نظرات | سمیرا قدیم
ترتیب نمایش
Narciso Rouge EDT
لینک به نظر 7 فروردین 1402 تشکر پاسخ به آل جابر
خیلی ممنون از راهنماییتون
سلام‌
یه سوال ازتون داشتم نسخه پرفیوم نارسیسو رژ رایحه اش به خاطر رزی که توش به کار رفته حالت بوی گلاب مانند یا اصطلاحا بوی حرم نمیده؟
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  بابک
همیشه با نت اولیه ایفوریا مشکل داشتم حتی بعد از گذشت چند سال دوباره که تستش کردم دیدم نه به هیچ وجه با اون بوی ترشی که اولش حس میشه نمیتونم کنار بیام طبق نظر بعضی از دوستان برام حس غمگینی و استرس رو تداعی میکنه
11 تشکر شده توسط : Cat 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
عطریه که چیز خاصی واسه ارائه نداره خیلی معمولی فقط بوی یاس میده همین خیلی خوشحالم که اول دستریز این عطرو خریدم چون اصلا نتونستم با رایحه اش ارتباط برقرار کنم یه بوی خیلی قدیمی و غمگین داره فقط حس افسردگی به ادم میده هیچ سرزندگی توش نیست
5 تشکر شده توسط : Shab...nam صبا احمدیان
با سلام
با توجه به این همه تعریفی که از این عطر شنیده بودم و نظرات مختلف دوستان ترغیب شدم که این عطر و تست کنم تو رایحه اول یه بوی به شدت تند و گرمی به مشامم خورد که یه مقدار باعث آزارم شد ولی چند دقیقه بعد اون تندی و گرمی یه مقدار تعدیل شد.ولی بر خلاف نظر بقیه که همه خیلی اصرار داشتن که بوی بتادین و حتی گفته بودن بوی بیمارستان سوانح سوختگی من هیچ کدوم از اینارو احساس نکردم فقط بوی شیرینی و گرمی زعفران و یاس استشمام کردم. ولی گرمی این عطر اون قدر زیاده که به نظرم فقط باید تو زمستون تو فضای باز استفاده کرد وگرنه داخل مهمانی تو فضای بسته خونه به شدت آزاردهنده است. در مورد ماندگاری هم خیلی خوبه طوری که دیگه دلو میزنه دقیقا سه روز بوش رو لباس من مونده بود حتی بعد از شستن هم بوشو احساس کردم . در کل عطر همه پسندی نیست من که با رایحه های مختلف مشکلی برام پیش نمیاد ولی با استشمام این عطر تا چند روز احساس سردرد کردم.
17 تشکر شده توسط : ROSA سیما

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir