نظرات | Farez
ترتیب نمایش
خب خب... بریم سراغ یک نت ابتدایی جذاب که بنابر دلایلی اونقدر سریع محو میشه که آدم دلش میخواد گریه کنه.... اخه مشک تیز و تند چه ایرادی داره که سریعا ازش عبور میکنی پیور ماسکِ فریبنده ی من؟!؟! چرا همون اول شبیه ماسک کالکشن میمونی بعد یه هو اونقدر گلی میشی که میگم مشکش کجاست؟!
باور کن من بعد از ماسک کالکشن در به در دنبال تو بودم....تو هم که فقط ده دقیقه شبیهشی.... پس ماسک کالکشن رو کجا پیدا کنم اخه...
این درد و دل خالصانه ی من با چنین عطر گرانبهایی بود که سودای مشک بودن رو در سر داره اما صرفا در حد چند دقیقه....بویی تمیز و clean و گوشه دار و تیز....که رفته ربتا بی آزار تر و ملیح تر میشه...خب....چه چیزی بهتر از گل؟
گل ها تا انتها میمونن و بوی پودری اونها رو پوشش میده تا کمی از شباهتها با سایر عطرها کاسته بشه...
در کل گمانم بر اینه که اورلین گیشارد عطاری مشک شناس تر هست... برای نارسیسو که ژن اصلی کارش مشک هست....کار کردن با گیشارد بنوعی خاص کردن اون برند هم هست....ولی با این رویه....من گمان نمیکنم ترند بماند...
در کل از چند مین ابتدایی اون که بگذریم....عطر بی آزاریه. باز خوردها میتونه ازش خوب و یا بد باشه...پس عملا بلایندبای کردن کمی غیر منطقی و در عین حال عاقلانه بنطر میرسه. چون تکراری نیست رایحه اش و در صورت بلایندبای کردن چیزی از ارزشهاتون کم نمیشه:-)
روایح اونجور که اعلام شده خطی نیستن ولی لایه لایه هم نیست....نهایتا سه لایه داشته باشه که بسته به جنس لباستون یا پوستتون یا گرما و رطوبت هوا....میتونه دیر یا زود خودشو نشون بده
در نهایت....چیزی که من میبینم....میتونه خاص و یا تکراری باشه، بستگی داره شما چه انتظاری ازش داشتا باشین
معطر باشید
12 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 shima.a
در مورد این کار هررا....چیزی که غالب بود درش حالت پودری و کمی خفه ی اون بود که احتمالا بخاطر وانیل باشه
دیگری اینکه در پاشش اول تم میوه ای زیادی حس میکنم که با یک علامت تعجب همراهه اما خوشبختانه تغییر نت میده و چیززی که بعد از ۲ ساعت شاهدش هستم همون رایحه ی دوست داشتنی و ملیح گل و وانیل هست...چیزی که همه پسنده و تند و سردردآور نیست و در عین حال خانومانه و موقره. عطر سیفی هست. میتونه برای محیط کاری گزینه ی خوبی باشه. باز خوردها خوب هستن ولی قرار نیست عطری نوین باشه....بستگی به شامه ی شما داره که چه بویی رو شنیده باشین قبلا
11 تشکر شده توسط : ROSA 🄼🄾🄽🄰
خب.... بالاخره به دستم رسید. میتونم بگم در نت ابتدایی گل اوسمانتوس بیشتر خودنمایی میکنه. رفته رفته سویه ی مشک اون خودشو نشون میده. ژن اصلی در عطرهای این برند...مشک مدرن شده. از همان دسته مشکهایی که در عودهای دستساز دبی موجوده. اما کاملا بازسازی شده. مشک، نت مورد علاقه ی شخص منه و راستش جز در این برند بصورت قوی و شارپ پیداش نکردم.
سالها پیش از نارسیسو، ابسولو رو گرفتم و وقتی فهمیدم دیس کانتتینیو شده دست از پوشیدن اون برداشتم تا حداقل برام بمونه خاطره اش....
و امروز با تست این عطر خیالم راحت شد....نسخه ای معتدل تر و جوانتر از ورژن دوست داشتنی ابسولو که بشخصه از عطار اون ممنونم.....
من این کار رو بلایندبای کردم.اما اصلا پیشنهاد نمیکنم اینکارو بکنین....عطر همه پسندی نیست اما در فضای سرد و خشک جواب بهتری میده. از اسپری کردن روی پوست مخصوصا جاهایی که چربی پوست زود درمیاد یا اصطلاحا سایش داره خودداری کنین.
در مورد نت ها تخصص خاصی ندارم اما همینقدر بگم که بوی توبارز یا همون گل مریم، اصلا مشهود نیست....چیزی که نمیدونم چرا توش دریافت میکنم فرزیا هست!!
اینکه در سایت فرگننتیکا گفته شدا شباهت زیادی به فور هر یو دتویلت داره، بنظرم بخاطر اینه که امکان مقایسه با ابسولو وجود نداشته...وگرنه من شباهت ۳۰ درصدی میبینم بین اینکار و فور هر.
در نهایت ماندگاری کار با توجه به طبل معتدل اون قابل قبوله....

معطر باشید
11 تشکر شده توسط : ناهید ادیب جلالی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir