نظرات | Thanatos
ترتیب نمایش
اتفاقا نکته همین جاست که هیچ وقت هیچ اسانسی اون حالت تلخی به خصوص (در عین شیرینی) که تو بلک ارکید هست نداره و یا عطرهای دیگه.
اگر هدف از عطر زدن خوشبو بودن صرف باشه حرف شما درسته اما اگر هدف عطر برای عطر و لذت شخصی باشه نه.
1 تشکر شده توسط : Aliireza
خب یک مقدار از گفتنی ها را خودتون گفتید.شرکت های سازنده اسانس ها مثل جیودان و ...هیچ وقت به فرمول اصلی عطر دسترسی ندارن.این چیزی هم که به اسم عطر اصلی بیرون میاد یکی از نت های معمولا پایه عطرِ، به همین علت رایحه کاملا خطیه.پس در بهترین حالت که به اسانس با کیفیت هم دسترسی پیدا کنید سایه کمرنگی از عطر اصلی را دارید.بگذریم از اینکه فیکساتورهای این ها معمولا حلال های روغنی بی کیفیت و به قول دوستمون خورندست که توسط افراد ناشی بدون هیچ فرمولی قاطی عطر اصلی میشه.
کاملا درست میفرمائید.این دوستان گرمی فروش و خریدارهاشون چنان از این اسانس ها تعریف میکنن که آدم به عقل خودش شک میکنه و میگه نکنه راست میگن.... بعضا خودشون هم هنر به خرج میدن و این ها را قاطی میکنن و عطر جدیدی خلق میکنن :-)
دوستانی که تست کردن یا دارن در مورد رایحش توضیح بدن ممنون میشم و اینکه بیشتر مناسب چه سنیه؟
کوکوریکو مدرن تر و در عین حال ساده تر از ل اینستنتِ ...برخلاف هرم بویایی این دو عطر که به خاطر نت کاکائو به نظر شبیه میان مسیر بویایی کاملا جدایی دارن. خود من شخصا کوکوریکو را ترجیح میدم......
سن در دنیای عطر مهم نیست بلکه سلیقه بویاییِ که مهمه...
این عطر یک آروماتیک فوژر خیلی تند و تیز که به خاطر نت انیمالیک خاص civet خیلی همه پسند نیست ولی طرفدارهای خودش را داره. از لحاظ ماندگاری و پخش بو هم خیلی قویه .چیزی در همون حدود joop یا A*man........ ولی در کل نه خیلی مناسب سن شماست و نه اصلا مناسب این فصل.
به نظرم روند کلی رایحه این عطر خطیه و به جز تندی اولیه که به درستی اشاره کردید و بعد از مدت کوتاه از بین میره تغییرات آنچنانی نداره.اما روایح به طرز خیلی بالانس و هنرمندانه با هم آمیخته شدن و هیچ وقت خسته کننده نمیشه...
من نسخه 2010 این عطر را دارم که ماندگاری خیلی خوب و پخش بوش معمولی داره ولی با توصیفات شما این احتمال هست که نسخه های جدید تغییر کرده باشن....
اتفاقا به نظرم نت هایی مثل دارچین و لیمو و چرم و خیلی اسانس های دیگه که تو عطرهای دیزاینر استفاده میشه خیلی گران قیمت نیست. مثلا تو عطر گرلن ل اینستنت که خریده بودم یکسری ذرات معلق بود،بعد با جستجویی که کردم فهمیدم این ذرات معلق متعلق به نت کاکائو هستن که از فرآیند maceration باقی موندن و .... بنابراین این طور نیست که اسانس ها تماما سنتتیک باشند..
کاش امکان نقل قول و اصلاح نظرات را فعال می کردید.
منظور من قیمت 120 برای نسخه 125 میل بود نه 135.
این عطر و یکسری عطرهای دیگه قانونی وارد نمیشن که شامل تخفیفات عمده واردکننده ها بشه بنابراین در بهترین حالت قیمتش کمتر از آمازون که تخفیفات خیلی زیاد میده نخواهد بود در عین حال تا جایی که من دیدم میاکه بلو نسخه تقلبی نداره.کماکان اما معتقدم قیمت 135 برای نسخه 125 میل معقول نیست .
این البته نظر منه و برای نظر دیگران هم ارزش قائل هستم نه اینکه دیگران را تخطئه کنم و براشون نسخه خرید بپیچم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir