نظرات | yusef
ترتیب نمایش
غیر قابل تحمله. کسانی که به عطر و ادکلن حساسیت دارن دوره اینو خط بکشن چون خیلی سنگین و غلیضه و باعث سردرد میشه.
عطر خوشبوییه بوی بسیار زیبا و تلخ فلفل و مشک میده البته تلخیش زیاد و زننده نیست کنار اینا یه بوی عجیبی هم داره که فکر میکنم بوی بادیان ختایی باشه. در کل کار خوب و خوشبویی هستش. ماندگاری و پخش بوش هم متوسط رو به پایینه.
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehran
درباره عطر آرتیسان بلک کاملا با نظر سحر موافقم. توصیف خیلی خوب و دقیقی دادن. بوی بسیار زیبای چرم و پرتقال خونی میده من که خوشم اومد.
بوی غالب این کار استوخودوس-چوب بلوط و چرمه. نارسیسو رودریگز مشک کالکشن و بوس سلکشن هم بوی غالب مشک دارن.
به رضاخانی. هردو جزو کارهای موفق ریو هستن از لحاظ بو و جذابیت به خود شما بستگی داره که بپسندین یا نه. فکر میکنم بلو ریو بیشتر به سن شما بخوره.
همین اوشن وت مناسبتر هست
آلور هوم اسپرت گزینه خوبیه.
ممنون از پاسخ شما. بله تو ایران تست کردم و علامت اسب هم روش داشت. البته بلک استالیون رو هم دیدم ولی اصلا فکر نمیکردم مشابه اون باشه.
من یه مدل از ریو تست کردم به نام ریو استالیون ولی اصلا نفهمیدم مشابه چه ادکلنیه. خیلی خوشبو بود و تا حدودی هم مشابه بلوتاچ از برند فرانک الیویر بود. خود فروشنده هم نمیدونست مشابه چه ادکلنیه. دوستان اگر این محصول رو تست کردن و میدونن لطفا پاسخ بدن.
احتمالا essence pure ice منظور شماست. مایع داخلش سبزه و خنکه شکل شیشش هم به این شبیهه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir