نظرات | افرا
ترتیب نمایش
عرض ادب.اصلا کار شیکی نیست. نه شلوغ هست نه خشن.صرفا کار گرم،وانیلی و یک نت خوراکی خوش طعمی داره که تقریبا میوه ایی طور هستش.اما پخش و ماندگاری کار بالاست.
1 تشکر شده توسط : مرتضی ع
عرض ادب.من خیلی پیشتر راجع به این عطر کامنت گذاشته بودم اما باز هم دلم میخواست بعد از استفاده زیاد ازین عطر حرف آخر و بالغ شده ام رو بزنم،فضای عطر( چوبی معطر کلاسیک)(پخش بو و ماندگاری ۷/۵ از ۱۰)این درسته که دوستان میگن این رایحه سن و سال داره و به سن ۵۰ به بالا بهتر میشینه،اما دقیقا این عطر همینو میخواد بگه،رایحه یادآور مردهای کلاسیک و قدیمی و بالغ و جا افتاده ست که برای ما از لحاظ نوستالژی بودن بسیار جذابه چون قطعا هستن کسانی مثل من که یاد استایل کت و شلواری پدر بزرگ و کمد لباس یا چیزی شبیه به جعبه تمام چوبی قدیمی که وسایل سالخورده پدر بزرگ به یادگار مونده،می افتند.من این عطر رو تو تنهایی‌ام استفاده میکنم و بسیار لذت میبرم از اینکه دارم در این تاریخ که رنگ و رمقی در این روزگار نیست بوی یه رنگی روزگار قدیم رو میدم.
12 تشکر شده توسط : امیر علوانی 🄼🄾🄽🄰
این دیگه چی بود!!!خیلی عجیبه,کجا و چه سلیقه ایی این رایحه رو میپسنده،هیچکدوم از نت های نام برده رو درست حس نکردم.تنها چیزی که حس کردم بوی بیمارستان،تجهیزات جراحی یا بتادین،از تاپ تا میدل نت که اصلا قابل تحمل نیست.به هر حال گفتم کسی بلایند نکنه
4 تشکر شده توسط : مروت Ftme 🌙🎀
برای من کمی ملایم شده ی همون ۰۲ ماروکین هستش، که من ۰۲ رو ترجیح میدم.اختلاف آنچنانی نگرفتم جز کم تر بودن حس حال خاکی و ادویه ایی نسبت به ۰۲
4 تشکر شده توسط : derrick مرتضی ع
با احترام به همه دوستداران این عطر از اندی تاور،امروز تست کردم.اصلا نیستم اینو.یه بویی مشابه گل محمدی یا رز که تو نت ها هم اشاره بهش نشده بولد هست که کمی دودی شده،بشدت واسه من حس عطر حرمی گلی گلاب طور داره.یه عطر قدیمی بود اگر اشتباه نکنم هاوایی بود اسمش،خیلی یادآور اون عطر هست برام.ب هر حال اصلا این سبک رو نیستم و از تاور بعد از تست ۰۲ و دیزرت متعجب شدم وقتی این عطر رو تست کردم.
4 تشکر شده توسط : Arash A مرتضی ع
تاور ۰۲،ثانیه های اول این عطر بعد از اسپری بوی گرم و خاکی که به بینی میاد به غایت زیباست.چندی بعد صحنه ی تداعی شده ی میدل نت سوز آفتاب و فضای عطش ناکی خواهد بود.کمی ادویه ایی اما تند نیست.و در انتها پچولی و وتیور فضا رو خشک و یکدست شده تحویل میدن.تمام
16 تشکر شده توسط : derrick حسین رفیعی
بشدت شیک.تند و تیز تمیز مردونه کلاسیک.چرمش خیلی ظریف کار شده چرم خیلی بولد و قلدری نیست که البته همین قشنگ تر کرده کارو.
7 تشکر شده توسط : شکیبا سعید رضایی شوشتری
بعد از چندین بار تست تو موقعیت های متفاوت همچنان نامبر وان و جذابترین عطر دودی ادویه ایی برای من همین عطر از امواج هست. یک نکته جالب این عطر اون قسمت کمی خنک و تمیز نت ترنج تو تاپ نت این عطر هستش که کنار گرما و تند و تیزی ادویه و اسموک بشدت جذاب می‌کنه عطر رو.
9 تشکر شده توسط : شکیبا وحید رضایی
کار آنچنان جذابی نبود.من تو تاپ نت بوی دارچین ازش میگیرم که شیرینه.حدودا بعد بیست دقیقه کمی صمغی و دودی تر میشه.نمیدونم چرا اما به محض اسپری تا اوایل میدل نت بشدت بوی انکلیو از همین برند رو حس میکنم که فقط کمی صمغی و دودی شده.نسبت به کارهای دیگه امواج ضعیف بود هم رایحه هم پخش رایحه.
6 تشکر شده توسط : شکیبا Perfumex
عرض ادب.خیلی برام جای سوال هست که یه سری از دوستان میگن ادیشن بلانش از نظر رایحه از اکستریم بهتر هست،ادیشن بلانش مگر چیزی جز رایحه لیمو و وانیل و کمی چوبی هست؟! او اکستریم چه از لحاظ جذابیت نتها که رایحه رو واقعا جذاب کرده(رایحه تند و تیز فلفل کمی مرکباتی و بعد از چند دقیقه حرارت تونکا و خامه ایی بودن صندل وود) و از لحاظ پرفورمنس واقعا در جایگاه پایان تری از ادیشن بلانش قرار داره؟ دوستانی که هر دو رو تست داشتن نظرشون رو در این مورد بگن،ممنون
6 تشکر شده توسط : شکیبا سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir