتی در مسیر به کنار خیابان زدم و با نفس عمیق محل اسپری رو بو میکردم.
و واااو دیگر برای برچسب قیمتی این عطر بسیار با ارزش.
12 تشکر شده توسط : nazanin ramin behruz
عطری خوش رایحه، معتدل مایل به خنک، safe, بی آزار حتی در محیط بسته،و البته با پخش و ماندگاری کمتر از انتظار.
اما ارزش خرید نسبت به قیمت؟ به شخصه حتی با نصف قیمت هم باید کلی سبک سنگین میکردم.
4 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Maary
در یکی از بعد از ظهرهای تابستان اولین باری که از این عطر استفاده کردم در یک حرکت ناشیانه بدون تست قبلی و صرفاً با اعتماد به اینکه "گرلن است دیگر" چندین پاف زدم و واقعیتش خورد تو ذوقم، اپنینگ هارش و تند و تیز نت غالب نعناع، امید واهی به میدل نت عطر، اما تغییر نه چندان محسوس، تا جایی که قصد داشتم برگردم، لباسم را تعویض و عطر دیگری بپوشم، اما فرصت نبود. چند روز بعد در محیط کار - چون این عطر دم دستم بود و ترس از تجدید خاطره قبلی - ففط یک پاف اسپری کردم و نتیجه شگفت انگیز بود، تا ساعتها هم خودم و هم همکارانم از رایحه آن لذت بردیم، خلاصه قلقش دستم اومد، یک نهایتأ دو پاف در محیط بسته، 3 پاف برای محیط باز کافیه تا بگم "این است گرلن"
6 تشکر شده توسط : بهداد علیرضا ریاحی
با احترام به نظر دوستان، نظر شخصی بنده اینه که قبل از تست بلایند بای نکنید مگه اینکه عاشق کارهای آکواتیک باشید ،من که به شخصه مشکلی با برخی از کارهای آکواتیک ندارم (مثل بولگاری آکوا پور هوم) اما با چندین بار استفاده از این عطر در شرایط مختلف نتونستم با رایحه ی سنتتیکش ارتباط برقرار کنم.البته با توجه به اینکه من آکوا دی جیو پروفومو رو هم زیاد نمی پسندم(البته از این عطر باز بهتره) ممکنه از حساسیت بنده به برخی از رایحه های آکواتیک باشه.
4 تشکر شده توسط : نيما آلالیتا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir