نظرات | حامد مددی
ترتیب نمایش
L'Homme Idéal Extrême
لینک به نظر 10 مرداد 1403 تشکر پاسخ به امیر محمدی
ارادتمند
تا حالا دوتا سایت بود الان شد سه‌تا!!!
من به سایت مد نظر شما سر زدم متاسفانه در این سایت هم با فامیلی مدیریت یکسان،با دو سایت معلوم‌الحالی که در پیامم بهش اشاره کردم مواجه شدم. من از این سایت تا حالا خرید نداشتم ولی فکر کنم فامیلی یکسان مدیریتهای این سه سایت و از اون مهمتر آدرس این سه سایت(مندرج در نماد) حتی به پلاک و طبقه و واحد یکسان,میشه خیلی چیزا رو فهمید.

من اون دوتا سایت رو به مدد دوستان عطرافشان کشف کردم و در ادامه با سفارش از هر کدام برام مسجل شد که این سایتها واقعاً دغل‌کارند و متقلب. دلیل تست از این سایتها هم این بود که چون یکی از این سایتها خیلی از برندای نایاب رو موجود داره و معمولاً هم جزء پربازدیدهاست و در بالای صفحه جستجو معمولاً سر و کلش پیدا میشه،خیلی برام شک برانگیز بود که چطور ممکنه که …

ولی بعد از خرید متوجه شدم که این المانهایی که عرض کردم که اکثراً نشانی بر بهترین بودن و موفقیت اون مجموعه داره،گاه ممکنه به این شکل نباشه و حتی جزء بدترین مجموعه بشه ازش نام برد.

عذر تقصیر بابت زیاده گویی. قصد توضیح مبسوط داشتم از این ماجرا و تجربه تلخی که بر من گذشت که امیدوارم به تجربه شیرین دوستان تبدیل بشه.
4 تشکر شده توسط : فرهاد شایسته
L'Homme Idéal Extrême
لینک به نظر 30 تیر 1403 تشکر پاسخ به امیر محمدی
اون شرکت گیلانی معروف که همیشه سایت اول یا دومیه که توی گوگل میاد بالا(ع ط .......و ر) و زوج نامیمونش(ر و .....و ن)جفتشون کلاهبردارن. البته در اصل یکی هستن و در دو جبهه مردم و میتیغن. خیلی مراقب دکانتا باشید. خیلی لیست کاملی داره(علت رجوع مشتری هم همین خصوصیتش هست) ولی امان از کیفیت. یا تقلبیه یا با ۷۰٪ آب پر میشه.
من از این دوتا سایت بدجوری ضربه خوردم. لطفاً اگر با من هم عقیده بودید به دیگران هم اطلاع رسانی کنید. ممنون
9 تشکر شده توسط : Shahrokh فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir