نظرات | محدثه رجائی راد
ترتیب نمایش
بوی قشنگ گل فروشی. حس میکنی وارد یه گلفروشی شدی. البته اولش طبیعتا بوی تندتری داره اما یه کم بعدتر چیزی که حس میشه صرفا یه بوی تمیز و گلیه. احتمالا تمدیدش کنم.
16 تشکر شده توسط :  ارشدی فرهاد
تستر این عطر رو خریداری کردم. اول اصصصصصلا از بوش خوشم نمیومد اما یه کم که گذشت باز بهتر شد. بوی بسیار شیرین (سلیقه من نیست)، بوی خوشمزه ی بیسکوییتی و البته با ماندگاری خیلی خوب. اگرچه چیزی نیست که من مجدد بخرم.
3 تشکر شده توسط : سالار كلوچه کامبیز سخی
بی نهایت شیک و جذاب
خیلی طرفدار عطر های ادویه ای نیستم اما این یکی توی پاییز و زمستون بسیار لذت بخشه. من روزهایی که میخوام اعتماد به نفس و جسارت بیشتری داشته باشم از این عطر استفاده میکنم. بسیار ماندگار با پخش بوی مناسب. روی لباس تا چند روز بعد هم میمونه و بوی بسیار زیبایی داره. زیبا و جسور
7 تشکر شده توسط : Hamideh سالار كلوچه
من واقعا این عطر رو دوست دارم و چند ساله که دارمش و هر از گاهی استفاده میکنم. درسته بوش به نظرم بیشتر مردونه هست ولی من به عنوان یه خانم هم خیلی ازش استفاده کردم و میکنم. در یک کلام بوی آب هویج لاکچری میده. من خیلی دوسش دارم چون اصلا شبیه این بو رو هیچ جای دیگه ای تاحالا حس نکردید. بوی خیلی خاص و به یاد موندنی داره و به نظرم به عنوان عطر امضا میتونه گزینه خوبی باشه
8 تشکر شده توسط : Rastegar Zhihu
این عطر رو تازه بو کردم و خیلی منتظر بودم که تست کنم
اصولا عطر ها رو با حسی که به آدم منتقل میکنه میتونم توصیف کنم
برای من نایت ویکتوریا سکرت، حس یه دختر خانم خوب، قوی، متین و سرسنگین رو میده. بوی سیب ترش رو انتهاش میتونید به راحتی حس کنید.
8 تشکر شده توسط : marjanmohamadi سالار كلوچه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir