نظرات | سعید کرمانی
ترتیب نمایش
Khamrah
لینک به نظر 12 آبان 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
🙏🌹
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
Khamrah
لینک به نظر 11 آبان 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
با سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر اسدی عزیز. بنده هم هر وقت عطر خمره رو میپوشم شیرینی و گرمی بیش از اندازش کلافم میکنه. یکی دو بار با یک عطر خنک و تلخ ادغام کردم تا تونستم تحملش کنم به نظر من باید تعداد اسپری را کم کنید تا بتونید تحمل کنید. البته به ذائقه بویایی اشخاص هم مرتبطه بعضی ها بوهای شیرین رو دوست دارند و ازش لذت می‌برند. از جناب اسدی عزیز هم بابت راهنمایی هاشون تشکر میکنم حضورشون غنیمتیست در این جمع سلامت و خوشبو باشید
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmood.R
سلام خدمت همه عطر افشانیهای عزیز .من تو زمستون نسخه ۲۰۰ میل این عطر رو از عطرافشان تهیه کردم با توجه به اصل بودن این عطر. جهت‌ استحضار دوستانی که میخوان تهیه کنند عرض کنم بشدت پرفرمس پایینی داره شاید با ارفاق یک ساعت اونهم از فاصله نزدیک. یه چیزی شبیه آب که چند قطره اسانس توش ریختند. موفق و خوشبو باشید.
9 تشکر شده توسط : Masood kermani محمدعرفانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir