نظرات | سهیل مختاری
ترتیب نمایش
سلام دوست عزیز پیشنهاد نمیشه برای یک عطر نیش از های کپی ها استفاده کنید مخصوصا برای مگامار چون نت‌های زیادی در این عطر و با چیدمانی خاص هستش در های کپی ها و شرکتی ها شاید در ساعات اولیه تقریبا مشابه باشند ولی بعد از گذشت ۲ تا ۳ ساعت کاملا متفاوت با نسخه ارجینال میشن.
بهترین پیشنهاد خرید Glorious از شرکت بالسام هستش که البته قیمت کمی هم نداره با نسخه ارجینال ۵ م ت چون از پرفیوم ارجینال خود مگامار استفاده کرده ولی با غلظت اکسترا پرفیوم
14 تشکر شده توسط : سیامک ویسی Perfumex
با سلام خدمت همه دوست داران دنیایه عطر. به عنوان شخصی که در دنیای نت ها و عطر ها زندگی کردم و در دورانی با چندین پرفیومر مطرح صحبت کردم جایز دونستم نظر خودم رو درباره این شاهکار بیان کنم. وقتی صحبت از یک عطر نیش زده میشه بهتره اول درک درستی از واژه نیش در دنیا عطر داشته باشیم.و این درک 70%درک از شخصیت بنیادی پرفیومر خالق اثر جناب آقای الکساندرو گولتیری که کاملا شخصت خاص و غیر عامه پسند دارند و 30% نت های به کار رفته شده هستش در عطر مگاماره غالبا نت های ژرف یک اقیانوس هستش در تضادی با نت های عنبر و مشک که همگی بلد هستد و در تکاپو با هم و در علم روان شناختی که میتونم بگم 90% خلق یک اثر در دنیایه عطر هستش طبیعی هستش که برند نیشی مثل مگاماره به علت شخصیتی برای خیلی ها اغوا کننده هستش وبرای خیلی ها آزار دهنده به خصوص کسانی که از دریا ترس دارند بهتره قبل از خرید یک عطر نیش اول سبک شخصتی پرفیومر عطر مورد نظرمون رو بشناسیم دوم نت های مورد علاقمون. در کل ماهیت یک عطر نیش به همین شکل هستش که طیف خاصی از افراد یک جامعه رو مد نظر قرار میده و عامه پسند و روز مزه نیست
10 تشکر شده توسط : REZA HOSEINI سهیل میراحمد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir