تصویر ها | مهدی ب
بلو شنل پرفیوم 2 اردیبهشت 1403

گفتنی ها در خصوص این عطر گفته شده از طرف اساتید. این کار رو هدیه گرفتم امروز از همسر جان و بنظرم بوی همه پسندی داره با ماندگاری خوب و پرفورمنس معمولی.

Bleu de Chanel Parfum #شنل بلو پرفیوم Bleu de Chanel Parfum 

Victor 6 فروردین 1403

عطر victor rose simonse یه مشابه خوب برای عود وود تام فورد با ماندگاری و پخش بوی خوب و کیفیت شایسته . با توجه به اینکه مایع عطر کاملا تیره ست جرعت میخواد به لباس روشن بزنی،😁

اوروم اجمل 17 اسفند 1402

یه عطر گلی میوه ای بسیار خوشبو با ماندگاری و پراکنش بسیار خوب.وقتی بوش میکنم انگار در حافظه ی بویاییم این عطر یه بوی آشنایی داره از قدیم. اما نمی‌دونم چی. یه جوری شده که شب قبل از خوابیدن یه پاف میزنم تا با بوی  عطرایی مثل (اوروم سامر. گلد ادیشن. ماستیک ورو. اوث و همین اوروم و ...) به مشامم بخوره و کیف کنم. قشنگ جیگر آدم حال میاد. کاش راحت میشد عطرهای برند اجمل اصل رو گیر آورد. ولی پیدا کردنشون خیلی سخت شده واقعا.و نمی‌دونم چه سیاستیه کلا نیست که نیست یا خیلی محدوده در چند مدل با ریسک خرید فیکهاش.

کاری با کیفیت از برند جی پارلیس فرانسه..یه عطر خوشبو که با بویی میوه ای طور شروع میشه و بعد بوی گلی (یاسمین و رز) خود نمایی می‌کنه. و در نهایت هم به بستری چوبی مشکی میرسه.

ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داره که کاملا متعجبم کرد و قشنگ مثل یه هاله احاطه می‌کنه آدمو.(رعایت تعداد پاف رو میطلبه) مناسب روزای پاییز و زمستان.

سرچی که کردم مشابه شنل کارومندل ادوپرفیوم هست و بسیار ارزش خرید داره بنظرم.

شادو مشکی و ایووک سیلور که بسیار با کیفیت و خوشبو 

دکانت ها :عطر زنانه mystic verve که قشنگ میندازه آدمو وسط گلای یاس و مریم. Oath یه بوی مرکباتی گلی بسیار دوستداشتنی داره.اوروم سامر هم وقتی اسپری میشه قشنگ چشمها رو که ببندی وسط یه جنگلی در بهار. با کلی گل و درخت... بسیار خوشبو.اووک گلد ادیشن هم بسیار سورپرایز کننده ست بوش.خیلی خوشم اومد. (هر چند این دکانت ها عطرهای مناسب بانوان هستند ولی انصافا خیلی خوشبو هستند .فارغ از جنسیت گفته شده برا اینها باید با روایحش عشق کرد.

مشابه رایحه کرید اونتوس. در بازه های مقرون به صرفه ها نسبت به کلاب د نویت آرماف نسخه های جدید بسیار بیشتر مورد پسندم بود.با ماندگاری و پخش بوی خوب

واقعا ارزشمند با قیمتی بسیار منصفانه. فقط بزرگترین مشکل پیدا کردن اصل کارهاست. چمیستری در بازار به وفور هست اما بیشتر نسخه های فیک. یوتوپیا 2 رو که همچون کاشف دفینه های قدیمی کلی جستجو کردم تا پیدا کردم.

چمیستری رو که تن پوش کردم انگار عطری بود آشنا که  در پس حافظه بویایی زندان بوده و الان رهاشده..بوی قدیم میده انگار. گزینه ای مناسب تن پوش روزانه  هست. انصافا پخش بو بسیار راضی کننده با قیمت بسیار خوب و قطعا بویی دوستداشتنی

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir