نظرات | سعید
ترتیب نمایش
Sartorial
لینک به نظر 26 آذر 1402 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
سلام جناب شوشتری عزیز، راستش من دکانت تراژدی آف لرد جورج رو تست کرده بودم و هرجا هم میگم شبیه بروت هست با قاطعیت جواب نه میشنوم، چون دکانت رو از جای معتبری تهیه کرده بودم واسم عجیب بود. ولی چون بلااستثناء همه این حرف رو رد میکنن باید بپذیرم که یا اشتباهی پیش اومده و یا اون فروشگاه اونقدری که من فکر میکردم معتبر نیست!
2 تشکر شده توسط : بابک سعید رضایی شوشتری
Sartorial
لینک به نظر 20 آذر 1402 تشکر پاسخ به ارسلان انصاری
من این عطر رو تست نداشتم، ولی بنظر من عطر پنهالیگونز تراژدی آف لرد جورج شبیه بروت سبز هست
بروت سبز هنوز هم قابل تهیه هست
1 تشکر شده توسط : بابک
Bois Impérial
لینک به نظر 13 آذر 1402 تشکر پاسخ به احمد س
من این عطر و مخصوصا گنیمد رو بخاطر اون رایحه معدنی دوس دارم. در مورد این عطر قطعا نسخه 80 درصد رو ترجیح میدم. نسخه 80درصد هم رایحه بهتره هم پرفورمنس
3 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi بابک
Ganymede
لینک به نظر 11 آذر 1402 تشکر پاسخ به سعید
کامنت قبلی رو اصلاح میکنم. مث اینکه شرکت سازنده میگه که نسخه 84 درصد در واقع یه اشتباه چاپی بوده که بعدا اصلاح شده و بنا به ادعای سازنده کلا یه نسخه از گنیمد موجوده(73%).
چون به شدت این عطر رو می پسندم چندین و چندبار تست داشتم و دوتا فول باتل خریدم، و به جز تست اولیه(که بچ کدش رو نمیدونم) در بین همه نسخه هایی که خریدم و یا تست کردم نسخه ای که از عطرافشان خریدم پرفورمنس بهتری داره(جالب اینکه بچ کدشان یکی بود S3326A1).
5 تشکر شده توسط : حکایت دوست محسن جمالیان
سلام
من هر دو نسخه 73درصد و 80درصد این عطر رو دارم
نسخه 73درصد که رایحه تغییر کرده و هیچ شباهتی به گنیمد نداره
نسخه 80درصد شبیه به گنیمد هست ولی من تا حالا چندان بازخوردی ازش نگرفتم
8 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi پارسا نیا
درود، من قبلا یه نسخه از گنیمد رو حضوری تست کرده بودم علاوه بر رایحه، پرفورمنس خیلی خوبی داشت، بعدا یه باتل رو از عطرافشان سفارش دادم، متوجه شدم پرفورمنس کمتره، بعدا فهمیدم که گنیمد دونسخه(84 و 73درصد) داره. دقیقا همین تجربه رو در مورد اسنشال پارفومز بویس امپریال دارم(نسخه ۷۳ و ۸۰درصد)
7 تشکر شده توسط : جهاندیده علی وفایی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir