نظرات | Narges
ترتیب نمایش
این عطر جز دسته عطرهای تمیز و شامپویی هست. نسخه ادوپرفیوم گلی تر و شروع کرمی تر و کمی شیرین تر با رایحه گل یاس ملایمی در ترکیب با رایحه تمیزی داره، نسخه ادوتویلت فرش تر و چوبی تر از پرفیوم هست و به جای رایحه یاس رایحه چای یا دمنوش یاس داره. درواقع ادوتویلت تابستونی تره ولی در درای ‌داون تفاوت چندانی باهم ندارن و هردو حس تمیزی میدن به نظرم ادوتویلتش حس چوب خیس رو میده.
3 تشکر شده توسط : nazanin محسن جمالیان
نسخه جدیدش که باتل عطر تغییراتی در طراحی داشته و کاملا شفافه ظاهرا تغییر فرمول هم داشته ماندگاری و رایحه خیلی ضعیف تر شدن. برند ادعا کرده مایع درون بطری هیچ تغییری نداشته و فقط طراحی بطری رو عوض کردن اما نظرات خریدارها چیز دیگه ای میگه! این عطر فقط نسخه ادو تویلت داره و همینطوریشم رایحه ملایم و غیرآزاردهنده ای داشت که مناسب مصرف روزانه بود با ضعیف تر شدن رایحش در نسخه جدید احتمالا باید بینی رو به ظرفی بچسبونی تا چیزی حس کنی!!
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Sama
چیز جالبی که در نقدهای یوتیوبرهای عطر و حتی نظرات فرگرنتیکا خوندم اینه که عطرهای برندهای عربی ای مثل لطافه نیاز به جا افتادن macerate دارن تا رایحه واقعیشون رو نشون بدن! یعنی اگر بلافاصله بعد از تهیه کردن اون رو اسپری کنید ممکنه رایحه ای تند تر از چیزی که انتظار دارید به مشامتون برسه که حتی آزاردهنده باشه یا بعضی نت ها خودشون رو در ابتدای کار نشون ندن. شدیدا اکثر کسایی که عطرهایی مثل نبراس، خمره، اسد و باقی کارهای معروف رو تهیه کردن پیشنهاد کردن چند داغ اسپری کنید تا اکسیژن راهش رو به مایع درون بطری باز کنه و بگذارید چندهفته تا چندماه بمونه، بعد از این مدت خوشبوتر میشه. ظاهرا این مسریتینگ پروسه ایه که عطرهای دیزاینری یا نیش طی می کنن اما محصولات تولید انبوه تر نه به همین دلیل خریدار خودش این مار رو انجام میده!
اما راجع به خمره تستش نکردم حدس میزنم خیلی شیرین باشه و بعضی به اشتباه اون رو کپی در نظر گرفته شده با انجلز شیر میدونن. این کار بعنوان کپی اون عطر معرفی نشده فقط یک عطر مشروبی دیگه از اون خانواده با تم شرقی تره احتمالا بخاطر ترکیب خرما با روایح دیگه شیرین تر و زنانه تر از انجلز شیر هم هست. در واقع عطر کیسمت انجل از برند الحمبرا بعنوان کپی یا مشابه انجلز شیر معرفی شده.
18 تشکر شده توسط : Lili.Sahm مجید جوادی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir